Аз питах за Прага, тогава защо са с по-тесен кош? На мен широките ми харесват повече, имат масивна осанка.
Обясних че не са с по-тесен кош, а по-малка база (разстояние между централните болтове на талигите) и по-скосени чела, за да се впишат в местния габарит.
На КТ8Д5 базата е същата като на Т6Б5 но челата са по-скосени (като на Т6А2). Въпреки това на много места в кривите е забранено разминаването на КТ8Д5 с друг трамвай. Въпросните криви са сигнализирани със специални табелки, като се уточнява кой трамвай е с предимство в завоя.
Колкото и парадоксално да звучи Т6Б5 не се вписват и в Московските габарити (въпреки междурелсието което е 1520). Именно поради това не са въведени в редовна експлоатация там, а продължават да си купуват Т3 до появата на Т7Б5.