Чета на предишната страница, как фирмите оставят пътници не на тоследната спирка ами по назад, как се преследват да оберат пътниците на другите фирми, това не е честно и справедливо. Аз точно затова съм против многото фирми да осъществяват ГТ, предпочитам монопол от една фирма и то общинска, защото ги няма тея простотии, е има други но не са толкова лоши.
Може да не е монопол на една фирма, просто линиите които се препонриват от няколко автобуса, да са на един превозвач. Например 13,20,30,50 ако са все на Пътнически превози, няма да има това надлъгване от което единствено ние, пътниците сме потърпевши, а 2,9,40 нека си ги стопанисва дирга фирма, няма проблем.
Фенке,моята идея беше същата. Ако превозвачите вземат линиите на един квартал,така ще му спестят много главоболия.Примерно:
ПП - (Буздлиджа) 13,20 (Зона В) 30,50 (Чолаковци) 70
Надежда (Картала) 4,9,40 (Чолаковци) 1,9
Алекс (Чолаковци) 2,110
(Ако надежда имаше достатъчно автобуси можеше да вземе и Н5 и така 60/70 % от ВТУ щеше да е неен,но в случея това ще е четрърти превозвач...)
Четвърти превозвач (Кольо Фичето) 5 (ВТУ) 5
И така става:
Буздлуджа : Пътнически превози
Картала : Надежда
Кольо Фичето: Четвърти превозвач
ВТУ: 45 % ПП, 10 % Надежда,45 четвърти превозвая
Чолаковци: 45 % Надежда,45 % Алекс ОК и 10 % ПП