Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 121690 times)

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1418
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #260 on: 01.06.2012, 22:27:09 »
4111 като цвят е добре, но е боядисан с две леви ръце и голяма четка и толкова е китосан че задницата му е изкривена. :fan:
The Grand Tour

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10685
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T6B5
« Reply #261 on: 16.09.2012, 18:46:29 »
Тегленето на един трамвай от друг не харчи ли повече ток от теглене на ремарке от трамвай, имам предвид това, че един трамвай е по-тежък от ремарке.

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 419
  • Fail!
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #262 on: 16.09.2012, 19:11:24 »
Два трамвая зацепени по СМЕ не се теглят, а се движат заедно, тъй като двигателите и на втората мотриса работят. За това колко ток консумират не знам, но вероятно е повече от трамвай с ремарке.
« Last Edit: 16.09.2012, 19:13:11 by kernel32 »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #263 on: 19.10.2012, 12:50:47 »
4136 на линия. 4134 зацепен с 4117.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5290
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #264 on: 19.10.2012, 14:06:21 »
Сцепка T6B5 консумира по-малко енергия от вагон с ремарке при достатъчно големи разстояния между спирките и обособено трасе - ускорението е по-голямо, съответно двигателите работят в тягов режим по-кратко време. При чести тръгвания и спирания консумацията на сцепката може и да е по-висока.  :)

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4755
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #265 on: 19.10.2012, 14:34:17 »
Сцепка T6B5 консумира по-малко енергия от вагон с ремарке при достатъчно големи разстояния между спирките и обособено трасе - ускорението е по-голямо, съответно двигателите работят в тягов режим по-кратко време. При чести тръгвания и спирания консумацията на сцепката може и да е по-висока.  :)

 :neznam: Сцепка????? Която консумира ток????????  :?
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5290
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #266 on: 19.10.2012, 15:53:39 »
Под сцепка имам предвид два вагона свързани по СМЕ.  :)

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4755
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #267 on: 19.10.2012, 16:26:55 »
Под сцепка имам предвид два вагона свързани по СМЕ.  :)

Аха ... нещо като "вагонката" на @еmo ...  8)

Две и повече единици релсов подвижен състав свързани за съвместно придвижване се нарича "състав".
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1017
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #268 on: 20.11.2012, 19:44:20 »
Сцепка T6B5 консумира по-малко енергия от вагон с ремарке при достатъчно големи разстояния между спирките и обособено трасе - ускорението е по-голямо, съответно двигателите работят в тягов режим по-кратко време. При чести тръгвания и спирания консумацията на сцепката може и да е по-висока.  :)
Това не е вярно. Когато са зацепени два трамвая те ще харчат повече ток от един просто няма как. 2 е повече от 1. В София е точно това често тръгване и спиране.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10685
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T6B5
« Reply #269 on: 20.11.2012, 19:48:50 »
Като попитах това имах предвид теглото, но при положение, че двигателите и на двете мотриси работят то отговора е напълно ясен.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2898
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: T6B5
« Reply #270 on: 21.11.2012, 11:57:10 »
Това не е вярно. Когато са зацепени два трамвая те ще харчат повече ток от един просто няма как. 2 е повече от 1.
Не бъркайте трамваите с електрически крушки. Разходът на енергия зависи от общата маса и скоростта на движение, не от броя на моторните вагони и двигателите. Два трамвая по СМЕ ще харчат съвсем малко повече от един с ремарке и то най-вече, защото ремаркето е по-леко.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10685
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T6B5
« Reply #271 on: 21.11.2012, 12:01:47 »
Това не е вярно. Когато са зацепени два трамвая те ще харчат повече ток от един просто няма как. 2 е повече от 1.
Не бъркайте трамваите с електрически крушки. Разходът на енергия зависи от общата маса и скоростта на движение, не от броя на моторните вагони и двигателите. Два трамвая по СМЕ ще харчат съвсем малко повече от един с ремарке и то най-вече, защото ремаркето е по-леко.
Пълният отговор който чаках, благодаря. :)

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4755
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #272 on: 21.11.2012, 12:58:57 »
В учебниците и справочниците по електрически подвижен състав има формули, по които може да се пресметне разхода на енергия за различните режими на работа на тяговите агрегати ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #273 on: 21.01.2013, 16:45:47 »
4115 вързан с 4137.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2958
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #274 on: 21.01.2013, 21:26:23 »
4115 вързан с 4137.
Те са така малко след заминаването на 4135 в Трамкар. 4108/4110 пребоядисан и с малки инв. номера :angry:
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #275 on: 31.01.2013, 22:35:47 »
4113 пресен пресен от боя. Докарали са го почти като от Трамкар даже са му поизправили и престилките.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18161
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #276 on: 01.02.2013, 08:59:52 »
4113 пресен пресен от боя. Докарали са го почти като от Трамкар даже са му поизправили и престилките.

Интересно ми е дали в Красна Поляна докарват трамваите толкова добре. трябва да направя някои снимки на 2005, 2007 или 2043 и да ги сравним. Похвално е пребоядисването в Искър, като се сетя едно време какво беше, особвно като мацаха целите оранжеви, не, че 2039 и 2033 не бяха такива де :)
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6961
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #277 on: 01.02.2013, 12:13:38 »
Ами някой трябва да понаснима и Т6Б5 защото почти нямаме актуални снимки на тях. Като най-ужасни на вид са 4131-33, както и 4123. Другите май са наред.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4787
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: T6B5
« Reply #278 on: 11.03.2013, 19:20:47 »
4137 и 4115 разцепени :)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3485
    • View Profile
Re: T6B5
« Reply #279 on: 12.03.2013, 23:39:56 »
Е той 4115 не е ли от доста месеци сам? Все пак, ако някой има редовни наблюдения, нека поясни.
████████████████████████ 10 декември - Световен ден за правата на човека