Специално на T6B5 съм бил свидетел на поправяне на повреди по време на курс. В случая една от вратите беше развила автономен интелект, отнякъде дойде авариец и докато съставът си пътуваше, той я поправи и си замина, спестявайки прибиране в депо. В случая с пантограф е по-трудно и вероятно рисковано, но явно не и невъзможно 
Може да е авариец, но може и да е технически на четвърти пар или БД четвърти парк, сред които има много грамотни.
А това, което е станало с 4137 трябва да служи за пример как трябва всеки път да се действа, а не както масово се правеше в Красна Поляна - сваляме говедата, после бутаме трамвая от втората кабина с втория пантограф, а ГПС-ът ни лови, та и курсът ни е редовен, макар че не сме возили никого.
П.С. за всички от втори парк, които четат - не се оправдавайте с неизправност на трамваите, че не може от първия вагон да се кара съставът с пантограф на втория.