Чакай сега, това че е пълно с тъпанари из варненските управленски висини не означава, че трябва да не се гледат хората или да се правят сравнения с други градове и държави. Тъпанарщината не означава , че ще стоя да я трая докато умра в нея. Като не иска по-доброто да годи в моя град, аз ще отида при по-доброто. Затова си давам сметка за хората, които живеят в чужбина тези малоумщини, които ги четат по българските градове във форума - колко им се виждат нелепи.
Кажи ми например какво пречи на Портних и компания да сложат означения по подобие на софийските. Като дойдат хората лятото, защо трябва да нямат представа автобуса откъде минава, къде се намира спирката спрямо общия маршрут. Познавам много хора, които имат смартфони, обаче грам не ги ползват за практични цели като варнатрафик и сие.
@skin, беше казвал за цените на картите разни неща - мен ме дразни като купувам за себе си карта (или за някой друг) за 50 лв дето може с нея да се вози където си иска на каквото си иска от която си дата поиска за един месец, да се правят кампании на календарни месеци за скъпите карти от 45 лв за едналиния във Варна.
Случвало ми се е да давам по 4-5 лв на ден за билети, когато имам повече работа да свърша през деня. И накрая ДАП-а все няма пари! Затова не съм си и купувал карта никога във Варна, защото ще трябва в началото на месеца да дам 45 лв. примерно за 148 и после да давам и по 1-2 лв. допълнително като ползвам 118, 86 или презпочивните дни 409, 22,41.
Нямаше ли някоя сила да ги накара за такива случаи поне еднодневна карта да има на цена 3-4 лв?
Разбираш ли, че няма как да пратиш Айнщайн в средновековието и той да ходи да гони вещици, за да падне на нивото на околните.
Фактите са си такива, че картата за метро в София е по-евтина от картата за 1 автобусна линия във Варна. А метрото включва два маршрута!