Нали искахте частници тогава. Ако тези автобуси ги беше купила общината сега щяхме да им се радваме още, а не да ги хвърлят на боклука. Сега хем сме си ги платили с нашите пари, хем частника е реализирал печалба, на всичко отгоре вместо да ги предаде на общината, като сме ги купили с наши пари те ти хвърлят на боклука. Същите автобуси, купени по същото време от общината си се движат Ковекто ЛФ и доколкото знам все още няма нито един бракуван.
Все едно общината догодина да изхвърли МАН от 2014-та само на 8 години и милион километра и да купи нови на тяхно място. Това е разхищение на ресурс.
A ако всички линии бяха на частници, всички автобусни линии щяха да се сменят на 8 години (ако това е срока на концесията) и при това на същата или по-ниска цена от тази на общинския превозвач.
И не знам дали е разхищение на ресурс или не, ама Автото не е намалило цената си на км щото ни вози в отдавна изплатени и амортизирани автобуси, както и в такива, които са му подарени от европейските данъкоплатци.
Така че винаги има най-малко две гледни точки - всеки да прецени коя е по-вярна.