Author Topic: Re: Skoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)  (Read 3861 times)

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #20 on: 13.07.2023, 10:44:00 »
Ами така си го наричаме...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #21 on: 13.07.2023, 11:02:19 »
Не е нито ремарке нито полуремарке при положение, че задният мост е задвижван и двигателят е до него.  :rolleyes:

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #22 on: 13.07.2023, 11:07:31 »
В този ред на мисли да, ами какво са тогава двете части. Ако задната част е задвижвана и е двигателна, тогава предната с управляващите колела каква е

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #23 on: 13.07.2023, 11:16:40 »
Може би го наричат ремарке, заради подвижното свързване и поради това, че са аналогични на автобусите "хармоника", които са категория Д+Е и щом там е ремарке, значи и тук. Макар че май трябва да е полуремарке по смисъла в закона.

Съчленените возила са към категория Д.
Влекач и ремарке се използват жаргонно от икарусовите времена. В наши дни е по-скоро неправилно.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #24 on: 13.07.2023, 11:35:39 »
Добре, тогава кое е правилното? Предна и задна секция? В темата за трамваите Шиндлер бях чел, че някои са споменали термина "средна секция".
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #25 on: 13.07.2023, 12:41:05 »
При трамваите Шиндлер има средна нископодова секция с поддържаща талига между двете високоподови с двигателни талиги.  :)
« Last Edit: 13.07.2023, 12:44:34 by V.Peichev »

Offline ComradeViki54

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 74
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #26 on: 04.05.2024, 16:58:38 »
Искам да питам как е 2057.
Трамвайно депо "Банишора"
Мотриса - 934
Линия - 6

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #27 on: 05.05.2024, 22:16:16 »
Явно Марио наистина се е издигнал покрай Контрера Шкембо, та вече не се занимава с ИБИС техниците (за тях нищо не се чува напоследък). Защото той каквото прави, го прави както трябва, но явно след издигането му тази дейност е прехвърлена. А и нали имаше някаква друга фирма на "хранилка" при електрото, която се разправяше с табелите.
По рейс и по жена не се тича!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #28 on: 05.05.2024, 23:06:24 »
Шило в торба не стои.
Марио е страшно пробивен, но когато му подадеш ръка за каквото и да е, той я отхапва и затова винаги накрая му бият шута и се захваща със следващото начинание, а предишното кучета го яли. Това с табелите даже просъществува нетипично дълго.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699/2801-2830)
« Reply #29 on: 06.05.2024, 10:12:59 »
В крайна сметка ИБИС техниците колко човека са? То е ясно, че Марио не довърши докрай почти нищо от нещата, които започна, но покрай новите си начинания може и да не е запознат с проблема :rolleyes: