Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 740893 times)

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3020 on: 05.01.2020, 19:59:20 »
Не помня номера, имам поглед само на тези които работят на 305 и 76, тези линии ползвам и минават до мен. Става въпрос за такива на гараж Дружба. Едва ли са толкова много, при все че на 76 работят по 2-3 такива и на 305 пак толкова. Има един син с реклама на Нокиа мисля че беше който пък на всяка спирка угасваше и накрая въобще не искаше да запали и остана до там...
Този с Нокиата е 3318.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13428
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3021 on: 05.01.2020, 20:16:16 »
Какви реотани, това са водни радиаторчета. Проблема е че не работи обдухването в една от двете части. За това при пипане са топли но не духат.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4629
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3022 on: 05.01.2020, 23:11:00 »
Вие се радвайте, че още имат радиатори. Зелените в един момент започнаха да се прощават с по някой радиатор - най-често този при задните седалки 4-ки. Най-вероятно са скапани самите вентилатори. Хората си качват мокрите крака по тях, пълнят се с боклуци и резултатът е налице.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3023 on: 05.01.2020, 23:29:02 »
Вие се радвайте, че още имат радиатори. Зелените в един момент започнаха да се прощават с по някой радиатор - най-често този при задните седалки 4-ки. Най-вероятно са скапани самите вентилатори. Хората си качват мокрите крака по тях, пълнят се с боклуци и резултатът е налице.

Точно вентилаторчетата дават откази и такива почти няма за подмяна. Отделно, част от радиаторчетата се запушват лошо.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3719
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3024 on: 13.01.2020, 19:48:28 »
2170 се е запалил в Малашевци, гасен с пожарна, говори се, че е брак, но не мога да дам информацията със сигурност.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 253
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3025 on: 14.01.2020, 13:42:30 »
Ами нищо чудно и да се окаже вярно и да се оттърват от него. Имат си и предостатъчно стари манове, няма смисъл да го ремонтират ако щетите са по-сериозни.

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
  • пендел
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3026 on: 14.01.2020, 16:34:31 »
Каква е причината за запалването. Да не е дал на късо някакъв радиатор, за които се говореше по горе :laugh:?
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

324228_e by TRIZUBECA, on Flickr

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3027 on: 14.01.2020, 21:10:37 »
Каква е причината за запалването. Да не е дал на късо някакъв радиатор, за които се говореше по горе :laugh:?

Радиатора е съд с течност, а целта му е да охлажда течността ! Няма как да даде на късо.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18561
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3028 on: 14.01.2020, 23:30:10 »
За съжаление 2170 е в графата чака брак.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11154
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3029 on: 14.01.2020, 23:47:19 »
Много жалко за 2170. Точно тази малка серия 2161-2170 в исторически план беше бутиковата серия на СА и точно 2170 беше от най-изявените ѝ представители. Мир на тенекиите му.  :(

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3629
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3030 on: 14.01.2020, 23:51:54 »
Жалко. Ще се самоцитирам от темата за подвижния състав миналата седмица и колко бързо думите ми се изпълниха.
Така е, но по наряд на 88 са писани 3 Конекта и 11 мана, така че по теория на вероятностите е по-вероятно ман да се е развалил.
Отбелязвам го, защото гласно или негласно тук всичко, което не е Ман 2014 или 2019 се обявява за боклук - мерцдесите и мановете стари, другите били китайски или турски боклуци. И как да не си мисля, че много хора имат интерес от възхваляването на мановете, което в много случаи е необосновано.

Теорията не е адаптирана към текущото състояние на автобусите. Изпускаме времето за основен ремонт на Конектотата и вече стават супер проблемни (благодарение на липсваща поддръжка и инфра). Нищо чудно тази година да има и бракуван.
...

Списък на подвижния състав в София
Забравете провалите,
запомнете уроците.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13428
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3031 on: 15.01.2020, 00:16:49 »
Каква е причината за запалването. Да не е дал на късо някакъв радиатор, за които се говореше по горе :laugh:?

Радиатора е съд с течност, а целта му е да охлажда течността ! Няма как да даде на късо.

И ако трябва да обясним на момчето още по-точно, макар и най-грубо и непрофесионално- в салона на Конектата има изнесени, май бяха 6 броя радиатори, през които минава охладителната течност, задвижена от циркулационната помпа. Като стане студено се отвъртат едни кранчета и тези радиаторчета се напълват с вода(антифриз) и двигателя започва да се охлажда и през тях. Това се прави на есен, а лятото тия кранчета се затварят за да не става жега в салона. За да топлат по-ефективно, зад тях има монтирано вентилаторче, което ги обдухва и така салона се затопля по-добре и по-бързо. Обдухването се пуска от бутон при водача, при зелените беше с една врътка тука не знам точно как е. Понеже конектото е по-ново възможно е да е направено и с термостат и при падането на гардусите под определена стойност обдухването да се пуска автоматично, не съм запознат.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
  • пендел
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3032 on: 15.01.2020, 10:07:52 »
Както и да е, каква е причината за запалването?
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

324228_e by TRIZUBECA, on Flickr

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11154
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3033 on: 15.01.2020, 10:12:26 »
Не си мисли, че някой от СА би казал.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3034 on: 15.01.2020, 10:36:37 »
Както и да е, каква е причината за запалването?

Ако се установи откъде е тръгнал огъня, може да се съди и каква е причината, но естествено СА не признава нищо.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3719
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3035 on: 15.01.2020, 11:09:02 »
Огънят е тръгнал от двигателя, в самия гараж. Целият двигател е изпепелен, отпред и в салона няма никакви щети.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11154
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3036 on: 15.01.2020, 11:16:53 »
Би ли могъл да пламне пожар от загасен двигател при определени обстоятелства?

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 692
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3037 on: 15.01.2020, 11:19:06 »
Поправете ме ако греша ама и 3277 беше изгорял откъм мотора но го поправиха и работеше до преди да спрат зелените мерцедеси

Изпратено от моят AMN-LX9 с помощта на Tapatalk

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11154
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3038 on: 15.01.2020, 11:31:09 »
Нищо, което се е запалило в гараж или депо в София не е оцелявало след това освен Кобрата 2003 в „Надежда“. Очевидно на улицата в движение е лесно да се усетят началните признаци на пожара и да се реагира бързо преди да се е разгорял необратимо. Така се отърваха 3277, 3585 два пъти, 3278 и няколко Конекто на Карат. Ако думата изпепелен е точно описание то вероятно има и сериозни структурни поражения в зоната на двигателя и не е само до самия него.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3090
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #3039 on: 16.01.2020, 13:19:37 »
Би ли могъл да пламне пожар от загасен двигател при определени обстоятелства?

Така 2004 година ми изгоря едно Деу Рейсър пред община Надежда докато вадех някакви документи. Разбрах чак, когато си тръгнах и видях пожарникарите да го гасят !