Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 743888 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5347
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1120 on: 23.07.2011, 18:57:37 »
А как точно се случва превключването ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1121 on: 23.07.2011, 19:57:10 »
Аз мисля, че шофьорът бута скоростният лост напред (надолу) с натискане на съединителя и автобусът си превключва сам. То дори не е скоростен лост, ами една малка ръчка, която може да се движи съвсем малко напред-назад и настрани, предполагам за изключване от скорост.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1122 on: 23.07.2011, 20:18:43 »
Според моите наблюдения, 3278 си превключва като автобус с нормални ръчни скорости.  Това е предимството им, че може да се ускорява по-бързо с ръчни, отколкото с автоматик.

Снайпер, знам много добре какви са възможностите на 1104 (и подобните му) и съм сигурен, че е бил с аванс, за да се влачи така ;)
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1123 on: 23.07.2011, 20:25:42 »
...... автобус с нормални ръчни скорости.  Това е предимството им, че може да се ускорява по-бързо с ръчни, отколкото с автоматик.
Те са си нормални механични скорости с електро-механично превключване, което дава възможност сам да избираш момента на превключване, с една дума да изпълваш оборотомера докрай, което обаче ще доведе до преразход, както се случи с многото минали през него водачи.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Тихомир

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1124 on: 23.07.2011, 22:15:49 »
За много малко се возих на въпросния 3278  за  да обърна внимание на скоростите. Интериорът, надписите на руски  и преградата нашофьора ме хвърлиха в дълбок размисъл и другите неща останаха на заден план. Благодаря за информацията  :)

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1125 on: 24.07.2011, 12:30:17 »
А как точно се случва превключването ?
Има скоростен лост (като джойстик) , който по електрически път управлява бобини, които превключват скоростите. 

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1126 on: 01.08.2011, 20:13:56 »
Вече официално може да се каже, че 3589 ще е първият О345Г на 100% метан. Днес са му свалили двигателя, скоростите и резервоарите. На мястото на последните ще вкарват бутилките за метана. Ще се минат още седмици докато излезе на линия, но явно процесът по окончателното загробване на иначе хубавите автобуси е необратим ...  :( Амин!
НЕ на хейтърството!

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1127 on: 01.08.2011, 20:53:27 »
Аз като ти казах, не ми вярваше ..  :( мир на ламарините му. И на сивата лайстна.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1128 on: 01.08.2011, 20:55:26 »
НЕ на хейтърството!

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1129 on: 01.08.2011, 20:57:08 »
Новият му двигател мисля, че е готов. Трябва да се подмени инсталацията, за да заработи на метан. Той ще е опитното зайче.. Лошото е, че няма да е само той, а ще има и други.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4633
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1130 on: 01.08.2011, 22:08:02 »
Значи автобусите ги пишем заминАлЕ. А не разбрах, торпедата няма ли да бъдат качени на покрива?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Стаменов

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
  • <Ikarus 280> 3412... 1986-2009
    • View Profile
    • http://www.2tpower.com/forum/index.php
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1131 on: 01.08.2011, 22:09:54 »
Хм, интересно, мислех че ще почнат с 32-ра серия... като цяло те са по-скапаните и беше логично от тях да се почнат експериментите

Offline Москвич 2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • 2382
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1132 on: 02.08.2011, 01:29:36 »
Така е,доста по измъчени и угнили са.Иначе спокойно тези рейсове ще се движат още дълги години,независимо от "загробването" им.
Във всеки звяр има капка милост,в мен няма,значи звяр не съм!


Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1133 on: 02.08.2011, 01:29:47 »
Как може такава простотия, нямам думи :angry: Да прецакат най-хубавите рейсове....
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1134 on: 02.08.2011, 08:58:34 »
Браво, Repcho :)
А двигателят според вас нов ли е или е преработен стар? И да разбирам ли, че няма да има бутилки на покрива?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1135 on: 02.08.2011, 09:15:29 »
Какъв нов бе Емо, те немат пари да се прекръстят, а ти нов,-синдикални разработки-побългаряване.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1136 on: 02.08.2011, 09:21:29 »
Е добре. На 3101 и на 3762 двигателите нали бяха изцяло нови? Но май само на тях си останаха нови. И сега какво - свалят двигателя на 3589, преработват го и го слагат отново работещ на метан.
Предлагам следващият автобус на метан да е 3580 :P
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1137 on: 02.08.2011, 09:28:50 »
Ще му бъде сменен двигателят на 3589. Новият му е почти готов.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1138 on: 02.08.2011, 10:04:15 »
Няма нов двигател в пълния смисъл. Старият,-вместо дюзи-свещи, вместо ГНП-електронен разпределител /делко/, и електронен блок за управление+инсталация. Но всичко това си е цифра-пари.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1139 on: 02.08.2011, 10:12:22 »
Няма нов двигател в пълния смисъл. Старият,-вместо дюзи-свещи, вместо ГНП-електронен разпределител /делко/, и електронен блок за управление+инсталация. Но всичко това си е цифра-пари.

И за колко време ще се възвърне инвестицията?
всъщност коло нафта и колко метан харчат О305Г например.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/