Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 122093 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4577
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #180 on: 02.03.2011, 14:36:45 »
Което не значи, че е нормално.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #181 on: 16.03.2011, 03:36:56 »
Нещо като 4105 е с плъзгач като на Т4Д-М. Хич не му отива.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3486
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #182 on: 16.03.2011, 07:05:59 »
Мисля, че не трябва да коментираме негативно нещо, което ще намали оставането на изолатори на мотрисите и въобще подобри токозахранването и страничните ефекти от нарушеното такова. Все пак такива пантографи масова се ползват в други държави.
████████████████████████ Епилог

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #183 on: 16.03.2011, 16:17:50 »
 Ако не се лъжа и доста Дюварзи са с такива седалки.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #184 on: 17.03.2011, 17:46:37 »
Понеже в една друга тема се пръкна мнение, че Т6В5 са грозни аквариуми, ето ви линк с хубави снимки от Прага http://www.railpictures.net/showphotos.php?locomotive=CKD%20Tatra%20T-6A5 За мен нормалнорелсовите CKD имат перфектен дизаин за 80-те и дори 90-те год., тясните са ми малко смешни.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T6B5
« Reply #185 on: 17.03.2011, 19:40:24 »
Това са снимки на T6A5, не на T6B5, в Прага няма T6B5. :)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #186 on: 17.03.2011, 20:16:16 »
Ето няколко снимки на отлично подържани Т6Б5 от гр. Ижевск






Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #187 on: 17.03.2011, 20:27:15 »
Това са снимки на T6A5, не на T6B5, в Прага няма T6B5. :)
Това си го пише и под снимките, затова несъм конкретизирал, че снимките са на Т6В5, но си мислех, че са нормалнорелсови, а сега като се загледах действително кошът им е по различен.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #188 on: 17.03.2011, 20:27:55 »
В Прага се движат Т6А5, тъй като Т6Б5 са негабаритни за тях.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5306
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #189 on: 17.03.2011, 20:28:38 »
Нормалнорелсови са, но кошът им е по-тесен от на Т6Б5 и по-широк от на Т6А2.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #190 on: 17.03.2011, 20:30:00 »
Красене, пишеш глупости. Кошът на Т6А5 си е 2,50 м. Базата на вагона е 6,7 спрямо 7,7 м при Т6Б5. Отделно челата са по-скосени за да се впишат в местния габарит.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5306
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #191 on: 17.03.2011, 20:31:34 »
Правилно - моя грешка.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #192 on: 17.03.2011, 20:43:25 »
А какво е междурелсието  ;)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5306
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #193 on: 17.03.2011, 20:45:33 »
1435мм

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T6B5
« Reply #194 on: 17.03.2011, 22:33:27 »
В Русия междурелсието, не е ли 1520mm?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #195 on: 17.03.2011, 22:40:51 »
Толкова е.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #196 on: 17.03.2011, 23:17:48 »
Аз питах за Прага, тогава защо са с по-тесен кош? На мен широките ми харесват повече, имат масивна осанка.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15896
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: T6B5
« Reply #197 on: 18.03.2011, 01:11:30 »
KT8D5, които се експлоатират и в Прага, нямат ли габарити на коша като при Т6Б5?

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #198 on: 18.03.2011, 07:13:34 »
 Тези Т6Б5 са нормално релсови и мисля,че само в Русия се движат с различния кош.Понеже често ги виждам абсолютно същите в руските сайтове за трамваи.Но наистина са доста добре поддържани както и Т3  8)
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #199 on: 18.03.2011, 09:16:46 »
Аз питах за Прага, тогава защо са с по-тесен кош? На мен широките ми харесват повече, имат масивна осанка.
Обясних че не са с по-тесен кош, а по-малка база (разстояние между централните болтове на талигите) и по-скосени чела, за да се впишат в местния габарит.
На КТ8Д5 базата е същата като на Т6Б5 но челата са по-скосени (като на Т6А2). Въпреки това на много места в кривите е забранено разминаването на КТ8Д5 с друг трамвай. Въпросните криви са сигнализирани със специални табелки, като се уточнява кой трамвай е с предимство в завоя.
Колкото и парадоксално да звучи Т6Б5 не се вписват и в Московските габарити (въпреки междурелсието което е 1520). Именно поради това не са въведени в редовна експлоатация там, а продължават да си купуват Т3 до появата на Т7Б5.