Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 743883 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #520 on: 31.08.2008, 22:22:24 »
Повози се на О 405 Н или О 405 ГН и ще си промениш мнението.
Возил съм се във Варна, но не успя да ме впечатли с нещо.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #521 on: 01.09.2008, 07:10:07 »
И мен не ме е впечатлил.Във всички случаи си мисля, че Конекто е по-модерен от БМЦ само, че не е нископодов.И двигателят е мощен и не пълзят като БМЦ-тата.И по-добре тях от колкото някой западноевропейски отпадък, който не си знае годините и километрите, пък бил той и с климатик, който се съмнявам да работи.Тия Конекта поне знаем къде и как са експлоатирани.
« Last Edit: 01.09.2008, 08:32:46 by бушона »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #522 on: 02.09.2008, 16:27:45 »
Тия конекта на Карат(без кочините с ръчни скорости) + петте Конекта на Ивкони са си много добри. Много по-добри от БМЦ-тата, обаче на София не й трябват единични автобуси.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #523 on: 03.09.2008, 00:17:37 »
3598 вече е в Дружба за оборудване. Отвън са се опитали да имитират оригиналната разцветка, естествено не са успяли. Отзад стоповете са нови, отвътре пода ми се видя, че е нов, а при стъпалата гумите, които едно време бяха жълти са ги начуквали с пирони.

3552 вече е в Дупница
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #524 on: 08.09.2008, 23:00:06 »
3597 е в ужасно състояние. При 4-та врата пода пропада, отгоре е кърпено, като е сложена няква дъска ковната с няколко пирона, по пода всичко е омазано в масло отзад, а седалките са станали черни, откъм съчленението нещо много хлопа.
3591-от към съчленението при по-остър завой много скърца, и се чуват някви трясъци
3586-оня ден едвам тръгваше. При подаване на газ реве и неще да тръгне, след което посредваше рязко тръгване. При сменяне на по-високите предавки са получаваха някакви вибрации, по едно време въобще нещеше да включи на по-горна скорост. Изкара до последната спирка и отиде за гараж.
Е тия рейсове ако не вземат да минат ремонт имам чувството че ще се разпаднат, щом заваряват мостове по тях дори, представете си какво е положението. Все повече имам чувството, че в момента в София най-зле са О 345 Г. Че то дори рязаните Икаруси са по-добре, ако не друго поне вътре е много по чисто и не им пропада пода, а пък и седалките са им тапицирани и по-удобни. Е са вярно че те минаха наскоро ОР и цялото им салонно обзавеждане е чисто ново, а на О 345 Г на 10 години но все пак.
Все пак признавам, че от О 345 Г все още попадам и на добри машини, видимо без повредени скорости и прецакано окачване. Например 3577, 3581, 3282, 3585 горе-долу биват.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #525 on: 09.09.2008, 23:23:04 »
Днес сефтосах 3598-горе долу прилично изпълнение е:
Подът е от черния балатум, на кръгчета (тип Икарус), седалките не са измити, а са боядисани, шперплатът не е пипан, таванът е измит, има нова щора за водача, отвън е боядисан доста зле. Аз му давам 4.5 по шестобалната система





НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #526 on: 09.09.2008, 23:40:13 »
На снимките изглежда прилично добре. Как е със звукоизолацията?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #527 on: 09.09.2008, 23:45:11 »
звукоизолацията му е перфектна
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #528 on: 10.09.2008, 00:35:20 »
Жалко, че табелите му не бачкат  :(  Освен това можеше да му махнат и лепенките от тавана.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #529 on: 10.09.2008, 12:50:01 »
Много ми харесва ремонтът на 3598. Особено с пребоядисването на седалките. Обаче това нещо не могат ли да го правят в гаража, заедно с чистенето на тавана, плоскостите и слаганаето на черен под? Защо се дават пари на Дупница?
Или е укрепвано и шасито?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #530 on: 10.09.2008, 17:21:14 »
Ако са давани пари само за козметика по-добре въобще никъде да не ги пускат за ремонт - поне ще са на линия и няма да има от "най-добричките" 0 305Г и "още-по-по-най-добричките" Икаруси.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #531 on: 10.09.2008, 19:08:47 »
Пребоядисването на седалките има логика, толкова доколкото пластмасата с времето е остаряла и променила цвета си и само с измиване с паростружка няма да изглежат кой знае колко добре. Ще видим дали боята ще се задържи

Знаели се колко струва OР-то на 3598?

Quote
На снимките изглежда прилично добре. Как е със звукоизолацията?


свикнали да гледаме мизерни автобуси е нормално този да изглежда добре
« Last Edit: 10.09.2008, 19:12:02 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1567
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #532 on: 10.09.2008, 20:27:48 »
Не е зле Repcho да каже какво са му правили като ОР защото според моите рабирания за ОР трябва да му се направи:
-ревизия ДВГ, която включва ГНП, дюзи, сегменти, дефектоскопия на блок, глава, бутала, подмяна на гарнитури глава, картер, турбо и всякакви гумени съединения.
-ревизия СК, смяна на изпълнителни цилиндри, дефектоскопия на валове, колела, синхрони и кожух СК.
-ревизия компресор
-мерене и ревизия на ел. вериги.
-боядисване,смяна на антикорозионното покритие (ако има такова) и тенекии, подмяна на под и елементи от салона.
И след такъв ОР автобуса може да служи още толкова.
The Grand Tour

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #533 on: 11.09.2008, 00:10:57 »
Quote
-ревизия ДВГ, която включва ГНП, дюзи, сегменти, дефектоскопия на блок, глава, бутала, подмяна на гарнитури глава, картер, турбо и всякакви гумени съединения.
не
Quote
-ревизия СК, смяна на изпълнителни цилиндри, дефектоскопия на валове, колела, синхрони и кожух СК.
не
Quote
-ревизия компресор
не
Quote
-мерене и ревизия на ел. вериги.
не
Quote
-боядисване,смяна на антикорозионното покритие (ако има такова) и тенекии, подмяна на под и елементи от салона.
да, с доста ниско качество, днес видях че шперплатът в салона и по-точно в ремаркето е сменен с тип мраморен,  но не видях едно винтче да е завито до края или правилно, правете си сметка, там където не са го пипали шперплатът е добре. Доколкото знам и по шасито не е пипано, само козметиката в салона и боята отвън са правили
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #534 on: 11.09.2008, 00:20:26 »
В такъв случай по-добре да не го бяха ремонтирали... :angry:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15986
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #535 on: 11.09.2008, 02:28:15 »
В такъв случай по-добре да не го бяха ремонтирали... :angry:
Държа да подчертая, че обсъждаме и опитния образец, след които едва ли ще бъдат взети поуки, а качеството дори пропорционално ще намалява при следващите ремонти ! Шок и ужаст...

И все пак Гената ми казва, че техническата профилактика се прави в гаражите(както знаем ОР по АРЗ-тата са козметични или при нарушена конструкция на шаси и каросерия).Такава на 3598 ще бъде ли направена, за да се каже, че все пак е ОР, или ще си останем на едното пръскане отвън !?
« Last Edit: 11.09.2008, 02:30:30 by difian »

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1567
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #536 on: 11.09.2008, 09:24:19 »
Интересно ми е какво пише на фактурата за ремонта.
The Grand Tour

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #537 on: 11.09.2008, 10:42:54 »
Quote
-ревизия ДВГ, която включва ГНП, дюзи, сегменти, дефектоскопия на блок, глава, бутала, подмяна на гарнитури глава, картер, турбо и всякакви гумени съединения.
не
Quote
-ревизия СК, смяна на изпълнителни цилиндри, дефектоскопия на валове, колела, синхрони и кожух СК.
не
Quote
-ревизия компресор
не
Quote
-мерене и ревизия на ел. вериги.
не
Quote
-боядисване,смяна на антикорозионното покритие (ако има такова) и тенекии, подмяна на под и елементи от салона.
да, с доста ниско качество, днес видях че шперплатът в салона и по-точно в ремаркето е сменен с тип мраморен,  но не видях едно винтче да е завито до края или правилно, правете си сметка, там където не са го пипали шперплатът е добре. Доколкото знам и по шасито не е пипано, само козметиката в салона и боята отвън са правили


Ти както го иzкара все едно не е минал ОР.
или и тука е "трябвало да се усвоят едни пари"

Впро4ем откъде zнае6, дане си гледал протокола от ОР то?

« Last Edit: 11.09.2008, 10:45:21 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4633
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #538 on: 14.09.2008, 21:55:07 »
Разочаравон съм от това, което са причинили на 3598 в Дупница :angry:
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #539 on: 30.09.2008, 16:42:23 »
Прочетете само удебеленото. С това искам да ви покажа, че на кривия пътник всички автобуси ще са му скапани. От подчертаното се вижда, че само един е икарус, а 4 са зелени мерцедеси.
Преди 2 месеца гледах репортаж за задръстванията по някоя телевизия и репортерите се качиха в оранжево Конекто или Цитаро по 404. Попитаха пътниците доволни ли са и те почнаха да мрънкат колко е мръсно, тясно, как автобусите са претъпкани и сочеха точно новия автобус!
Това ви го давам като пример, защото преди десетина дни четох мнения на Иво и на някой, който твърдеше, че пътниците

На 03.06.2008г. в 12.10 часа бях на спирка "Блок 304" в "Дружба"2 да чакам рейс 204, за да се предвижа до центъра на София.В 12.30 часа минаха 5 автобуса към последната спирка. В 12.50 дойдоха три, един след друг с номера 3296,3282,3459.За този период от време 50 мин.трябваше да минат 5 коли през интервал от 10мин Необходимо ли е 5 коли да стоят на последна спирка,за да дойдат после заедно,за да не би да се изгубят по пътя.Държа да отбележа,че задръстване нямаше,защото за 20мин стигнахме до центъра.Обадих се на диспечерка- та и я попитах,защо рейсовете стоят на последна спир- ка,а после ги пуска заедно.Не било така,те се настига- ли в задръстването.Моля Ви,обяснете на служителите си, че за 1 спирка в Дружба2 не могат да попаднат в за- дръстване,за да се настигнат.Искам да попитам до кога ще трябва да търпим това безобразие,тези мръсни и стари рейсове и на какво основание ще искате от пътни- ците да си перфорират билет от 1 лев.Чакам обяснение, какво ще бъде наказанието за тези шофьори,които си правят каквото искат с оправдание,че има задръствания!

Отговор:
Уважаема госпожо Калушкова, Във връзка с Ваша жалба относно графика на движение на автобусите от линия №204, е извършена служебна проверка, за резултата от която Ви уведомяваме: По данни на GPS-системата за управление и контрол на автобусния транспорт на 03.06.2008 г., на сп. „Бл.304” са преминали автобуси в следните часове: Инв. № 3286 в 12:11 ч.; Инв. № 3459 на сп. НДК е в 11:45 ч., на сп. Орлов мост в 12:19 ч./34//, на сп. „Бл.304” е в 12:36 ч. на Дружба – 12:42 ч. и тръгва в 12:46 ч.; Инв. № 3296 на сп. НДК е в 11:45 ч., на сп. Орлов мост в 12:19 ч./34//, на сп. „Бл.304” е в 12:37 ч. на Дружба – 12:45 ч. и тръгва в 12:46 ч.; Инв. № 3282 на сп. НДК е в 11:50 ч., на сп. Орлов мост в 12:22 ч./32//, на сп. „Бл.304” е в 12:36 ч. на Дружба – 12:43 ч. и тръгва в 12:48 ч.; Инв. № 3280 на сп. НДК е в 11:57 ч., на сп. Орлов мост в 12:26 ч./29//, на сп. „Бл.304” е в 12:42 ч. на Дружба – 12:46 ч. и тръгва в 12:48 ч. На сп. „Бл. 304” посока Борово след 12:52 ч. са преминали в 12:53 ч., 12:56ч., 13:03 часа. Госпожо Калушкова, с настоящото писмо Ви изказваме извинения за причиненото неудобство, като Ви уверяваме, че нарушенията не са по вина на „Столичен автотранспорт” ЕАД.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/