Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 743885 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1140 on: 02.08.2011, 10:22:07 »
Еми в сравнение с ТЕДОМ-ите,- за 350 км. изразходват газ за 70 лв., а за същия пробег около 130 литра нафта, прави си сметката. Но са капризни, едни кабели за свещи са около 500 лв. и повече,-като говорим за оригинални де.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3433
  • TM 303
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1141 on: 02.08.2011, 10:38:35 »
Поначало преправянето на работещ по принципа на самовъзпламеняването двигател в такъв със свещи, работещ на бензин, пропан-бутан, метан, пък ако ще и на дърва и въглища, би трябвало да бъде абсолютно забранено, особено пък за превозни средства за обществен транспорт. Всъщност то вероятно наистина не е позволено, но кой ти гледа такива подробности? Преправянето на оригинална техника в стил поставяне на газова уредба на Жигули, извършено в задния двор на село, е някакво абсолютно безумие, което няма как да бъде оправдано с недостига на пари и икономията на гориво.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3090
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1142 on: 02.08.2011, 12:02:57 »
Сиромах човек жив дявол ! - не претендирам за авторство !  ;)
От 1997 г. карам автомобили на пропан-бутан , а от 3 години на метан и все още няма такъв дето да се е строшил от използваното гориво !
Доколкото знам алтернативните горива са доста разпространени в Италия и Холандия все "бели" държави и не малко превозни средства се пригаждат към такива .
Вярно е най-добрия вариант е за фабрично пригодено от производителя такова , но виж първото изречение от този пост!  :)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2654
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1143 on: 02.08.2011, 13:10:56 »
Сиромах човек жив дявол ! - не претендирам за авторство !  ;)
От 1997 г. карам автомобили на пропан-бутан , а от 3 години на метан и все още няма такъв дето да се е строшил от използваното гориво !
Доколкото знам алтернативните горива са доста разпространени в Италия и Холандия все "бели" държави и не малко превозни средства се пригаждат към такива .
Вярно е най-добрия вариант е за фабрично пригодено от производителя такова , но виж първото изречение от този пост!  :)

Никой не ти говори за пропан-бутана и метана като гориво. The Freshmaker обяснява, че преправянето на двигател, работещ с дизелово гориво в такъв, работещ на метан би трябвало да бъде абсолютно забранено.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1144 on: 02.08.2011, 13:29:13 »
Е то по принцип НЯМА двигател конструиран да работи с газ, дори на ТЕДОМ мотора е от ШКОДА-ЕВРОПА,-преоборудван, но със всичките си дефекти-конструктивни.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3090
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1145 on: 02.08.2011, 16:32:00 »
Сиромах човек жив дявол ! - не претендирам за авторство !  ;)
От 1997 г. карам автомобили на пропан-бутан , а от 3 години на метан и все още няма такъв дето да се е строшил от използваното гориво !
Доколкото знам алтернативните горива са доста разпространени в Италия и Холандия все "бели" държави и не малко превозни средства се пригаждат към такива .
Вярно е най-добрия вариант е за фабрично пригодено от производителя такова , но виж първото изречение от този пост!  :)

Никой не ти говори за пропан-бутана и метана като гориво. The Freshmaker обяснява, че преправянето на двигател, работещ с дизелово гориво в такъв, работещ на метан би трябвало да бъде абсолютно забранено.

До сега в темата не прочетох никъде технически издържани аргументи за това !
Коментирам смъртните присъди на возилата с монтиран двигател за 100 % метан , а не мнението на конкретен потребител. Много ми е интересно при разглобяване на двигател оригинално предназначен за дизел , но в последствие работил определени часове на метан какви са точно износванията и "реакцията " на материалите от такава работа ? Същото и при двигател работил същите часове на нафта ?
Теоритично работата на пропан - бутан и метан е по благоприятна за двигателя , няма да изброявам защо ! Недостатъкът го знаят и децата !

