Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 610536 times)

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2969
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2640 on: 26.06.2018, 21:05:33 »
Понеже не съм го засичал скоро, да попитам възстановиха ли 3277 след пожара?

Не съм го засичал на линия и аз, мисля, че не е пуснат, не знам на какъв етап е работата по него и работи ли се всъщност.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17712
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2641 on: 28.06.2018, 09:30:10 »
3277 в наряда на Дружба е ТР Оборудване. Автобусът е почти готов и скоро ще е налиния.
3300, 3297 и 3596 са Авария. Доколкото знам 3300 чака нов лафет, останалите два се кърпят, за да бъдат пуснати в движение. 3825 е полуразграбен. Това за да не го пиша в темата за манове, иначе също е в графа Авария в последния наряд на Дружба, който имам - от 25.06.2018.
мур

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 618
  • Citaro
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2642 on: 28.06.2018, 16:40:44 »
На 3303 предното табло липсва, но пък страничното работи много добре с актуален маршрут.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2643 on: 04.07.2018, 18:21:24 »
3307 със самоделни дъждобрани над всички врати:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 755
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2644 on: 11.07.2018, 10:47:58 »
2269 се тътреше около АП Дружба вчера в скорост, която бих определил като пред-разпадна. Беше събрал колона зад себе си. Каква му е съдбата на този и всъщност защо ги водят до Дружба чат пат?

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 702
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2645 on: 11.07.2018, 22:35:57 »
Съдбата му не е розова със сигурност

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1595
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2646 on: 22.07.2018, 18:37:32 »
 В случай, че рег. № на автобуса от снимката е С 2010 КК  както виждам и аз това трябва да е 3584-3277(според данните в първият пост на темата). Снимката е взета от в."Стандарт", бр. 3684, 04.04.2003г.
*- имах предвид А 306 :)
« Last Edit: 22.07.2018, 19:40:36 by София 100 »
"Никога нищо не изчезва! Животът е кръг. Всичко се повтаря и от всичко има нужда, когато му е време. "

Offline lion_sofiq

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1332
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2647 on: 27.07.2018, 15:10:54 »
3277 възстановен и на линия, в момента на 88/2.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12059
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2648 on: 30.07.2018, 15:15:44 »
Да, не си личи по нищо че е горял.

Иначе напоследък ми прави впечатление, че част от тези автобуси се нуждаят спешно от поне частичен ремонт и почистване. Има такива с ръждясали странични ламарини, изгнили подови плоскости и разпрани балатуми на пода, които се нуждаят от подмяна, разпрани мехове, всичко това може да се смени с ново и качествено. Липсващи отоплителни тела в салона, пълни с прахоляк и боклуци отоплителни канали, прашни радиатори. На някой пък не знам как е решено, но капака който е над радиатора е сменен с надупчена или леко прорязана ламарина, което сигурно виляе на нормалното охлаждане, заедно с прашните радиатори.

Има и с пукнати облицовачни плоскости, със заминали уплътнения на вратите където зее по 2-3 плъста луфт, също и с изкривени крилана вратите от където също зее луфт. Лятото влиза прахоляк вътре, зимата студ. Да отпуснат средства и един по-един да ги спрат и ремонтират частично. Като нищо може да има и такива с проблеми в елементи на окачването, защото при някои се чува тропане и подскачат, все едно са останали само на възглавници и са им повредени амортисьорите. Има и един който вместо едно странично стъкло има плексиглас, това от колко време го гледам така плаче за смяна. Отделно очукани и разкривени предниици и задници също има доста.
« Last Edit: 30.07.2018, 15:17:50 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17712
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2649 on: 30.07.2018, 15:33:29 »
Ако се водим от инвестиционната програма на СО, то всички О345 и О345Г трябва да бъдат спрени от движение след идването на очакваните 102 къси и 60 дълги нови автобуса. Т.е. за период по-малък от една година е безсмислен какъвто и да е основен ремонт.
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12059
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2650 on: 30.07.2018, 15:36:08 »
Етова ако стане ще е тъпо, например вместо старите къси ВМС-та да спрат съчленените О 345 Г и МАН. А може зелените да ги пуснат на 1, 3, 5 като си вземат линиите вместо стари ВМС-та.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Т8М-301 България 1300

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 674
  • R.I.P. 2841 (1981-2016)
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2651 on: 30.07.2018, 15:51:00 »
2260 :fan::


