Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 742216 times)

Offline snaipera

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1072
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1240 on: 05.09.2011, 13:29:55 »
А ако спрат да ги изключват от скорост в движение, няма да се налага да форсират.

А като започне автобуса да влиза в преразход, шофьорите трябва да плащат нафтата, и накрая какво ще излиза че стават в 3часа за да хранят предприятията. :qdosan:

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4630
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1241 on: 05.09.2011, 13:32:07 »
Изключването от скорост нищо не спестява, а кадърното боравене с газта.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1242 on: 05.09.2011, 13:37:56 »
Изключването от скорост нищо не спестява, а кадърното боравене с газта.
не е точно така, но няма смисъл да спорим  :)  когато си махнеш крака от педала на газта, колата няма инерция а когато я изключиш от скорост може да стигне по инерция да другата спирка.... което означава ,че пестиш  едно  или  две подавания на газ!!!
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1243 on: 05.09.2011, 14:20:34 »
Зависи от наклона, ако е достатъчно голям, за да стигнеш до следващата спирка без газ но и на скорост, консумацията е 0, т.е. по-ниска отколкото на неутрална предавка, където имаш консумация за да работи двигателя на празен ход. Обаче 377 няма такива главоболия, гаси двигателя без да му пука, че рано или късно ще го видим в "черната" хроника  :angry:
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4630
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1244 on: 05.09.2011, 14:36:41 »
А и изсилването на автобуса за набиране на инерция, достатъчна за достигане на следващата спирка на N, води до преразход. Т.е ако си кара равномерно, ще спести повече.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1245 on: 05.09.2011, 21:16:31 »
А и изсилването на автобуса за набиране на инерция, достатъчна за достигане на следващата спирка на N, води до преразход. Т.е ако си кара равномерно, ще спести повече.
Автобусите имат голяма маса, така че не е нужно изсилване за да го пусне по инерция. Иво1506 вече обясни за икономичността и ефекта от инерцията, повече няма какво да се говори по този въпрос
НЕ на хейтърството!

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6689
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1246 on: 05.09.2011, 22:43:31 »
което означава ,че пестиш  едно  или  две подавания на газ!!!

И прецакваш автоматичните скороти, които не са предвидени да се изключват и включват в движение, ако ги включи в спряло положение може съгласен съм, ама ако е в движение се прецакват, а скоростите са по-скъпи, от няколко литра нафта, която в повечето случаи е просто открадната.  ;)

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1247 on: 05.09.2011, 23:02:27 »
Накрая скоростната кутия, като сдаде багажа и началството нареди повредилият я шофьор да заплати ремонта, пак ще има изхранване на предприятията. Превозните средства си имат сервизни книжки, които трябва да се четат.

Offline Москвич 2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • 2382
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1248 on: 06.09.2011, 02:23:56 »
Съмнително е,че ще го накарат да я заплати,особено ако автобуса вече е стар и амортизиран.
Във всеки звяр има капка милост,в мен няма,значи звяр не съм!


Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1249 on: 07.09.2011, 09:24:51 »
Мисля, че не е случаен фактът, че на КонектоГ пише и на таблото НЕ ИЗКЛЮЧВАЙ ОТ СКОРОСТ или нещо подобно, май същото го има и в БМЦ. Карат не изключват от скорост и вижте как автобуси на 4 г. и половина са като нови откъм липса на шум.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4630
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1250 on: 07.09.2011, 09:38:32 »
И в Карат почнаха.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1251 on: 07.09.2011, 09:56:02 »
. Карат не изключват от скорост .
  ;) никога!!!!!  :D
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1252 on: 07.09.2011, 10:14:29 »
Ами при шофьорите, при които се возя никога не изключват. Надявам се от форимата да налагат наказания ако се засече някой, който да го прави.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Москвич 2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • 2382
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1253 on: 07.09.2011, 14:31:53 »
Това е частна фирма и за най-малкото нарушение шофьорите могат да изхвърчат,на един приятел негов приятел работи там като шофьор по 204,одрали му огледалото  и фирмата го накарала да го заплати,независимо,че не е негова вината.
Във всеки звяр има капка милост,в мен няма,значи звяр не съм!


Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3433
  • TM 303
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1254 on: 07.09.2011, 18:05:41 »
Това е частна фирма и за най-малкото нарушение шофьорите могат да изхвърчат,на един приятел негов приятел работи там като шофьор по 204,одрали му огледалото  и фирмата го накарала да го заплати,независимо,че не е негова вината.
Това си е жив рекет, а не въвеждане на ред и контрол... Но след като шофьорите се съгласяват, значи и има проблем и в техния телевизор. В Карат С много от шофьорите явно имат манталитет, подобен на тези, които с готовност изплащаха на двойни цени коли за таксита в големите таксиметрови компании, само и само да работят там.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Москвич 2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • 2382
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1255 on: 07.09.2011, 21:35:23 »
Прав си,но и те какво да правят,треперят за работното място,после я си намерят работа я не.А това за таксиджиите направо ме хвърли от коня  :D
Във всеки звяр има капка милост,в мен няма,значи звяр не съм!


Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1256 on: 08.09.2011, 01:49:30 »
сравнението е поразително вярно за съжаление  :( но няма избор човек в днешно време и те го знаят, и не са само те, има места е още по-лошо и се подиграват с труда на хората!
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1257 on: 08.09.2011, 01:56:34 »
Стават си синдикални членове, без да го афишират и когато дойде време СЪДЪТ чака, дело=осъдителна присъда за фирмата=парички или възтановяване на работа, или и глоба за фирмата !
 Но докато царува СТРАХЪТ , така ще е.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1258 on: 17.09.2011, 12:55:39 »
Монтираха дизеловия двигател от 3589 на 3582, дали ще е читав, или сбирток- бъдещето ще покаже.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1259 on: 17.09.2011, 13:02:50 »
Хм... аз защо бях останал с впечатлението, че двигателят на 3589 си е предишният, просто е преработен за работа с метан :hm: И какъв е проблемът с 3582, че да му сменят двигателя?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община