Жена ми е сливналийка, та общо взето знам какво става там. Последната "прекрасна" новина е, че бившият тролей седмица се обслужва от отвратителни турски "пазчета" Отойол М23 през седмицата през половин час, а събота и неделя не се движи. Така в почивните дни по Бургаско Шосе, изцяло под контактна мрежа, единственият транспорт са селските рейсове за Дебелата Кория (14/24) и за Тополчане (33), и двата на интервал от час през седмицата и от два събота/неделя. Цели квартали са практически без транспорт, с разписания на селски линии от по няколко курса на ден - Кольо Фичето, Ново Село, Даме Груев, Комлука в събота следобед и цяла неделя....Работническите линии също са с разписание, нямащо нищо общо с края на смените, което принуждава фирмите да организират заводски превози, което са си сериозни разходи. А всички стари големи немски автобуси (като горния на снимката) са станали абсолютни бараки, отделно пускат по 201 и 116 претъпкани СОР-чета делник в час пик. За селата са основно гореспоменатите градски ПАЗ-чета, много рядко от тези в междуградското изпълнение.
Всичката тая цигания е откакто Лечков стана кмет, съответно кака Калинка Малинка директор на пътническите превози. Цял Сливен гласува за него, понеже Гагаузов беше лош, но Лечков излезе дваж по лош. При Гагауза бяха Чавдари, Икаруси и Шкоди, но много повече линии и бяха начесто, не като сега минимум 15-20 минути в пик делник, и то само двете основни линии.