Изберете най-достойната Снимка на месеца!
Сцепка T6B5 консумира по-малко енергия от вагон с ремарке при достатъчно големи разстояния между спирките и обособено трасе - ускорението е по-голямо, съответно двигателите работят в тягов режим по-кратко време. При чести тръгвания и спирания консумацията на сцепката може и да е по-висока.
Под сцепка имам предвид два вагона свързани по СМЕ.
Това не е вярно. Когато са зацепени два трамвая те ще харчат повече ток от един просто няма как. 2 е повече от 1.
Quote from: CNN on 20.11.2012, 19:44:20Това не е вярно. Когато са зацепени два трамвая те ще харчат повече ток от един просто няма как. 2 е повече от 1.Не бъркайте трамваите с електрически крушки. Разходът на енергия зависи от общата маса и скоростта на движение, не от броя на моторните вагони и двигателите. Два трамвая по СМЕ ще харчат съвсем малко повече от един с ремарке и то най-вече, защото ремаркето е по-леко.
4115 вързан с 4137.
4113 пресен пресен от боя. Докарали са го почти като от Трамкар даже са му поизправили и престилките.