Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 739728 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9066
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1540 on: 20.03.2013, 18:44:12 »
Как не трябва да изглеждат броните на автобусите:

Виж как изглежда 1133 и ще разбереш как не трябва да изглеждат автобусите като цяло. Изглежда все едно е внесен втора ръка от Кабул.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1541 on: 20.03.2013, 21:07:50 »

А ето и как не трябва да се боядисва. Не знам какво толкова ги жалят тия инвентарни номера дето у****а всички 19хх и 11хх с тях от самото начало, а надписа е с достатъчно големи букви, че да могат спокойно да боядисат и в тях, ама на кого му дреме, фрас-прас с баданарката и това е, но защо се получава това масово избеляване на предниците и при 19хх го има, 1935 до скоро беше избелял, 1913 е мазан, 1951 също беше зле, има и още.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3627
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1542 on: 24.03.2013, 22:26:58 »
Днес най-сетне се качих на каратско конекто - 9022 (по 69 до Железница). Очаквах да е хубав, поддържан като нископодовите, но не ми хареса. Двигателят немощен, салонът занемарен, със протъркани седалки, избушени говорители, лош вид на плоскостите. Дори за шофьора нямаше музика да му минава по-бързо времето. Може би имам твърде добра база за сравнение - нашия 6005 е отлично поддържан от шофьорите си.
На връщане пък бях със землянско конекто - нищо общо с частните. Разлепен балатум, кърпен с ламарини, при вратите прегради като в чавдар и икарус, мръсен салон, ужасно изградена кабина. Какво друго да кажа - съсипия. И не е само в един автобус, редовно ползвам 98 като довозващ транспорт в Лозенец.

Списък на подвижния състав в София
Забравете провалите,
запомнете уроците.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4143
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1543 on: 24.03.2013, 23:46:35 »
Днес най-сетне се качих на каратско конекто - 9022 (по 69 до Железница). Очаквах да е хубав, поддържан като нископодовите, но не ми хареса. Двигателят немощен, салонът занемарен, със протъркани седалки, избушени говорители, лош вид на плоскостите. Дори за шофьора нямаше музика да му минава по-бързо времето. Може би имам твърде добра база за сравнение - нашия 6005 е отлично поддържан от шофьорите си.
На връщане пък бях със землянско конекто - нищо общо с частните. Разлепен балатум, кърпен с ламарини, при вратите прегради като в чавдар и икарус, мръсен салон, ужасно изградена кабина. Какво друго да кажа - съсипия. И не е само в един автобус, редовно ползвам 98 като довозващ транспорт в Лозенец.
С тая разлика, че 9022 го кара който го дохване.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4629
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1544 on: 25.03.2013, 17:46:08 »
Quote
Отговор: СТОЛИЧЕН АВТОТРАНСПОРТ ЕАД Изх.№ С – 35 / 19.03.2013 Уважаеми господин _____, Във връзка с Ваша жалба № 8284, Ви уведомяваме, че под ръководството на зам. Директора на поделение „Дружба” е извършен оглед на цитираните автобуси и изнесеното от Вас отговаря на действителността. На механик основни ремонти е обърнато внимание при получаване на автобуси от основен ремонт, същите да не се приемат с нестандартни седалки, за да не създават дискомфорт на пътниците. Господин _____, с настоящото писмо Ви изказваме извинения за причиненото неудобство. ИЗП.ДИРЕКТОР ......./п/........ / СЛАВ МОНОВ /

Това е отговорът на жалбата ми за седалките на 3580 и 3280, че са сложени незаводски седалки от гадните.
« Last Edit: 25.03.2013, 17:50:15 by Kaiser Kar »
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1545 on: 28.03.2013, 19:44:38 »
Новата,- нашенската тенекия прикрепена върху оригиналната на задния капак на 3585, все по зле става:

