Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 739796 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1260 on: 17.09.2011, 13:08:16 »
3582 до сега си беше с оригиналният мотор,- над милион км. беше.
Иначе и аз мислех че газовият мотор си е оригиналният на 3589, но не е явно.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1261 on: 17.09.2011, 13:14:19 »
Ясно... това ме подсеща да попитам има ли и други 0345г, които да са с оригиналните двигатели все още?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1262 on: 17.09.2011, 13:19:13 »
Този беше последният, и то благодарение на шофьорите му.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1263 on: 17.09.2011, 13:35:17 »
Оборотният двигател беше преработен на метан и качен на 3589.

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1264 on: 17.09.2011, 13:48:11 »
 а с 3694 какво се случи?
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline Москвич 2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • 2382
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1265 on: 17.09.2011, 16:21:36 »
Вчера бяха пуснали един от новите зелени "бутилчари" по 113,но не му запомних номера.Може днес отново да е на линия...
Във всеки звяр има капка милост,в мен няма,значи звяр не съм!


Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13423
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1266 on: 17.09.2011, 16:27:33 »
За сега само 3589 е с метан от О 345 Г, него трябва да си видял. Днес също е на 113, почти всеки ден вече го засичам.

На няколко пъти ми се случва като отивам на работа да ми се случи въпросният 3589. Честно казано надмина очакванията ми, метановата уредба отзад въобще не пропада, сравнително тих е, горе-долу като останалите от серията, поне вътре.
А на вид си е направо като чисто нов-няма нито една драскотина, вътре чисто, стъклата и те са чисти. Да видим колко време ще е в този си вид де.
Обаче най-отзад като седнете да ви кажа доста грее, и е много горещо вътре, също така се чуват някакви не много хубави звуци от скоростите, отзад при обърнатите седалки е свалена и печката за отопление. Но като цяло бива, е не е така хубав, като 3585 или 3582, но ми изглежда доста по-добре от останалите метантови.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1267 on: 17.09.2011, 19:55:54 »
За сега само 3589 е с метан от О 345 Г, него трябва да си видял. Днес също е на 113, почти всеки ден вече го засичам.


На други линии двигателят прегрява,поне на този етап.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2858
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1268 on: 17.09.2011, 19:59:16 »
Зимата ще го видим може би и по други линии.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5317
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1269 on: 17.09.2011, 20:13:31 »
За сега само 3589 е с метан от О 345 Г, него трябва да си видял. Днес също е на 113, почти всеки ден вече го засичам.

На няколко пъти ми се случва като отивам на работа да ми се случи въпросният 3589. Честно казано надмина очакванията ми, метановата уредба отзад въобще не пропада, сравнително тих е, горе-долу като останалите от серията, поне вътре.
А на вид си е направо като чисто нов-няма нито една драскотина, вътре чисто, стъклата и те са чисти. Да видим колко време ще е в този си вид де.
Обаче най-отзад като седнете да ви кажа доста грее, и е много горещо вътре, също така се чуват някакви не много хубави звуци от скоростите, отзад при обърнатите седалки е свалена и печката за отопление. Но като цяло бива, е не е така хубав, като 3585 или 3582, но ми изглежда доста по-добре от останалите метантови.
Гаранция ти давам, че след най-много едина-две години тавана ще вземе да подскача, даже много години му давам, при тази хилавата каросерия. Има ли тръби под бутилките? Относно греенето: това е недостатък на абсолютно всички О345/Г , нашите във Варна са същите. Изолацията е лоша и това допринася и за шумния двигател при повечето.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13423
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1270 on: 17.09.2011, 20:31:34 »
Ми аз не видях да има тръби под бутилките, може би са прекарали маркучите през някоя от съществуващите дръжки, другият път ще огледам. А пък сигурно и цялата каросерия е укрепвана.

Иначе при О 345 Г във Варна, ми направи впечатление, че са им направили допълнителни решетки на задните капаци, за да се охлаждат по-добре. 3589 също има допълнителни решетки, и от другата страна.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15982
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1271 on: 17.09.2011, 23:15:59 »
На варненските мисля, че серийно са с тези отвори. То може и да са с друг двигател и затова да има отлики между двата ни града.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2836
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1272 on: 17.09.2011, 23:23:54 »
На варненските мисля, че серийно са с тези отвори. То може и да са с друг двигател и затова да има отлики между двата ни града.
Като двигатели и скорости са същите. Отворите не са фабрични, почнаха да ги правят някъде 2007г.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1273 on: 17.09.2011, 23:30:19 »
Днес в АП Дружба е пристигнало нареждане "отгоре" да бъдат свалени цветчетата от 3595 - единственият останал с такива ... Ако наистина изпълнят намеренията си да ги махнат това ще бъде простотията на годината

НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1274 on: 18.09.2011, 00:28:46 »
Еее тия нормални ли са :angry: Единственият що-годе запазен 0345г и на него да прецакат външния вид :rev: Дано поне 1771 се запази.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13423
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1275 on: 20.09.2011, 23:45:25 »
Относно 3589-днес отново случих на него, малко преди 22.00 часа беше все още на линия по 113. Значи този път поогледах, и не видях да има допълнителни тръби в салона, под бутилките. Нямам си идея от къде минават маркучите с метана. Учудващо все още тавана въобще не помръдва, въпреки голямата тежест отгоре. Иначе автобуса отвътре вече е издраскан по задните седалки  :qdosan: ейй, кво му пречеше, на тоя дето го е надраскал да си е така чисто и лъскаво вътре...
А и са му сложили реклама отзад. А таман се зарадвах, че за 113 поне ще има един перфектен на вид О 345 Г. Очаквам до няколко месеца, особено напролет, като мине зимата да заприлича на останалите-очукан, издраскан, мръсен, дано да не съм прав де. И този път не може да се обвинява някой от ремонта или поддръжката, защото само допреди седмица автобуса си изглеждаше перфектно, все едно излиза от завода-за почти всичко са виновни пътниците.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2088
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1276 on: 21.09.2011, 00:43:50 »
Я виж дръжките на колелото... Дали са като от завода?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4629
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1277 on: 21.09.2011, 01:12:06 »
Аз смятам, че зелените вместо да ги пращат га ОР, могат просто да ги измият.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1278 on: 21.09.2011, 09:05:12 »
Гаранция ти давам, че след най-много едина-две години тавана ще вземе да подскача, даже много години му давам, при тази хилавата каросерия. Има ли тръби под бутилките?
Относно 3589-днес отново случих на него, малко преди 22.00 часа беше все още на линия по 113. Значи този път поогледах, и не видях да има допълнителни тръби в салона, под бутилките. Нямам си идея от къде минават маркучите с метана. Учудващо все още тавана въобще не помръдва, въпреки голямата тежест отгоре.
:toot: Стига сте му броили дните на този таван. Някъде напред беше писано, че бутилките на 3589 са карбонови(тези, които бяха на 3694 и 3101), съответно са чувствително по-леки и се предполага, че не би трябвало таванът да подаде под тяхната тежест. Вече, ако преработят и друг зелен на метан, то той би бил с обикновени(вероятно от стомана) тежки бутилки, където вече се предполага, че може да има проблеми с тавана.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2088
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1279 on: 21.09.2011, 10:55:07 »
Аз смятам, че зелените вместо да ги пращат га ОР, могат просто да ги измият.
По-добре ще е... С това мацане с боя, нищо не се постига!