Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 743882 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1190
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1400 on: 13.06.2012, 12:45:07 »
9032 & Cito-тата в редовна експоатация ли са?

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1401 on: 13.06.2012, 12:46:22 »
Аз преди няколко дена мернах 9047, ако не се лъжа. На 123 беше. Мисля, че дори всеки ден е там.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1402 on: 13.06.2012, 19:48:44 »
Аз преди няколко дена мернах 9047, ако не се лъжа. На 123 беше. Мисля, че дори всеки ден е там.

До миналия месец по 123 се движеха само нормални рейсове а малките не съм ги виждал от година поне. За 123 имам ежедневни наблюдения защото там уча. Ако са ги пуснали то то е от няколко седмици.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1403 on: 19.06.2012, 22:09:40 »
Преди 2 часа имах възможност да покарам няколко километра зад 1925 по А98 - направо на нищо не прилича, само на задната му страна има най-малко 4 различни нюанса на оранжевото  :angry: Дясната колонка (над фаровете) боядисана с онова розово-оранжево цялата, а лявата само в един участък като кръпка. Двата ъгъла на бронята и те в различен цвят, като левият китосан сигурно с някаква баданарка* и боята отгоре - тия мърлячи в Земляне не са ли чували нещо за шкурка? Капакът на двигателя и той беше поне двуцветен и на всичко отгоре някое кретенче си беше пльоснало простотията с маркера да му се диви света няколко годинки... Всичко това само върху площ от около 7 кв.м. на относително нов автобус на фона на автопарка в СА  :help:
По-късно покарах малко и зад неговия набор 9027 по А69 - на същите 7 квадратни метра не открих нито една забележка.
За пореден път ми се затвърждава мнението, че колкото по бързо се закрие СА, толкова по-скоро софиянци ще се радват на приличен автобусен транспорт!
баданарка*
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11165
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1404 on: 20.06.2012, 18:46:24 »
1128 много държи на бронзираните джанти, днес е по 11 със много добър нов бронз, много е готин.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1405 on: 22.06.2012, 11:49:29 »
Преди 2 часа имах възможност да покарам няколко километра зад 1925 по А98 - направо на нищо не прилича, само на задната му страна има най-малко 4 различни нюанса на оранжевото  :angry: Дясната колонка (над фаровете) боядисана с онова розово-оранжево цялата, а лявата само в един участък като кръпка. Двата ъгъла на бронята и те в различен цвят, като левият китосан сигурно с някаква баданарка* и боята отгоре - тия мърлячи в Земляне не са ли чували нещо за шкурка? Капакът на двигателя и той беше поне двуцветен и на всичко отгоре някое кретенче си беше пльоснало простотията с маркера да му се диви света няколко годинки... Всичко това само върху площ от около 7 кв.м. на относително нов автобус на фона на автопарка в СА  :help:
По-късно покарах малко и зад неговия набор 9027 по А69 - на същите 7 квадратни метра не открих нито една забележка.
За пореден път ми се затвърждава мнението, че колкото по бързо се закрие СА, толкова по-скоро софиянци ще се радват на приличен автобусен транспорт!
баданарка*

Не съм съвсем съгласен, най-редовно ги ползвам и двете линии(69 и 98) според мен тези на Земляне са по-айляк. Имат електронни табла, автоматични скорости и са по-нови освен това, докато на конкуренцията са с година-две по-стари, а и са по-опростена модификация. Да не говорим че липсват тук-там тапицерии на седалките, някъде са сменяни с различен цвят, а тези на Земляне като че ли вътре са по-чисти.

Даже в Землянските 18ХХ вече има и интернет, макар че около Бояна и Драгалевци като че ли няма добър обхват, частника има доста да догонва Земляне.
« Last Edit: 22.06.2012, 12:21:40 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1406 on: 22.06.2012, 12:24:17 »
Какво догонване - 6-7 годишен автобус изглежда като че ли се експлоатира в Кабул. Отвътре по тия в А98 особено отзад ме е страх да се допра в някоя плоскост - това по въпроса с чистотата. Виждам ги по-често от теб, макар да се возя по-рядко, но ще почвам да ги снимам и съпоставям, защото нито Каратския е някакво изключение да кажеш, че е най-добре поддържаният, нито Землянския е в най-лошо състояние. Ето и нещо за начало, 2010 год. как изглеждат двата автобуса:




В 2012 год. положението се е променило дотолкова, доколкото 9027 изглежда по същия начин, а 1925...
« Last Edit: 22.06.2012, 20:15:21 by difian »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1407 on: 22.06.2012, 12:36:59 »
1925 действително на външен вид е трагичен, има и други такива. Но по отношение на технически състояние са на един хал повечето ...
НЕ на хейтърството!

Offline Tisho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 412
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1408 on: 23.06.2012, 00:39:29 »
Не съм съвсем съгласен, най-редовно ги ползвам и двете линии(69 и 98) според мен тези на Земляне са по-айляк. Имат електронни табла, автоматични скорости и са по-нови освен това, докато на конкуренцията са с година-две по-стари, а и са по-опростена модификация. Да не говорим че липсват тук-там тапицерии на седалките, някъде са сменяни с различен цвят, а тези на Земляне като че ли вътре са по-чисти.

Даже в Землянските 18ХХ вече има и интернет, макар че около Бояна и Драгалевци като че ли няма добър обхват, частника има доста да догонва Земляне.

(Подчертаната част) - егати бонуса, работещо табло! Землянските даже нямат тапицерия, а ти твърдиш че имат да ги догонват! :D Спирам дотук.
« Last Edit: 23.06.2012, 12:52:10 by difian »


2096 - най-добрият варненски автобус
Най-добрите софийски возила: 2155,9060,317,2505 (автобуси) и трамвай 503
Метрото е най-добрия транспорт!

Ама О405 са много грознииии

Offline TD4

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1409 on: 27.06.2012, 18:43:39 »
1941 преди малко се прибра в Земляне и явно беше горял отзад, при левия стоп, който беше разнебитен вън от гнездото си, а през решетката е излизал черен дим. Имаше и доста пушек отзад, за Конекто.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1410 on: 06.07.2012, 13:59:33 »
3589 с нов двигател- ремонтиран, довършват го.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5656
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1411 on: 06.07.2012, 14:42:54 »
3589 е със сравнително малък пробег с новия двигател откак стана барутник. Странно ми е, защо се налага смяна на двигателя.  :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1412 on: 06.07.2012, 15:22:37 »
3589 е със сравнително малък пробег с новия двигател откак стана барутник. Странно ми е, защо се налага смяна на двигателя.  :)
В последните 2-3 месеца излизаше по-рядко на линия (поне аз не го засичам), последно го видях на 88 преди 2 седмици. Според мен смяната на двигателя трябва да ги отрезви, че подобни шарлатански експерименти само скапват автобусите :help: :/
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1413 on: 06.07.2012, 15:29:27 »
3589  откак стана барутник.
Според мен смяната на двигателя трябва да ги отрезви, че подобни шарлатански експерименти само скапват автобусите :help: :/
Еми много добре го знаят, ама............
Метана не гори, а се взривява, и какво да се очаква при това положение,- стопени цилиндри, потънали в главата клапани, и още, и още.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline mdk

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1414 on: 07.07.2012, 18:58:06 »
3589 в момента е по 113.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4633
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1415 on: 07.07.2012, 22:02:30 »
Е то къде да е... Съсипаха автобуса.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4703
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1416 on: 13.07.2012, 11:20:22 »
Ето нагледно работната температура на охлаждащата течност на автобус 3589 - работещ само на газ- метан, по време на движение:

Хайде намерете си информация за нормалната температура на този двигател ! Според завода производител.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1417 on: 13.07.2012, 11:25:17 »
Малеее

Е добре де, щом метана работи на принципа на взривяване, а не на горене, тогава може ли да сложат бензинов двигател? Бензиновият нали работи на същият принцип и не би трябвало да има проблем, докато дизеловия работи на съвсем друг принцип. Все отнякъде може да се изнамери бензинов двигател с мощност над 200 коня.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4633
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1418 on: 13.07.2012, 11:38:13 »
Иво, и ти рече голям бисер :D Имаш ли представа колко ще харчи един бензинов автобус? Поне 50/100!
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3433
  • TM 303
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1419 on: 13.07.2012, 11:44:57 »
Иво, и ти рече голям бисер :D Имаш ли представа колко ще харчи един бензинов автобус? Поне 50/100!

Всъщност при повечето модерни автобуси на метан горивният процес протича по начин, силно наподобяващ този на бензинов ДВГ, а именно възпламеняването на горивната смес става посредством свещи...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.