Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 122069 times)

Offline BATMOON

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 214
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #100 on: 10.04.2010, 07:41:29 »
Quote from: emo
[/quote

какво сте се хванали за бели кахъри, тия трамваи нямат уредби за спирките, вие говорите за набиване на бандажи :P
                            ?:D
    Пък аз се чудех: защо ли толкоз заблуден народ се щура из София, пък то било щото не знаел на къде е тръгнал и къде е стигнал.
   Питайте, бе господине. С питане един натакова на моя мъж жена му. :angel:
« Last Edit: 10.04.2010, 07:43:41 by BATMOON »
НА КРИВАТА РЕЛСА, ПАНТОГРАФЪТ Ѝ ПРЕЧИ

Offline michael

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #101 on: 12.06.2010, 23:41:28 »
Някой знае ли каква е разликата между T6B5 и T7B5?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #102 on: 12.06.2010, 23:58:16 »
В габарита и талигите.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15896
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: T6B5
« Reply #103 on: 22.07.2010, 21:16:37 »
Трамваите са 37 парчета, нечетен брой. Едно време ги помня, винаги да работят по двойки, но явно е имало един самичък. Кой е бил той или пропускам и други факти?

Offline сТУдент

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 207
    • View Profile
    • http://www.hmsu.org
Re: T6B5
« Reply #104 on: 22.07.2010, 21:44:43 »
Някой знае ли каква е разликата между T6B5 и T7B5?
T7B5 май са на ниво прототип, и са произведени общо 8, според Уикипедия. Точно големите им размери са ограничавали според мен износа им за държави различни от Русия, а и разпадането на СИВ и фалита на заводите 100% също се  е оказал препъни камък.
ЗА ПО ДОБЪР ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #105 on: 22.07.2010, 23:17:19 »
Т6Б5 са с по-голям габарит! Т7Б5 са правени точно за там където не стават Т6Б5.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #106 on: 23.07.2010, 01:00:06 »
Quote
Трамваите са 37 парчета, нечетен брой. Едно време ги помня, винаги да работят по двойки, но явно е имало един самичък. Кой е бил той или пропускам и други факти?
4106, който беше със слаби батерии и проблеми с ниското,  като се скачеше с някой състава губеше ход.
The Grand Tour

Offline сТУдент

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 207
    • View Profile
    • http://www.hmsu.org
Re: T6B5
« Reply #107 on: 23.07.2010, 12:14:04 »
Т6Б5 са с по-голям габарит! Т7Б5 са правени точно за там където не стават Т6Б5.
Според руската Уикипедия размерите им като ширина, дължина и т.н. съвпадат 1:1. Разликите които забелязвам са в това че Т6B5 са около тон по леки и двигателите им са 4х45кв, a на Т7B5 са 4х50кв.
ЗА ПО ДОБЪР ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2994
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #108 on: 23.07.2010, 14:55:44 »
4106, който беше със слаби батерии и проблеми с ниското,  като се скачеше с някой състава губеше ход.
А в момента 4106 може ли да се скачва с други мотриси,защото днес беше скачен с 4127?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: T6B5
« Reply #109 on: 23.07.2010, 15:07:46 »
Сигурен ли си, че е бил 4127?
От доста дълго време довйката е 4106 + 4124, а 4127 е с 4125.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2994
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #110 on: 23.07.2010, 15:19:25 »
Специално се спрях да погледна добре :).Но никой не е застрахован от грешки  :)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #111 on: 23.07.2010, 20:28:48 »
Т6Б5 са с по-голям габарит! Т7Б5 са правени точно за там където не стават Т6Б5.
Според руската Уикипедия размерите им като ширина, дължина и т.н. съвпадат 1:1. Разликите които забелязвам са в това че Т6B5 са около тон по леки и двигателите им са 4х45кв, a на Т7B5 са 4х50кв.
Базата на Т7 е по-дълга и освен това предницата и задницата са по-скосени. Габаритът при вписване в крива е друг.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T6B5
« Reply #112 on: 29.07.2010, 20:21:50 »
Трамваите са 37 парчета, нечетен брой. Едно време ги помня, винаги да работят по двойки, но явно е имало един самичък. Кой е бил той или пропускам и други факти?
Може да греша, но мисля че единствено 4111, не беше скачван с друг мотрис.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #113 on: 29.07.2010, 20:49:41 »
4111 беше доста дълго време с 4109
Пак ви казвам, че в началото самотен беше само 4106. Той оригинално беше без червена лента
The Grand Tour

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2350
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: T6B5
« Reply #114 on: 29.07.2010, 23:14:04 »
4106 оригинално не беше ли червен?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #115 on: 29.07.2010, 23:54:48 »
4111 не ми е известно да е бил някога с 4109...

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: T6B5
« Reply #116 on: 30.07.2010, 01:06:11 »
4106 оригинално не беше ли червен?
Не - беше оранжев и е произведен преди останалите оранжеви (4108-4137).
4101 - 4107 пък не са правени за нас, макар в последстиве да ни ги доставят - дори серийните им номера не са поредни и са разбъркани.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #117 on: 06.08.2010, 09:37:41 »
4109 абсолютно винаги е бил с 4129. 4111 беше с 4113, но затова не съм много сигурен.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3486
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #118 on: 07.08.2010, 16:36:03 »
Не, 4113 тегли 4115, а като се съди по състоянието на кабината на 4115 - той не се използва, което предполага дълго време да се използва точно този състав.
████████████████████████ Епилог

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18166
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #119 on: 08.08.2010, 13:25:47 »
Поне от 10 г. 4111 е единичка.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/