2266 - започва се възстановяването му.
2270 - почти е готов.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17712
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2652 on: 30.07.2018, 15:51:27 »
БМЦ-тата са нископодови. А са и 6 години по-нови. Аз дори в момента се чудя защо възстановяват 2270, 2266 и други, след като веднъж вече ги обявиха за брак и ги оставиха да изгният достатъчно количество време. Единственото ми обяснение е, че възстановяването им излиза почти без пари, защото се прави от работници, които така или иначе получават твърди заплати.
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12059
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2653 on: 30.07.2018, 15:57:47 »
Ето че може. Салона обновен ли е? Подови плоскости, балатум? Емо ВМС-тата са с много изпокъсани каросерии, едва ли стават за нещо, виж как се размята пода и пропада във всички посоки. Съчленените автобуси са необходими повече, така че няма лошо да се възстановяват. А чак пък без пари една ли, доста труд и хамалогия си е, материалите може да са горе-долу евтини( плоскости, балатум, грундове, бои, ламарина за изкърпване, балатум кит итн) но е много работа и време.

Мисля че като комфорт зелените са доста над ВМС-по-тихи, по-мека возия, по-удобни седалки, повече пространство, по-топли зимата така че ако са решили наистина да ги запазят пред ВМС адмирации. А то ВМС-тата като са нископодови с тази инфраструктура горе-долу еднакво усилие иска и 2-ма човека да качиш инвалидна или детска количка в зелен или ВМС. А дали въобще им работи накланящата се функция?

Мани го това ВМС е толкова допотопно че не може повече на къде, автобус от 2005-та година с прозорци в гумени уплътнения, зеещи отвсякъде врати, така разположени седалки че човек с нормален ръст не може да седне удобно. А пък и са много шумни и много пушат.
« Last Edit: 30.07.2018, 15:59:31 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4541
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2654 on: 30.07.2018, 16:36:42 »
O345G са с изтекъл ресурс, остарял двигател Евро 2, стъпало на входа и стягането им е неоправдано при положение, че предстои доставка на 60 съчленени нископодови автобуси. :rolleyes: За 1, 3 и 5 при доставка на 100 нови единични автобуси ще има достатъчно коли за да се сгъстят до целодневен интервал 15 минути за първата и третата линия и 30 за втората. :rolleyes: BMC са нископодови с Евро 3 двигател и е редно да останат резерви в близките години, евентуално да излизат по крайградски линии. :rolleyes:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17712
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2655 on: 30.07.2018, 16:44:57 »
О3045Г са пътници. По-скоро за мен дилемата е кое ще се бракува първо. единичните Конекта или БМЦ. А най-вероятно смесено. Да не забравяме, че догодина ще се пусне и МД3, което допълнително ще ореже бройката на автобусите в движение.
мур

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2656 on: 30.07.2018, 16:53:53 »
Късите зелени и 0302Т най-вероятно ще ги бракуват, както и повечето къси бели Манове. В Малашевци има спрени няколко и надали ще тръгнат повече. От старите дълги Манове също има доста изгнили, няколко се кърпят, но не вярвам да изкарат дълго.
Дългите зелени ми бяха любими, за съжаление годините и експлоатацията си казват думата.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Lepos_Grim

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 119
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2657 on: 30.07.2018, 18:45:02 »
По-скоро за мен дилемата е кое ще се бракува първо. единичните Конекта или БМЦ.
Конектата са много по-добри и могат да изтраят още дълго време в нашите условия. Много по-стабилни и здрави са в сравнение със световно безизвестните бмц

Offline skin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2658 on: 30.07.2018, 19:59:29 »
На някои "шофери" и совалка да им дадеш... пак ще мяза на боклук.Всичко се свежда до експлоатацията, която се извършва от водачите.Някои от бройките са хубави, докато други са някаква пародия.

И всичко става, заради излишното бързане - за цигара, за клюки, за ракия...

Току-що мина автобусът, който аз карам... и ми призля... аз го пазя като очите си, а другите палачорстват.Дай като е стар автобус да го юрнем в дерето?

Затова трябва малко от малко контрол върху водачите.Не може един автобус, дори от новите, да мяза на изтривалка и да няма последствия.
« Last Edit: 30.07.2018, 20:38:28 by skin »



Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 486
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #2659 on: 30.07.2018, 22:53:22 »
Нека първо дойдат тия 60 съчленени и да се види има ли какво да се движи по всички линии, които сега се обслужват със зелени (например 88), тези, за които и сега не достигат МАН-ове (83, 102, 305 и 413), тези, на които им изтича концесията (204, евентуално и 1), както и тези, които от къси е по-логично да минат на дълги (111) и тогава да се мисли за бракуване ...

Дотогава нищо не пречи с или без ремонт поне да ги измият малко, че е трагично положението.