Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 742156 times)

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #820 on: 11.11.2009, 19:51:42 »
Поредният Дружбенски автобус, днес отиде към Малашевци, беше 3281. Така и не разбрах какво точно им правят в Малашевци, че толкова бройки минаха от там в последния месец.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #821 on: 11.11.2009, 20:01:35 »
Скорости може би.

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #822 on: 12.11.2009, 14:14:34 »
Скорости може би.
Май уцели с предположението. Току що слизам от 3281 и си вадя заключението, че или не са го оправили или са се справили лошо. При тръгване първоначално се форсира стабилно, докато започне да ускорява, след това при смяна на скоростите, особено от първа на половинката след нея същия номер, не сменя веднага, ами отново му се вдигат стабилно оборотите, все едно е изключен от скорост и едва тогава превключва и продължава да ускорява.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #823 on: 12.11.2009, 16:37:14 »
Скоростите ги правят в Малашевци. Оправили са табелите и на 3578 и 3289. Иначе пак има слухове за метанизация на О345Г, бъдете готови за стачка  :P
НЕ на хейтърството!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9071
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #824 on: 12.11.2009, 16:41:18 »
Простаци! Тъкмо се бях успокоил че тая мизерна идея отпадна. Да не е свързано с идеята да се кара на царевично гориво?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #825 on: 13.11.2009, 21:15:17 »
Скоростите ги правят в Малашевци. Оправили са табелите и на 3578 и 3289. Иначе пак има слухове за метанизация на О345Г, бъдете готови за стачка  :P
Матеев много да внимава, че не знае кой ще додйе на мястото на Цветков. Да не им се развали рахата на далавераджиите там като много скачат. Да си трае там и да не дава хубави идеи ;)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я


Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #827 on: 20.11.2009, 23:16:43 »
Автобуса е страхотен, изпълнението изглежда много добро. Само че, това е междуградски автобус.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #828 on: 20.11.2009, 23:23:00 »
Събирайте парите, аз ще съм ви шофьор.
Само дето седалките ще събират много прах, ама ние ще си ги чистим.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2836
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #829 on: 20.11.2009, 23:37:23 »
Доскоро имаше обява за О405Г, също толкова луксозен, само че струваше 160к евро  :P

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #830 on: 20.11.2009, 23:53:26 »
Автобуса е страхотен, изпълнението изглежда много добро. Само че, това е междуградски автобус.
И по какво, че е междуградски автобус ? Пердетата се махат за 10 минути ако това ти е довода
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #831 on: 21.11.2009, 00:02:38 »
По изпълнението на салона-два реда удобни двойни седалки, пердета. Както при О 305 Г също има междуградски вариант-с два реда двойни седалки, мрежи за багаж на тавана и др. Също така както междугпрадски вариант има и О 405 Г, и О 407-защо пък и този да не е такъв?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #832 on: 21.11.2009, 00:14:49 »
Ми щото не е  :D Примерът цели да ти покаже, че както си го поръчаш автобуса, така ти го правят. Кеф ти удобни седалки, разположени както искаш, кеф ти пердета, всичко се прави.
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #833 on: 21.11.2009, 12:42:31 »
По 260 се движеха подобни междуградски автобуси, а ти направо си ги хвалеше. А и за форумни нужди няма на всяка спирка да има навалица!  :P

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #834 on: 21.11.2009, 13:15:00 »
Ми щото не е  :D Примерът цели да ти покаже, че както си го поръчаш автобуса, така ти го правят. Кеф ти удобни седалки, разположени както искаш, кеф ти пердета, всичко се прави.

Абсолютно. И ако автобусите се поръчват за София, те задължително са с пластмасови седалки. Преди 5-6 год. се опитвах по салона да определям кой мерцедес кога е произвеждан и се оказа, че няма никаква логика в това.
Ако това стане форумна персонална, най-нкаря ше мога и аз да дойда на някоя среща - ще минава през Македония да ме взима и оставя :P Естествено, аз ще направя табелите.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #835 on: 06.12.2009, 23:40:28 »
Помеждудругото, хареса ми едно Конекто с ръчни скорости, което пътува до с.Железница и с.Плана(забравих инв.номер) Припомних си доброто старо време ,когато бяха Икарусите по линията. При превключване от неутрална към първа се чуваше почти същото стържене на скоростите, и после силен мощен рев на двигателя огласящ оклността. Отвътре салона също е с хубава тапицария на седалките, както Икарусите бяха с хубава тапицерия.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2185
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #836 on: 07.12.2009, 14:14:37 »
Помеждудругото, хареса ми едно Конекто с ръчни скорости, което пътува до с.Железница и с.Плана(забравих инв.номер) Припомних си доброто старо време ,когато бяха Икарусите по линията. При превключване от неутрална към първа се чуваше почти същото стържене на скоростите, и после силен мощен рев на двигателя огласящ оклността. Отвътре салона също е с хубава тапицария на седалките, както Икарусите бяха с хубава тапицерия.
9031 ще да е, ако говориш за жълто със сини дръжки в салона. Аз пък не го харесвам толкова или поне когато се возих, попаднах на некадърен водач. За мен не е плюс шумът в салона. Като говорим за метан, моля някой да снима 9020 при първа възможност.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #837 on: 07.12.2009, 14:24:08 »
От описаното от Иво направо се ужасих. Да се сравнява хубав мерцедес с рязан икарус ?!?! Толкова ли е зле този мерцедес?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #838 on: 07.12.2009, 20:18:53 »
С умилението, което изпитва Иво към Икарусите, се чудя как все пак двата автобуса са на едно ниво?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #839 on: 07.12.2009, 23:16:11 »
От описаното от Иво направо се ужасих. Да се сравнява хубав мерцедес с рязан икарус ?!?! Толкова ли е зле този мерцедес?
Защо да е зле, добре изглежда, всъщност изглежда като всяко друго Конекто, салона си е същият с малки разлики в цветовете например. Само че е по-шумен от останалите и с ръчни скорости. Сравних го с рязан Икарус, защото потеглянето по баирите с ръчните скорости и ревът при потегляне ми напомни за Икарусите, които преди се движеха до Железница.

Иначе като стана въпрос преди време за ремонтите на О 345 Г-от ремонтираните ми харесва 3594-в него всичките си му седалки са оригиналните, и са му направили парното и вътре е много топъл-има си ги всички калорифери и всички работят и греят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР