Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 743881 times)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 874
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1580 on: 21.10.2013, 18:42:42 »
Quote
Зелените мерцедеси са станали ужасни гробове...
Трябва да има превид първо, че "зелените" мерцедеси не са голям образец за качество и конструктурска мисъл ... и второ по-важно - вече им дойде момента за качествен основен ремонт.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1581 on: 21.10.2013, 18:53:04 »
Quote
качествен основен ремонт.
На този етап в БГ, няма кой да го направи.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11165
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1582 on: 22.10.2013, 22:03:21 »
3585 добър автобус ли е? Днес ми направи много добро впечатление със запазения си вид, но нито една от дружбенските линии не ми е удобна за пътуване, тъй като в автобусите няма таксуване с електронни карти и 213 не спира на "ж.к. Изток", затова бих искал да разбера нещо повече за него от някой от вас.

@Ялта Numbering fail.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1583 on: 22.10.2013, 22:08:34 »
тъй като в автобусите няма таксуване с електронни карти.
Това не трябва да те бърка, когато се качат контрольори те си проверяват картата ти.
Да не би за 3585 да питаш ?
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11165
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1584 on: 23.10.2013, 20:11:40 »
На 2167 не му ли работи ел. табелата, че никога не се движи с включена?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1585 on: 23.10.2013, 22:29:14 »
Еми не са лоши като цяло О 345 Г, макар че са орязани от всякъде от екстри и оставени до гол салон с пластмаса, но за нашите вандали толкова. Зимата са топли, тихи и бързи са, побират много хора. 3585 ми изглежда от най-поддържаните.

Да не те бърка че си с електронна карта, няма проблем да се качиш и в автобус с нея, те си знаят като мине проверка че няма къде да се маркира. По същия начин до скоро като имаше хартиени месечни карти с нея ме пускаха в метрото.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1586 on: 24.10.2013, 14:05:34 »
На 2167 не му ли работи ел. табелата, че никога не се движи с включена?

Не работи, също както и на 2161, 2163, 2166 и 2169.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4144
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1587 on: 24.10.2013, 16:08:09 »
На 2167 не му ли работи ел. табелата, че никога не се движи с включена?

Не работи, също както и на 2161, 2163, 2166 и 2169.
И на 1101, 1105

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11165
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1588 on: 27.10.2013, 12:39:48 »
За съжаление поддръжката в "Земляне" е на много ниско ниво. Разликата между 19-та серия 0 345 С S и на автобусите от същия модел в "Карат С" е доста голяма, макар че и автобусите на Карат не са безпроблемни, но поне изглеждат по-добре, докато при землянските от всички страни лъха лоша поддръжка. Не е нужно да изброявам счупените брони, некачествената боя, лошо поправени щети от ПТП-та, заключването на задните им капаци с катинари, вериги, реценца и всякакви други самоделни грозотии, които не могат да се видят дори при едни от най-критикуваните откъм поддръжка и в същото време по-стари от тях автобуси, а именно белите манове на "Малашевци", които в настоящият момент благодарение на доброто пребоядисване изглеждат доста по-добре от мерцедесите 19-та серия в "Земляне". 17-та серия 0 345 S също са зле. Най-добре би било в момента да се обърне внимание точно на тези два модела, защото 0 305-тиците така или иначе ще си заминат или състоянието им, или поне на някои от тях, ще се влоши до такава степен, че няма да има начин да ги закърпят и изкарат отново на линия и тогава публично ще лъсне факта, че автобуси на повече от 10 години изглеждат по-зле от автобуси на повече от 20, защото някои MB 0 345 S и 0 345 Conecto S изглеждат така още отсега в сравнение с някои 0 302-ки и дори спрямо съчленените си сабратя, които изглеждат с поне няколко години по-нови.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4144
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1589 on: 27.10.2013, 17:01:00 »
В Карат сменят с оригинални части, а в Земляне - каквото имат в склада. А пари за нови - няма.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5347
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1590 on: 27.10.2013, 19:02:53 »
Дали поддръжката на 11** и 19** е еднаква ? Определено дългите изглеждат доста по-добре. На какво се дължи това ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1534
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1591 on: 28.10.2013, 08:44:08 »
Дали поддръжката на 11** и 19** е еднаква ? Определено дългите изглеждат доста по-добре. На какво се дължи това ?
На това, че ги пускат предимно по 83 и 11,  а не където им падне ( както е при единичните). Не ги пускат по черни, селски и планински пътища. Пък и 83 и 11 са две от най-дългите и натоварени линии . Ако купят нови рейсове и ги пуснат по тях, а старите ги разпилеят сигурно и те бързо ще се скапят.
R.I.P  Ikarus 280

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11165
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1592 on: 28.10.2013, 08:49:50 »
Може би за това има влияние и това, че 11хх се движат само по едни маршрути, които са опознати откъм терен, трафик, опасности от ПТП и наличие на вандали на определени места, които могат да извършат набези въбху автобусите, докато 19хх се движат общо взето навсякъде. Има и основателна причина, да поддържаш автобуси, които се движат само по един маршрут, който не е познат с особени вандалски прояви(нито за 83, нито за 11 съм чувал или чел за някакви особени набези, а и за тежки ПТП-та с 11хх не съм чувал). Мисля, че въпросната разлика спрямо автобусита на Карат за мерцедесите от 19хх е възникнала още, когато всички бяха в четвърта автоколона и се движеха по 111. Това е линия с огромен пътникопоток(не че 83 и 11 са с малък, но те поне са със съчленени автобуси, а 111 се пука по шевовете в пикови часове), драскачи, вандали, има много повече опасности от ПТП-та и ако сравните сегашните 18хх със същите на Карат ще видите същата голяма разлика, която се наблюдава между 19хх и старите мерцедеси на Карат и между 19хх и 11хх.

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1534
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1593 on: 28.10.2013, 08:58:34 »
Може би за това има влияние и това, че 11хх се движат само па едни маршрути, които са опознати откъм терен, трафик, опасности от ПТП и наличие на вандали на определени места, които могат да извършат набези въбху автобусите, докато 19хх се движат общо взето навсякъде. Има и основателна причина, да поддържаш автобуси, които се движат само по един маршрут, който не е познат с особени вандалски прояви(нито за 83, нито за 11 съм чувал или чел за някакви особени набези, а и за тежки ПТП-та с 11хх не съм чувал). Мисля, че въпросната разлика спрямо автобусита на Карат за мерцедесите от 19хх е възникнала още, когато всички бяха в четвърта автоколона и се движеха по 111. Това е линия с огромен пътникопоток(не че 83 и 11 са с малък, но те поне са със съчленени автобуси, а 111 се пука по шевовете в пикови часове), драскачи, вандали, има много повече опасности от ПТП-та и ако сравните сегашните 18хх със същите на Карат ще видите същата голяма разлика, която се наблюдава между 19хх и старите мерцедеси на Карат и между 19хх и 11хх.
Е да,  111 е много по-проблемна линия от 11 и 83 ( що се отнася до пътникопоток). За това дори доста от 11хх са по-поддържани от 18хх. Друга причина е, че дългите са недостатъчни и от " Земляне "  и се полагат повече грижи за тях, отколкото за единичните. В темата за вандализма се споменава, че са нямали време да изчистят 1116, защото още 8 дълги били на ремонт, и за това го пуснали на линия така с графитите.
« Last Edit: 28.10.2013, 09:10:38 by dimi »
R.I.P  Ikarus 280

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1594 on: 28.10.2013, 09:00:54 »
Съчленените Конекта дойдоха 2-3 години  по-късно, демек са малко по-нови, а това са  няколко десетки хиляди километра по-малко, единичните бяха претоварвани доста години по 111, като бяха пуснати по линия за съчленени автобуси единични.

Нормално за 12-13 години да са се позхабили, автобус е все пак и за работа се използва, минават хиляди хора през него.  И през вас да минаваха няколко хиляди човека на ден щеше да стане така, и с колата си да возехте нон-стоп хора щеше да изглежда по-този начин.

На мен ми харесват също и О 302 Т, доста корави машини ми изглеждат, а пък и единствено те се справят с линия 66. Според мен от тях задължително трябва да останат 5-6 автобуса за 93 и 66. На О 305-ците съм им свикнал за това ми харесват, ясно че са за брак, ама като няма друго са добре.

Не е лошо да има малко автобуси в повече, за резерви, за извънредни ситуации, ако решат дай боже за нови линии, намаляване на интервал на движение и подобни работи.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1595 on: 28.10.2013, 14:51:10 »
Старите Конекта се разбиха много по Околовръстното, тогава още не беше разширено и беше доста разбито, помня, че изходът на Малинов към Околовръстното стоеше година и нещо с изровен асфалт. Тъй че при тези лоши условия се справиха доста добре. По 64, където ги пускат, също са много разбити улиците, говорих си веднъж (преди 3-4 години) с един шофьор на 18хх и той разказваше, как го е боляло сърцето за автобуса, че трябва да го кара по тия разбити павета няколко дни :/
Отделно, че явно нямат части и поддръжката е лоша, кърпят се и се боядисват грозно.
« Last Edit: 28.10.2013, 15:04:58 by ozzy »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1596 on: 04.11.2013, 15:17:14 »
3586 е на линия след ремонта.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1597 on: 18.11.2013, 19:13:20 »
Прави ми впечатление, че и някои зелени са се разхлопали откъм средния мост. Днес се возих на "ремонтирания" 3586, преди време на 3590, 3581 и се чуваше това хлопане, не съм сигурен, но може амортисьорите да са заминали.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4144
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1598 on: 18.11.2013, 19:51:09 »
Прави ми впечатление, че и някои зелени са се разхлопали откъм средния мост. Днес се возих на "ремонтирания" 3586, преди време на 3590, 3581 и се чуваше това хлопане, не съм сигурен, но може амортисьорите да са заминали.
по-скоро биалетките

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1599 on: 18.11.2013, 20:05:25 »
Амортисьори са
НЕ на хейтърството!