Author Topic: Сливен  (Read 114346 times)

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #600 on: 11.07.2019, 06:46:31 »
Тролейбусна линия до кв. Речица по аналогия на старозагорската до кв. Кольо Ганчев ще бъде оправдана, но няма да се направи заради пропиляни възможности с електробусни експерименти. По-скоро в случая вниманието на сливенци трябва да бъде насочено в това да бъде спасен тролейбус 7-ца под формата на нещо като подписка.
« Last Edit: 11.07.2019, 08:04:25 by klutsohor »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5225
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #601 on: 11.07.2019, 13:59:19 »
Речица е с население около 5000 души с ниско строителство и ниска плътност на застрояване, наблизо няма никакви други източници на пътникопоток и строителството на тролейбусна линия до подобен квартал е неоправдано - пътникопотокът е твърде малък. Кольо Ганчев е със значително по-голямо население, наблизо има промишлена зона както и военно и гражданско летище, които създават допълнителен пътникопоток. :rolleyes:

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #602 on: 11.07.2019, 18:43:25 »
Реално немаш идея  :rolleyes: 6 ходи до Сливенските минерални бани и не се води градска линия . До Мечкарево ходи 5М . Петицата e на интервал 1 час , което е супер за местното население на тях автобус им не требва  :D само за учениците се използва .

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #603 on: 11.07.2019, 18:46:46 »
 :laugh:
Речица е с население около 5000 души с ниско строителство и ниска плътност на застрояване, наблизо няма никакви други източници на пътникопоток и строителството на тролейбусна линия до подобен квартал е неоправдано - пътникопотокът е твърде малък. Кольо Ганчев е със значително по-голямо население, наблизо има промишлена зона както и военно и гражданско летище, които създават допълнителен пътникопоток. :rolleyes:
Къде в Стара Загора има гражданско и военно летище ? :crazy: освен селскостопански изложения друго има ли ???

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3032
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #604 on: 11.07.2019, 20:01:12 »
Има летище, даже на него пише "Аерогара", точно до пътя между града и старото "кръгово" - края на магистрала Тракия преди да я направят между това кръгово и Карнобат. Доколкото знам, този път продължава на юг към Димитровград. Но редовни полети до него нямаше дори през 80-те, сега пък съвсем.....А рейс на един час до село, което се води квартал на Сливен......естествено, че хората ще си ползват колите и сравнително евтините таксита. Сливенските таксиджии, за разлика от софийските, не отказват курсове на малки разстояния, пък ако падне нещо до Желю Воевода или Мечкарево, е добре дошло.....А в минералните бани, те също са там съвсем наблизо, не знам дали остана работещ санаториум, шестицата и тя е на два часа, че и по-нарядко...В същото време директорите на заводите, които все още работят - "Динамо", Светлина и т.н., се оплакват, че заради "много добре уредения" транспорт, им се налага да организират служебни автобуси, което хич не е малък разход...Сега най-доброто, което може да се направи е, да домъкнат достатъчно тролеи, които изцяло да покрият линии 7 и 201, да стегнат мрежата, а рейсовете да се насочат към кварталите, оставени в момента практически без транспорт - Клуцохор, Колю Фичето, "Селището", също да се сгъсти за Моллова гора, Дебелата курия, селата Сотиря Тополчане, Гергевец, Крушар сега са що-годе добре, събота и неделя е добре да има автобус до лифта....В бъдеще може да се мисли сравнително натовареният рейс 116 да стане тролей.....
« Last Edit: 11.07.2019, 20:56:47 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #605 on: 11.07.2019, 20:12:08 »
Не знам с точност колко е населението на кв. Кольо Ганчев, но не вярвам да е повече от 8500 души. Преди е било село и затова сградите му са предимно къщи с ниско застрояване, отделно има 1-2 жилищни блока до 4 етажа. Речица е от същият тип квартали и затова направих аналогия. Преди квартала има индустриална зона както е и с Кольо Ганчев. Това, че в Стара Загора има гражданско летище, което генерира пътникопоток няма въобще да го коментирам... освен, че то е разположено далеч от 2-те тролейбусни линии стигащи до Мототехника.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2839
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #606 on: 12.07.2019, 11:27:54 »
За какво точно спорите? Дори да става въпрос за квартали с 50 000 души няма никакво значение!!
Някой да е забелязал нещо смислено на базата на смислени причини да се прави някъде от местна власт?! НЕ!
В София като иде реч за десетки хиляди , дори сто хиляди да не би да има някакво значение?!
Решили си някакви хора нещо си и са решени да го постигнат напук и на инат на всичко логично, смислено и правилно!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #607 on: 12.07.2019, 12:17:59 »
Решили сa някакви хора нещо си и са решени да го постигнат напук и на инат на всичко логично, смислено и правилно!

Абсолютно съгласен!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #608 on: 20.07.2019, 15:11:41 »
Току що минах покрай обръщалото на ДП Дюлева река и видях, че 324 е реновиран също като останалите три. И 4-те тролейбуса стояха паркирани на обръщалото.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #609 on: 29.08.2019, 17:02:50 »
Общинския съвет на Сливен реши да се купят нови 6 тролейбуса и 4 електробуса. Вероятно от 4-те тролейбусни линии ще остане само една - 201.

https://kibik.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82-%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%B8-%D0%B4%D0%B0-%D1%83%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B8-%D1%81%D1%8A%D1%81-%D0%B7/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4040
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #610 on: 29.08.2019, 19:39:37 »
Ако оставят 6-8 Шкоди заедно с новите ще могат и 7 да възстановят.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3032
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #611 on: 29.08.2019, 19:41:48 »
За седмицата при сегашното разписание два тролея плюс един резерва стигат. Колкото до линии 3 и 18, те с няколкото си курса дневно само в работни дни отдавна са заминали....то и никой не пътува в посока депото...Иначе единствената друга сериозна линия в Сливен е 116 - биха могли да направят мрежа по Георги Данчов - а дано, ама надали....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #612 on: 29.08.2019, 20:09:31 »
Останах с впечатление, че електробусите ще бъдат предназначени по евентуално още една тролейбусна линия- за 7-цата, да може да се направи анализ кое ще излезе по-изгодно за експлоатация в дългосрочен план. Затова се и купуват. Също така говореха за ИЗЦЯЛО подмене тролейбуснен парк, т.е. сега определен от 6 тролея. Отделно 305,314,317,324 още колко ще изкарат?

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4040
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #613 on: 29.08.2019, 21:12:31 »
Кое ще излезе по-изгодно се смята преди да се купува. Този подход ми се струва несериозен.
А Шкодите ще изкарат колкото се налага. В Перник ЗиУтата малко ли години караха в много по-лошо състояние. Още повече, че Шкодите са ремонтирани. Пълно прахосничество е да се бракуват.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #614 on: 30.08.2019, 11:13:00 »
Мен ако питат вместо 4-те електробуса могат да се купят общо 10 тролея (има пари), заедно с рехабилитацията на мрежата и ще се обслужат двете линии. А с 4-те стари Шкоди линиите 3 и 18. И нещата се навързват. Но нали електробусите са на мода и къде без тях...