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3433
  • TM 303
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1146 on: 02.08.2011, 16:42:38 »
Е то по принцип НЯМА двигател конструиран да работи с газ, дори на ТЕДОМ мотора е от ШКОДА-ЕВРОПА,-преоборудван, но със всичките си дефекти-конструктивни.
Факт е че няма двигател, който изначално да е конструиран за работа на пропан-бутан или метан. Само че нормалната практика в нормалните държави е даден двигател да бъде препроектиран така, че да работи на друг вид гориво, точно както е при ТЕДОМ и изобщо при всички фабрични пропан-бутанови или метанови версии на автобуси. И това е дълъг и сложен процес, в който участват инженерите на реномирани производители и специалисти в областта. Само че препроектиран е едно - това предполага конструиране в истинския смисъл на думата, включително предварителни тестове, изваждане на необходими сертификати и т.н., а в България се правят безконтролни съчинения от страна на техници-любители, чиито "творения" мога да се обзаложа, че не биха преминали тестове за годност в нито една официална институция за технически контрол в която и да било нормална държава.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1147 on: 02.08.2011, 18:07:32 »
Абе хора, стига сте се излагали! Да не е умрЕл човек? Чак некролози правите!  :D Като станат на метан и ще свърши света. Или сте съпричастни с шофьорите, че няма да има от къде да крадат нафта?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1148 on: 02.08.2011, 22:00:39 »
Шофьорите НЕ крадат нафта,-няма нито един осъден !
Обаче пък ел. техниците имат много работа, съответно заплата, осигуровки.
« Last Edit: 02.08.2011, 22:02:27 by я л т а »
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1149 on: 02.08.2011, 22:19:33 »
Абе хора, стига сте се излагали! Да не е умрЕл човек? Чак некролози правите!  :D Като станат на метан и ще свърши света. Или сте съпричастни с шофьорите, че няма да има от къде да крадат нафта?
и аз това им се чудя какво толкова стана  :D :D това са хора без проблеми  :D едно време и Икарусите и Хюлиезите ако така са били оплаквани.... а па изкараха по 20 години с газ....
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4633
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1150 on: 02.08.2011, 22:39:56 »
Да, 20 години им текоха таваните, нямаха мощност да качат скромен баир, ревяха, трещяха...
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1151 on: 03.08.2011, 09:49:03 »
3589 вече е с новия си метанов двигател.

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1152 on: 03.08.2011, 18:05:38 »
Шофьорите НЕ крадат нафта,-няма нито един осъден !
Има само напуснали по "своя" воля, след като са хванати  ;)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1153 on: 03.08.2011, 22:15:22 »
И назначени обратно след 3-4 мес., понеже са "виновни" ! И кой "пичели" от цялата манипулация ? Този който няма да изплати 6-брутни заплати при пенсиониране ! А кой го е страх да ходи в гората кара ТЕДОМ .
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1154 on: 04.08.2011, 08:55:59 »
Цял живот крали, а на всичко отгоре и няма да ги компенсират! Хайде де? Да живее справедливостта! Смърт на експлоаторите! За равни права, всички да крадат!

Относно "зелените" - за мен до 2015 год. тези автобуси ще минат в графата "за брак". Ако до тогава могат да си избият парите още веднъж, защо не?
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1155 on: 04.08.2011, 09:06:15 »
Много промити мозъци, много завист !
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1156 on: 04.08.2011, 09:41:23 »
Завист? Не! Прочети чл.194 от НК на Република България. Кражбата на гориво е престъпление срещу собствеността и ако Столичен Автотранспорт ЕАД беше частна компания и не се дотираше от собствените ми данъци, щях да махна с ръка - това си е проблем на собственика и. НО понеже РАБОТОДАТЕЛЯТ ти Е точно ОБРАТНОТО на това, то възгледите ти са абсолютно нетърпими, а това че ги споделяш публично е СРАМНО.
А ако всички ЗАВИЖДАХМЕ на пътуващите гратис, дали мозъците ни нямаше да са измити?
Всичко това, идва да покаже още веднъж, че час по-скоро трябва да се концесионират поне 80% от маршрутите, така ще се отървем и от всички бараки произведени преди 2000-та год.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1157 on: 04.08.2011, 10:05:06 »
Просто не си в час ! Злобееш, поддавайки се на някаква психоза. Съдът е този който раздава присъди, и удостоверява кой Е крадец, и кой не Е. Не ми прави квалификации на възгледите, най малкото не си живял толкова за да знаеш кои възгледи са правилни, и кои не.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1158 on: 04.08.2011, 11:02:21 »
Съдът разглежда доказателствата и преценява тежестта на извършеното в рамките на предвиденото от закона. С оглед това:
1. Твоите самопризнания, не са ли достатъчно доказателство за виновност спрямо гореописаната норма?
2. Повтаряемостта, е ли рецидив?
Отговори си сам на тези риторични за мен въпроси.
Дали съм в час? Определено съм в час и без да ме "вкарва" твоя милост! В средата на 90-те, покрай всичките кризи за горива, неадекватния контрол по гаражите и ниската пазарна цена на недвижимото имущество, познати мен шофьори, които имаха достатъчно мозък, да не изпиват/изяждат откраднатото овреме, станаха доста заможни имотно и част от тях в момента се изявяват, като средна ръка "бизнесмени". Това за "натрупването на капитала", както се вижда става и с такива "леки" далаверки, а не само с "червени" куфарчета и "застрахователни" услуги.
Последно, най-жалкото е, че точно "възгледите" на твоето и предходни поколения ни обричат, да сме най-бедната държава в ЕС, това е безспорната истина! Пък ти си ги преценявай, както искаш...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1159 on: 04.08.2011, 11:07:20 »
ИЗТРЕЩЯЛ !
Модераторите да бъдат така любезни да разчистят този спам !
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/