Author Topic: Сливен  (Read 109753 times)

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 330
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #600 on: 11.07.2019, 06:46:31 »
Тролейбусна линия до кв. Речица по аналогия на старозагорската до кв. Кольо Ганчев ще бъде оправдана, но няма да се направи заради пропиляни възможности с електробусни експерименти. По-скоро в случая вниманието на сливенци трябва да бъде насочено в това да бъде спасен тролейбус 7-ца под формата на нещо като подписка.
« Last Edit: 11.07.2019, 08:04:25 by klutsohor »

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5121
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #601 on: 11.07.2019, 13:59:19 »
Речица е с население около 5000 души с ниско строителство и ниска плътност на застрояване, наблизо няма никакви други източници на пътникопоток и строителството на тролейбусна линия до подобен квартал е неоправдано - пътникопотокът е твърде малък. Кольо Ганчев е със значително по-голямо население, наблизо има промишлена зона както и военно и гражданско летище, които създават допълнителен пътникопоток. :rolleyes:

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #602 on: 11.07.2019, 18:43:25 »
Реално немаш идея  :rolleyes: 6 ходи до Сливенските минерални бани и не се води градска линия . До Мечкарево ходи 5М . Петицата e на интервал 1 час , което е супер за местното население на тях автобус им не требва  :D само за учениците се използва .

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #603 on: 11.07.2019, 18:46:46 »
 :laugh:
Речица е с население около 5000 души с ниско строителство и ниска плътност на застрояване, наблизо няма никакви други източници на пътникопоток и строителството на тролейбусна линия до подобен квартал е неоправдано - пътникопотокът е твърде малък. Кольо Ганчев е със значително по-голямо население, наблизо има промишлена зона както и военно и гражданско летище, които създават допълнителен пътникопоток. :rolleyes:
Къде в Стара Загора има гражданско и военно летище ? :crazy: освен селскостопански изложения друго има ли ???

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2842
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #604 on: 11.07.2019, 20:01:12 »
Има летище, даже на него пише "Аерогара", точно до пътя между града и старото "кръгово" - края на магистрала Тракия преди да я направят между това кръгово и Карнобат. Доколкото знам, този път продължава на юг към Димитровград. Но редовни полети до него нямаше дори през 80-те, сега пък съвсем.....А рейс на един час до село, което се води квартал на Сливен......естествено, че хората ще си ползват колите и сравнително евтините таксита. Сливенските таксиджии, за разлика от софийските, не отказват курсове на малки разстояния, пък ако падне нещо до Желю Воевода или Мечкарево, е добре дошло.....А в минералните бани, те също са там съвсем наблизо, не знам дали остана работещ санаториум, шестицата и тя е на два часа, че и по-нарядко...В същото време директорите на заводите, които все още работят - "Динамо", Светлина и т.н., се оплакват, че заради "много добре уредения" транспорт, им се налага да организират служебни автобуси, което хич не е малък разход...Сега най-доброто, което може да се направи е, да домъкнат достатъчно тролеи, които изцяло да покрият линии 7 и 201, да стегнат мрежата, а рейсовете да се насочат към кварталите, оставени в момента практически без транспорт - Клуцохор, Колю Фичето, "Селището", също да се сгъсти за Моллова гора, Дебелата курия, селата Сотиря Тополчане, Гергевец, Крушар сега са що-годе добре, събота и неделя е добре да има автобус до лифта....В бъдеще може да се мисли сравнително натовареният рейс 116 да стане тролей.....
« Last Edit: 11.07.2019, 20:56:47 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 330
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #605 on: 11.07.2019, 20:12:08 »
Не знам с точност колко е населението на кв. Кольо Ганчев, но не вярвам да е повече от 8500 души. Преди е било село и затова сградите му са предимно къщи с ниско застрояване, отделно има 1-2 жилищни блока до 4 етажа. Речица е от същият тип квартали и затова направих аналогия. Преди квартала има индустриална зона както е и с Кольо Ганчев. Това, че в Стара Загора има гражданско летище, което генерира пътникопоток няма въобще да го коментирам... освен, че то е разположено далеч от 2-те тролейбусни линии стигащи до Мототехника.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #606 on: 12.07.2019, 11:27:54 »
За какво точно спорите? Дори да става въпрос за квартали с 50 000 души няма никакво значение!!
Някой да е забелязал нещо смислено на базата на смислени причини да се прави някъде от местна власт?! НЕ!
В София като иде реч за десетки хиляди , дори сто хиляди да не би да има някакво значение?!
Решили си някакви хора нещо си и са решени да го постигнат напук и на инат на всичко логично, смислено и правилно!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 330
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #607 on: 12.07.2019, 12:17:59 »
Решили сa някакви хора нещо си и са решени да го постигнат напук и на инат на всичко логично, смислено и правилно!

Абсолютно съгласен!

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #608 on: 12.07.2019, 14:51:35 »
Ето преди малко стана ясно, че вече окончателно и официално Фолцваген са избрали за новия завод Турция!
https://www.mediapool.bg/folksvagen-e-izbral-turtsiya-pred-bulgaria-za-noviya-si-zavod-news295617.html
Просто всеки с малко акъл вижда какво следва ако влезе тук. Ердоган може да е всякакъв, обаче на ниво инфраструктура не е като нашите ****** !
Офтопик е новината, но е показателна какво мислят за нас нормалните хора.
Иначе се замислих дали с цел да развъртят поточните линии за електробуси не са предложили услугата "Cache back", защото виждам, че има някаква неустоима причина, която блазни всички, обаче не е на инжинерно ниво тази причина и не се изучава в ТУ...