"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2858
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1546 on: 29.03.2013, 19:52:37 »
Новата,- нашенската тенекия прикрепена върху оригиналната на задния капак на 3585, все по зле става:
Каква е причината да монтират тази ламарина? Удар ли е имал отзад?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1547 on: 29.03.2013, 20:44:16 »
Ми нямам точно спомени, знам че е правен капака, но сега се загледах, че всъщност е "дооблицован" отгоре с друга ламарина. Репчо беше писал някъде по какъв повод е правен капака.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1548 on: 29.03.2013, 23:41:34 »
Капакът го направиха така преди години когато 3592 удари 3585 при гарата. Вместо да изчукват оригиналния капак сложиха ламарина върху него и я боядисаха, резултатът е видим ...
НЕ на хейтърството!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4143
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1549 on: 03.04.2013, 11:01:38 »
9023 и 9030 с нови скорости ZF. Вчера ги пробваха на 9030 и върви като изтребител. Жалко само, че ще се качи някой некадърник и ще ги съсипе...

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1550 on: 03.04.2013, 14:20:56 »
Еми като дават такива пари за ремонти, може после само 'проверени' хора да карат тези рейсове.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4629
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1551 on: 03.04.2013, 17:59:23 »
Тези двата с ръчни скорости ли бяха?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2187
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1552 on: 03.04.2013, 18:00:16 »
Тези двата с ръчни скорости ли бяха?
Не. Само 9016, 9031, 9036 са с ръчни.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4143
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1553 on: 03.04.2013, 18:55:10 »
Автоматици са, но бяха много зле техните скорости, чак копчетата им бяха строшени от щракане. Натискаш газта и чакаш няколко секунди, буум - подскача и тръгва :D. На доста от тия копчетата им МИГАТ, което значи, че са за смяна скоростите.
А тези са на 9021, забележете подредбата:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1554 on: 03.04.2013, 22:20:10 »
На доста от тия копчетата им МИГАТ, което значи, че са за смяна скоростите.
А тези са на 9021, забележете подредбата:
Бутоните мигат,- когато не е включила на скорост. Може да се дължи на доста неща, но не показва кога трябва да се сменят скорости.
Бутоните просто са объркани- подредбата им, някой лаик ги е поставял. Обратното е невъзможно, защото няма кой да мести отзад жиците, които са мнооого, и е сложно. Иначе бутоните се свалят, ей така както си ги снимал, и се разместват.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4143
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1555 on: 03.04.2013, 23:07:46 »
На доста от тия копчетата им МИГАТ, което значи, че са за смяна скоростите.
А тези са на 9021, забележете подредбата:
Бутоните мигат,- когато не е включила на скорост. Може да се дължи на доста неща, но не показва кога трябва да се сменят скорости.
Бутоните просто са объркани- подредбата им, някой лаик ги е поставял. Обратното е невъзможно, защото няма кой да мести отзад жиците, които са мнооого, и е сложно. Иначе бутоните се свалят, ей така както си ги снимал, и се разместват.
По принцип ако не си включил не светва копчето, а ако включиш и мига значи има някакъв проблем в самите скорости.  ;)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1556 on: 03.04.2013, 23:50:20 »
Е не е така, ако не си натиснал спирачката, а натиснеш бутон за скорост, бутона започва да мига, което показва че не е включена скорост. Същото може да се случи, ако са повредени бутоните, или ако е прецакано едно микро-ключе, което се намира на педала на спирачките- отдолу и отпред на самия корпус на педала. А това микро-ключе между впрочем подлежи на реглаж- много финен.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4143
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1557 on: 04.04.2013, 00:05:27 »
Е не е така, ако не си натиснал спирачката, а натиснеш бутон за скорост, бутона започва да мига, което показва че не е включена скорост. Същото може да се случи, ако са повредени бутоните, или ако е прецакано едно микро-ключе, което се намира на педала на спирачките- отдолу и отпред на самия корпус на педала. А това микро-ключе между впрочем подлежи на реглаж- много финен.
На новото Конекто е така както аз ти казвам, за старото може и да си прав, но все пак говорим за различни видове скорости. На тези с ZF ако включиш без спирачка не светва копчето. На 9021 9025 и 9026 (май тия трите бяха) с VOITH скорости не съм се заглеждал.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1558 on: 04.04.2013, 11:46:31 »
И аз говоря за ZF, защото ние в Дружба VOITH нямаме, явно в свързването има разлика.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4702
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #1559 on: 23.04.2013, 15:46:33 »
3294 се върна от ремонт, днес го оборудват.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/