Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 742185 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #500 on: 06.08.2008, 17:36:50 »
Все пак мисълта ми е, че първият О302, който мина на основен ремонт беше точно на 15 год. А първият О345Г е на 9 и половина. А е логично с всяка следваща година автобусите да са още по-издържливи.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #501 on: 06.08.2008, 17:39:17 »
Друг в въпроса колко беше наложителен ремонта на 3598. Според мен пода можеше спокойно да бъде поправен в деповски условия, външния му вид също си беше нормален. Вследствие на неколкократните удари отпред имаше леки изменения при фара и бронята, но те бяха незабележими за обикновено око :) Цялата работа според мен е че трябва да се усвоят едни пари
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #502 on: 06.08.2008, 17:43:35 »
Задължително условие за всички зелени мерцедеси е седалките им да бъдат измите основно от всичките им страни, защото в момента са гнусно мръсни, надрани и надраскани. Част от това важи и за плоскостите.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #503 on: 06.08.2008, 17:53:01 »
Като бяха нови се купуваха специални препарати, с които се миеха седалките и плоскостите, но тази практика бързо се преустанови. Действително седалките, прозорците, плоскостите се нуждаят от основно измиване, но това може да стане и в София :)
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #504 on: 06.08.2008, 20:55:36 »
Дано сумата по фактура да не включва нови седалки и боядисване на пласкости...А и ако този излезе сравнително добре изглеждащ, за следващите старанието може и да е друго...

@емо: Напротив производствения и експлоатационен цикъл на съвременните творения на индустрията е все по-кратък и кратък !

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4449
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #505 on: 06.08.2008, 22:50:40 »
Не че съм скептичен, обаче и тб 2711 беше отлично ремонтиран. Ама следващите отрочета..........

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #506 on: 06.08.2008, 23:01:57 »
:) Цялата работа според мен е че трябва да се усвоят едни пари

Абсолютно правилно съждение. Трябва да се отбележи и че това са неконтролируеми такива.

дифиан и емо, въпросът с живота на возилата не се изчерпва само с това на колко са години, а по-скоро на колко километри са, къде са изминавани тези километри и качеството на горивата.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #507 on: 07.08.2008, 11:53:57 »
дифиан и емо, въпросът с живота на возилата не се изчерпва само с това на колко са години, а по-скоро на колко километри са, къде са изминавани тези километри и качеството на горивата.
Жъвотът зависи от много обстоятества- качеството на материалите и сглобката, след това условията на експлоатация и качеството на поддръжката, използваните консумативи...

Но ефакт, че в съвремието максимата да се правят нещата дълговечни и скъпи е отстъпила пред евтините решения, които се експлоатират по-кратко и след това  по-лесно се заменят с нови подобни...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #508 on: 07.08.2008, 14:09:44 »
LG_ , знам за това. нали и аз много пъти съм писал, че рециклираните мерцедеси, въпреки че са на по 23-29 год. са много хубави автобуси, точно поради факта, че са внасяни в България доста след тяхното производство, като дотогава са експлоатирани при много по-нормални условия отколкото в София.

Затова сравнявам О345Г с О302 - т.к. те са си в София от тяхното производство(почти де, изключвам факта, че зелените са дошли в България половин година, че и повече след тяхното производство, но дотогава не са карани)
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #509 on: 07.08.2008, 17:31:49 »
Но ефакт, че в съвремието максимата да се правят нещата дълговечни и скъпи е отстъпила пред евтините решения, които се експлоатират по-кратко и след това  по-лесно се заменят с нови подобни...
Много си прав, нали трябва да се печели и от сервиз и резервни части, няма как  :D Всичко се прави така вече за съжаление.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #510 on: 07.08.2008, 20:27:24 »
 Ами много ясно, че ще е както ви казва Дифиян. Ако трябваше новите Конекто и Ситаро да са здрави колкото 305-ците да кажем цените знаете ли какви щяха да са. Цените на матариалите и работната ръка имате ли си на идея за последните 30 години колко пъти са скочили. Не случайно новите возила стават все по-пластмасови и чупливи. Да не говорим, че никой няма да си сложи главата в торбата да прозиведе нещо, което да изкара 10 години без проблем, защото просто ще умре от глад.
 А всички са доволни като вземат автобуса на лизинг и след 5 години нов пак на лизинг и с отстъпка.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #511 on: 31.08.2008, 09:45:08 »
Докато ровех из мобиле.де да видя как се движат цените на автобусите попаднах на това.МБ Конекто, произведено 2002 за продан в София.Дали Карат не са започнали да разпродават старите си автобуси? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=71489822&__lp=1&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=345&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=false&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2360
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #512 on: 31.08.2008, 12:29:58 »
Определено е каратско конекто ;)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #513 on: 31.08.2008, 12:51:44 »
Би могло СКГТ да ги изкупят, не са много скъпи.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #514 on: 31.08.2008, 13:09:58 »
15 бройки. И цената не е лоша (въпреки, че като знам по какви пътища са се движили и половината не бих дал). Бива си я офертата.

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #515 on: 31.08.2008, 13:45:31 »
Това като гледам е адреса на Балкан Стар.Ще следя дали и останалите няма да се появят.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2185
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #516 on: 31.08.2008, 19:30:20 »
А пък автобуса на снимката май е 9024.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #517 on: 31.08.2008, 22:08:30 »
Хайде стига с тия таралясници! Не ни трябват! За тия пари могат да купят нископодов Мерцедес, с хубави сеалки и салон, с климатик, с ел.врати, с по-мощен двигател, без съскащи възглавници, с тахограф, със стъклопакет на стъклата, при това много по-запазен. Ако ще се вземат автобуси втора употреба, нека поне са качествени, и да отговарят на европейските изисквания, а не такива, правени за страни от третия свят. С тях ли да се сравняваме?
« Last Edit: 31.08.2008, 22:12:01 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #518 on: 31.08.2008, 22:15:32 »
Според мен седалките и салона са си ОК, двигателят също и като цяло са доста запазени. По-добре е да се движат те, отколкото 3880-3894 или пък Кентите. Даже ме кефят повече и от 0305.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13433
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #519 on: 31.08.2008, 22:19:56 »
Повози се на О 405 Н или О 405 ГН и ще си промениш мнението.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР