Много неща може. Въпросът е да трупаш мнения ли ?
Не, за брой мнения няма да получа никаква награда, вече съм го казал.
Просто в момента наистина се нервирах страшно много за всички разтоварвания на пътници от двойни състави от ватмани на Красна Поляна през последните години, след като е могло да се кара с втори пантограф.
Не е точно така!
Това, че се е получило веднъж на Т6В5 не е гаранция, че ще се получава (или е можело да се получи) всеки път. Факторите са много, както обективни, така и субективни ...
Разясни, моля те, какви обективни причини може да има?
Конструктивни, технически причини ... T6A2-BG (внос 2000 г.) не могат да предават команди "напред".
Ясно и точно:
1. нормално
състава се управлява от "първа кабина с първи пантограф";
2.
състава може да се управлява от "първа кабина с втори пантограф";
3.
състава не може да се управлява от "втората кабина с първия пантограф";
4.
състава не може да се управлява от "втората кабина с втория пантограф".
Навсякъде съм заострил вниманието върху "състав", т.е. тяговите агрегати на двете ТМ работят, защото втората мотриса може да "бута" предната като отделна единица (неуправляем вагон).
Когато се управлява от "втората кабина" задължително в първата трябва да има длъжностно лице инструктирано за придвижване в авариен режим.
В случаят на т. 2. в кабината на задната мотриса трябва да има длъжностно лице, което да управлява пантографа.
Има възможност да се изключат тяговите групи на първата мотриса и състава да продължи
към депо с тягата на втората мотриса управляван от първата кабина.
Техническите причини могат да са: несработване на веригите за управление, отказ на отделни електронни елементи ...