Author Topic: Сливен  (Read 99906 times)

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2380
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #520 on: 13.06.2018, 20:39:14 »
Да бе, не съм запознат, нищо, че жена ми е от там и преди да заминем за Канада ходех най-редовно. За 1000-дата лева, все пак Враца не е София, същото се отнася и за Сливен, особено пък ако не плащаш наем, стигат преспокойно. Даже на моите хора основният разход им е за колата - къща си имат. Аз се бях съгласил - идваме да живеем в Сливен, вместо в София, има апартамент, но искам прилична работа по специалността за минимум 1000 лева.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3148
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #521 on: 13.06.2018, 21:09:34 »
ДАП Сливен 12.06.2018

101


104


104 и 176


115


172


178


1808
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5549
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #522 on: 13.06.2018, 22:47:50 »
Основният ремонт в Сливен на тролейбусите се прави по следният начин - бере се най-доброто от останалите машини и се слага на тези 8. Купуват се евтини LED фарчета за отзад. Боядисват в синьо-оранжево и пускат на линия.
Имат достатъчно много тролейбуси, за да ремонтират и 15 броя, но пари няма.
Сливен по принцип е фалирал град. Лечков го докара до просешка тояга. Имат задължения за около 180 милиона лева, основно заради провалените европроекти по негово време. Сегашният кмет се принуди да вдигне данъците със 100 %. И сега търсят кредит за покриване на старите задължения. Сигурно от държавната Българска банка за развитие ще получат. Няма просто от къде другаде. И ще го връщат десетилетия.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3930
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #523 on: 13.06.2018, 22:53:16 »
А салоните ремонтират ли? Някой да има снимки на ремонтираните тролейбуси?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5549
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #524 on: 14.06.2018, 11:27:34 »
За съжаление нямахме време. Ремонтираните тролейбуси ги държат на Дюлева река, а там - работа нямахме. Това е на другия край на града. В депото са само старите тролейбуси, които в момента са донори за части и тези, които се ремонтират.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1209
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #525 on: 14.06.2018, 11:43:08 »
Нещо което ми направи впечаление е неадекватният транспорт предлаган от ПП Сливен. В града има работещи предприятия с по 200-300 човека персонал до които няма транспорт. Директора на ЗММ се оплакваше, че са пуснали малки СОР-ове по Банско шосе, които са крайно недостатъчни и разредени. Налага се да се грижи за ведомствен транспорт, което си е сериозен разход за предприятието. Отделно видях поне 8 ведомствени автобуси бивши мюхенски 3 бр. 405-ци,  2 МАН-а и 2 туристически Сетри с униформени работни от някой завод. На шосето около ТЕЦ Сливен също имаше предприятие със съчленена Сетра и още два автобуса. Завод Динамо поддържат един съчленен МАН и още една Сетра. Положението най-ясно си личи между 4 и 6 следобед когато из града излизат доста автобуси ведомствен транспорт.
The Grand Tour

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #526 on: 14.06.2018, 13:22:37 »
Искам да попитам как върви работата по преустройството на кръстовището на "Розова градина" и какви стълбове (ще) се монторат в него? Какво ще се случи с останалата мрежа извън обхвата на 201? А иначе ако искат да продължават да развиват тролейбусен транспорт, тролейбуси трябва да има по 7, 116 и 201.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3930
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #527 on: 20.07.2018, 00:37:46 »
Във фототранс са се появили две снимки на реновираните тролеи:


Online pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #528 on: 20.07.2018, 01:45:34 »
Това е просто сложена нова боя и толкова.Ако беше като модернизацията на 14TrM щях да ги призная.И се чудя защо не купиха тролеи втора ръка имаше възможност за шкода 21 или нещо друга,а защо не и ново с тези пари?   
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #529 on: 20.07.2018, 15:18:30 »
Така ли няма някой желание и възможност, който да види с кои инвертарни номера са реновираните, за да може да се коригира базата в трансфото. :(
« Last Edit: 21.07.2018, 11:43:11 by klutsohor »


Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #531 on: 13.10.2018, 21:01:46 »
От снимки в skyscrapercity погледнах как върви работната дейност с кръговото при Розова градина и забелязах, че се монтират тролейбусни стълбове в него и ще изместват ККМ, което ме наведе на мисълта, че оттам тролей все пак ще минава и линия 201 няма да бъде единствено тя тролейбусна. :neznam: Интересно ако някой знае нещо по въпроса да сподели.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #532 on: 23.10.2018, 18:16:25 »
Според снимката как мислите, дали е възможно да премине тролейбус с вливане от новоизграденото кръстовище Розова градина към бул. Братя Миладинови. Според мен не. Но тролейбусна мрежа е поставена в кръговото, което предстои тези дни да бъде открито. Вероятно това се прави само фигуративно, защото принципно оттам не се предвижда да има тролейбусно движение..
Източник: https://www.skyscrapercity.com/showthread.php%3Fp%3D153403916%26amp%3D1?source=images

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5549
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #533 on: 23.10.2018, 19:20:46 »
Не виждам проблем. Според мен - може.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #534 on: 23.10.2018, 20:14:40 »
Ако се спазва пътната маркировка ще хвърчат тояги, в противен случай трябва да се преминава през шината с 5 км/ч.
Впрочем пилзенските 21Тр са подходящи за линия 201 (8 бр.) и предполагам биха били по силите на Община Сливен да се закупят.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2380
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #535 on: 23.10.2018, 20:21:42 »
Чувал съм от специалисти, че точно 21тр/22тр, не са с много добро качество на каросерията. И точно това била една от причините да си закрият завода за каросерии, използвайки в бъдеще стандартни автобуси за целта. Тролеите са си скъпи по принцип, дори и втора употреба. А да не говорим за затънала до ушите община като Сливен. Те хубаво възстановяват мрежата, но в момента не виждам как ще се набавят тролеи, освен ако някой не им ги подари. По-скоро май ще последват Габрово и Пловдив, за съжаление....
« Last Edit: 23.10.2018, 20:36:33 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 201
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #536 on: 23.10.2018, 23:16:55 »
19к лв за брой едва ли ще устиска общината, която е догоре в дългове а 14ките едва ли са толкова зле колкото нашите Ивекота.
За закупуването на тролейбуси в Русе за сгъстяване на интервалите и връщането на 25!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #537 on: 24.10.2018, 10:47:50 »
Sor-овете в Сливен щото са със впечатляваща каросерия и конструкция.. Skoda 21tr все пак не е Лаз и служат в много градове от западна Европа. Не вярвам да са толкова нестабилни и некачествени, че да се разпадат по пътищата, докато 14tr са мой набор (82) и са морално остарели, нямат климатици, ел. инсталацията им не е сменяна, което ги прави опасни. Хората от града чакат да им се докара нещо по- ново.
8х19000=152000 лв., което е малко над 120-те хил., които Пътнически превози вложи в безсмисления ремонт на старите тролеи. Щом дружеството/общината извади тези пари, ще може да си позволи и тролете от Пилзен.

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #538 on: 24.10.2018, 18:43:02 »
19к лв за брой едва ли ще устиска общината, която е догоре в дългове а 14ките едва ли са толкова зле колкото нашите Ивекота.

Доста вие стара за информацията за затъналата община в дългове .....

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #539 on: 10.12.2018, 18:30:12 »
Днес се разходих до Сливен. Ползвах тролейбус 305 до Сините камъни, но по линията се движеха само три тролейбуса- 305, 314 и 317 и то разпокъсано. Допълването  им се извършва силно от новите автобуси Sor. Добрата новина е, че на обръщалото на Дюлева река се изгражда пункт за техн. преглед на тролеите.