Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 109325 times)

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #80 on: 27.02.2010, 22:21:51 »
4133 при минимална скорост на движение се "суче" наляво-надясно и вътре няма ламарина, която да не вибрира ужасно силно, сякаш преодолява някакво съпротивление. На високоскоростните участъци не знам как е положението. В момента е втора мотриса в двойката 4131/4133 по трамвайна линия 20.
wow къде ги тези високоскоростни участъци? :D :D :D

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6340
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #81 on: 27.02.2010, 22:38:49 »
От Подуене до депото почти всичко е високоскоростно, Ботевградско също.

Offline 3liano

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #82 on: 06.04.2010, 23:22:15 »
CKD май вече не поризвеждат трамваи. Тогава кой снабдява Прага с нови трамваи? Вероятно имат и други заводи в Чехия?

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1620
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #83 on: 06.04.2010, 23:39:10 »
Шкода.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6913
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #84 on: 07.04.2010, 00:15:25 »
И не само.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8392
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #85 on: 07.04.2010, 11:57:06 »
4133 при минимална скорост на движение се "суче" наляво-надясно и вътре няма ламарина, която да не вибрира ужасно силно, сякаш преодолява някакво съпротивление. На високоскоростните участъци не знам как е положението. В момента е втора мотриса в двойката 4131/4133 по трамвайна линия 20.
Бандажът е набит накриво и за това се получава това сучене , клатене и т.н.
Това е запазена марка на Трамкар.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4664
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #86 on: 07.04.2010, 12:15:43 »
4133 при минимална скорост на движение се "суче" наляво-надясно и вътре няма ламарина, която да не вибрира ужасно силно, сякаш преодолява някакво съпротивление. На високоскоростните участъци не знам как е положението. В момента е втора мотриса в двойката 4131/4133 по трамвайна линия 20.
Бандажът е набит накриво и за това се получава това сучене , клатене и т.н.
Това е запазена марка на Трамкар.

На тези колела бандажа не може да се набие накриво.
Това е възможно само на колелата на българските трамваи. А защо е така скоро ще разберете в другата тема ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8392
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #87 on: 07.04.2010, 13:58:14 »
Тогава при обработване на заготовката не е била центрована .С удоволствие ще изчакам да прочета истината.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4664
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #88 on: 07.04.2010, 15:45:44 »
Тогава при обработване на заготовката не е била центрована .С удоволствие ще изчакам да прочета истината.

Прочети пак това, което пише tm0 ... опитай да го умислиш ... Това е разказче на човек с главоболие в момента на возенето ...
Ти изобщо наясно ли си как изглежда заготовката, как се обработва, какъв контрол преминава преди да се пусне в експлоатация? Или просто се присъединяваш към колектива "предполагам, че се сещам"?

... и тези "високоскоростни участъци" - къде ги видяхте бе хора ??? - Такива участъци, освен на другите условия трябва да отговарят на изискването: железният път да не се пресича на едно ниво с никакви други пътища!
« Last Edit: 07.04.2010, 16:38:30 by emm_1968 »
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15790
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: T6B5
« Reply #89 on: 07.04.2010, 18:32:19 »
Сравнително безконфликтни са участъците Подуене-Румънско посолство и след Цветан Лазаров. Във форума тези участъци жаргонно ги наричаме високоскоростни.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4664
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #90 on: 07.04.2010, 18:36:07 »
Сравнително безконфликтни са участъците Подуене-Румънско посолство и след Цветан Лазаров. Във форума тези участъци жаргонно ги наричаме високоскоростни.

Добре, щом така сте приели да ги наричате ... защото иначе освен кръстовищата, щом не е оградено и може да претича дете или старец ... високата скорост е опасна.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15790
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: T6B5
« Reply #91 on: 07.04.2010, 18:38:28 »
По Ситняково е оградено и с отлична видимост. В другия участък рядко ходя, но има бая дупки по поставените заграждения, а растителността ограничава погледа. Но пък и там няма чак кой толкова да пресича.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17880
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #92 on: 07.04.2010, 18:52:56 »
Но пък и там няма чак кой толкова да пресича.

Братчедите, които са понесли поредния фрагмент от оградата.
За високоскоростен съм приел и пътят на 22 след Тодорини Кукли.

Пътят със Ситняково малко го прецакаха с новото кръстовище.

Но всички тези участъци, на фона на средната скорост на трамваите са си направо високоскоростни.
мур

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8392
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #93 on: 08.04.2010, 10:47:57 »
Тогава при обработване на заготовката не е била центрована .С удоволствие ще изчакам да прочета истината.

Прочети пак това, което пише tm0 ... опитай да го умислиш ... Това е разказче на човек с главоболие в момента на возенето ...
Ти изобщо наясно ли си как изглежда заготовката, как се обработва, какъв контрол преминава преди да се пусне в експлоатация? Или просто се присъединяваш към колектива "предполагам, че се сещам"?



Имам някаква представа , макар и бегла как се обработва заготовката , имам и бегла представа какъв контрол минава , но си нямам на идея в Красноселската работилница как се работи и какъв контрол се извършва . Аиначе биещи колооси съм виждал на ЧКД  с просто око.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4664
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #94 on: 08.04.2010, 11:11:01 »
Тогава при обработване на заготовката не е била центрована .С удоволствие ще изчакам да прочета истината.

Прочети пак това, което пише tm0 ... опитай да го умислиш ... Това е разказче на човек с главоболие в момента на возенето ...
Ти изобщо наясно ли си как изглежда заготовката, как се обработва, какъв контрол преминава преди да се пусне в експлоатация? Или просто се присъединяваш към колектива "предполагам, че се сещам"?



Имам някаква представа , макар и бегла как се обработва заготовката , имам и бегла представа какъв контрол минава , но си нямам на идея в Красноселската работилница как се работи и какъв контрол се извършва . Аиначе биещи колооси съм виждал на ЧКД  с просто око.

Исках да ти кажа, че като следствие от различната конструкция на колелата биенето е в различна посока. При чешките като "превърти" бандаж има радиално биене, а при българските - аксиално ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8392
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #95 on: 08.04.2010, 13:57:47 »
Тм0 описва аксиално биене .Значи бандажа е набит правилно и е здрав .Остава като причина самото колело да е изкривено  .

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4664
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #96 on: 08.04.2010, 14:53:29 »
Тм0 описва аксиално биене .Значи бандажа е набит правилно и е здрав .Остава като причина самото колело да е изкривено  .


Спри да предполагаш, моля те! Само се излагаш.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8392
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #97 on: 09.04.2010, 01:56:13 »


Спри да предполагаш, моля те! Само се излагаш.
Па баш ме брига . Отдавна вече съм скаран с техниката и всичко научено гледам да забравя .

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4664
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #98 on: 09.04.2010, 07:40:37 »


Спри да предполагаш, моля те! Само се излагаш.
Па баш ме брига . Отдавна вече съм скаран с техниката и всичко научено гледам да забравя .

Ти си знаеш ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17880
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #99 on: 09.04.2010, 09:56:39 »
Тм0 описва аксиално биене .Значи бандажа е набит правилно и е здрав .Остава като причина самото колело да е изкривено  .


Спри да предполагаш, моля те! Само се излагаш.

Освен пред теб едва ли има пред кого :P
Аз толкова разучавах детайлите и всичко ми се обърка накрая и теглих една.
какво сте се хванали за бели кахъри, тия трамваи нямат уредби за спирките, вие говорите за набиване на бандажи :P
мур