Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 739736 times)

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5642
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #660 on: 18.06.2009, 16:27:59 »
Престъпление е да се превръщат хубавите O345G в барутни погреби с метанови уредби. Въобще не трябва да се монтира уредба на никой автобус - всички автобуси с метан ръмжат повече от тези на нафта, пушат повече, имат проблеми с двигателите и конструкцията, трудно ускоряват и т.н. Достатъчни са 100% барутници Tedom. :angry:

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #661 on: 18.06.2009, 16:38:11 »
3588 го видях на линия на Сточна гара, дано са се отказали да му слагат метанова уредба :rolleyes:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #662 on: 18.06.2009, 22:56:46 »
Гена на 345Г само метанова уредба ли ще слагат или ще сменят и двигателите с такива предназначени за метан, защото разбрах, че на 305Г ще им подменят и двигателите с такива за метан.
Пригажда се към стария двигател, като най-тъпото е, че при работа с метан двигателя развива по-висока температура, затова очавкайте монтирани нови вентилатори и печки в салона, и зиме, и лете да ни е топло  :rolleyes:
3588 го видях на линия на Сточна гара, дано са се отказали да му слагат метанова уредба :rolleyes:
Твърде е хубаво за да е истина, но мисля, че няма какво да попречи на съсипването на автобусите  :(
НЕ на хейтърството!

Offline Дядо Курти

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #663 on: 19.06.2009, 10:50:17 »
Както са тръгнали вашите, скоро и на Конекто ЛФ ще сложат метан.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15982
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #664 on: 19.06.2009, 10:59:11 »
Да, и на трамвайте и на тролейбусите ще сложат.... Автобусите на кредит от Европейската банка или тези на лизинг няма как да ги пипат, така че стига съчинения...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #665 on: 19.06.2009, 12:18:58 »
 Добре значи 345Г ще се съсипват щом не им сменят двигателите, а 305Г те ще са с нови двигатели на метан нали така?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #666 on: 19.06.2009, 13:30:59 »
Всички автобуси с метан се съсипват, конструкцията им не е предвидена за бутилки по покрива !!!
НЕ на хейтърството!

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #667 on: 19.06.2009, 20:54:25 »
3591 сутринта отпраши към Дупница

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #668 on: 24.06.2009, 10:43:28 »
Прав е Иво, има бутилки и в предната част на автобуса, сега дали метана минава по тоя маркуч, дето нещо не мога да го видя не знам. Иначе и на О345Г май търсят къде да набутат бутилки под пода, според мен май ще трябва да махат резервоарите за гориво ама ще видим, дано няма развитие по тоя въпрос.

Иначе и 3597 вече е в Дупница, така имаме 3 зелени в Дупница и 3677 в Омуртаг, като ако ви кажа колко струва ремонта на 3588 ще ви призлее
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18558
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #669 on: 24.06.2009, 10:50:57 »
Да, кажи, много ме интересува. Аз като оценител го определям на 20 000 лв., но предполагам са дадени около 35 000 лв.
Е говоря на база това, което уж му е ремонтирано. Не съм бил в Дупница и не знам. Ако са му сменяли някоя част за 20 000, ще струва повече. Въпреки че аз продължавам да се чудя защо на тези автобуси им е нужен ремонт.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline marto_wee

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
  • Най-добрия автобус на АТ Дружба
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #670 on: 24.06.2009, 11:23:39 »
Ако струва около 20-30 хиляди на автобус ремонта,то за тея пари може да се купят нови,смисъл не за 20хил. де,но тва е много пара

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #671 on: 24.06.2009, 13:02:50 »
 Емо на всеки автобус след 10 години експлоатация без подръжка му трябва ремонт. На Запад хората или пращат возилото за основен, ама основен ремонт или го бракуват и купуват ново. У нас в случая автобуса отива на козметичен ремонт за парите за които би трябвало да му направят турците в някой от заводите основен ремонт. Гена кажи ми цифра от сорта на 50 000 лева за почна да смятам колко си пълнят гушата шефчето в Дупница, колко си пълни гушата Матеев и компания и за колко точно се върши работа, защото имам система и мисля, че с голяма точност ще уцеля цифрите. Няма  ли най-накрая да направят пълна ревизия на Автотранспорта да видиш какво ще им се случи на тея далавераджии.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Стаменов

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
  • <Ikarus 280> 3412... 1986-2009
    • View Profile
    • http://www.2tpower.com/forum/index.php
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #672 on: 24.06.2009, 15:56:58 »
. Въпреки че аз продължавам да се чудя защо на тези автобуси им е нужен ремонт.

За техническото им състояние незнам,ама като салон определено всички са си за ремонт-все пак 10 год.са подложени на нечовешка експлоатация по най-тежките софийски линии и интериора им е ужасен-даже смятам че при върналите се от Дупница ремонта на салона е твърде козметичен.Въпреки че като се сетя има екземпляри които са зле не само откъм салон-3582,например,който смятам че има проблем с царския болт,може и други да са зле,не знам.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18558
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #673 on: 24.06.2009, 16:04:22 »
Не отричам, че салонът им е трагичен, но при повече желание седалките можеха да се изпръскат със сива боя в гаража, плоскостите да се измият из основи и да се положи нов под.
И това нещо ако се правеше в гаража щеше да излезе около 6 пъти по-евтино(мое допускане).
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #674 on: 24.06.2009, 20:22:48 »
 Гена кажи си колко е ремонта :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #675 on: 24.06.2009, 20:35:03 »
Гена кажи си колко е ремонта :)
е ти си го позна, в тоя порядък е
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #676 on: 25.06.2009, 14:12:33 »
 Така от тях изваждаме 15 000 за козметичния ремонт, въпреки, че са много и правете сметка за останалото.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline fuoco

  • Писател
  • **
  • Posts: 26
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #677 on: 27.06.2009, 19:02:08 »
Някой може ли да разкаже от къде се взеха автобуси от типа на 3271?
Днес пътувах в него по 204 и усетих, че е с ръчна трансмисия, седалките бяха тапицирани добре, но имаше руски надписи по купето или там както се нарича на автобуса(салон??).

От къде е купен този автобус, скоро ли е внесен, защо е със ръчна скоростна кутия и къде е бил експлоатиран преди да дойде в София??

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2187
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #678 on: 27.06.2009, 19:24:03 »
Автобусът е 3278, а не 3271. Той е "демо версията" на останалите, които се движат по 204. И понеже е малко по-стар е с механична скоростна кутия. Иначе в София се движи отдавна (не знам точно откога). Зелените са по-нови но с по-ниско ниво на оборудване.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15982
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #679 on: 27.06.2009, 21:17:16 »
E, зелените са автоматици, имат ел.табла, цяло челно стъкло... Така че зависи какво разбираме под по-ниско ниво....  :rolleyes: