Освен това има(ше) и много развита тролейбусна мрежа, че то над почти вески по-голям булевард имаше контактна мрежа, като част от линиите излизаха и извън града. Друго интересно, което се сещам е че града е разположен амфитеатрално, като долу в ниското е центъра, а нагоре по множество стъпала и стръмни улички, градинки и паркчета се качваш до панелните ж.к.та, и се получава така че с бързата крачка от най-крайните блокове до полята до центъра се слиза за 10-тина мин. пеш. От високите квартали се разкрива красива гледка към ЦГЧ и Добруджа.
Последно се возих на тролеи там през 2013-та година. Това което ми направи впечатление беше, изключително силното моментно натоварване сутрин и следобяд. Сутринта тролеите бяха тъпкани с правостоящи посока индустриалните зони, през деня се возих няколко пъти и почти нямаше никой, вечерта пак 2-3 курса тъпканица и после пак няма почти никой. Движението беше редовно, пътуването бързо и удобно-буквално за минути се стигаше от центъра до крайните квартали с тролеи. Индустриалните зони са далеч, но там се пътува само направо и извън града и пак е бързо. Разбира се от един ден няма как да си правя изводи за пътникопотоци, но това видях за един ден.
Като че ли в пиковите часове се появяваха още няколко линии само за няколко курса от индустриалните зони до комплексите.
Препоръчвам ви задължително да го посетите този град ако не сте, много интересно и някак различно е, посетете и стария център с кулата. А пък и Добруджанци са много готини хора. На фона на всичко хубаво и реновирано обаче не ми хареса че и в този град последно като бях вече имаше задръствания като в София по големите булеварди в центъра.
И кой казваше че ЗиУ-тата не могли да се справят с големи баири? Добрич изобилства от такива, а са се движели дори съчленени
Явно някой е сътворил поредния бисер за това с баирите.