И днес 1403 се подвизава по 5-ицата, където замества виещия от пролетта 0866. Струва ми се, че от всички 9 Ирисбуса в града той е най-проблемен и най-често отсъства, а и самото бучене като от прахосмукачка, което се чува някъде от двигателя, само говори за себе си.
По 50 1403 отново бива заместван от 9549, което ме навежда на мисълта, че последният въобще не е бил залаган в наряда за последните няколко дена освен вчера и онзи ден сутринта, когато 2159 изпълни курс по 66. Така, де - иначе щеше да се намеси г-н Резерва 5401.
В 13:00 по 12-ката пое един от по-старите Спринтери на "Алекс ОК", но отново с табела "АРБАНАСИ". Забелязвам и че всички Спринтери, дори най-новите, не са снабдени с автоматична врата като микро Ирисите и Крафтерите, та затова никога не съм ги мяркал градско или по извънградски линии с кондуктори.
За момента 1403 е резерва и не е залаган на нито една линия, а 9549 е титуляр по №50, това че в определен период от време го е нямало, означава просто, че има проблем с него.
Едит от вечерта: -
Тази вечер Алекс ОК ме разочарова доста, не съм очаквал такова отношение, към нещо което самите те се опитват да наложат. Става въпрос за двете "нови" линии №12 и №66. Първата на първия си от вечерните курсове, вървеше с повече от 15 мин. закъснение, без кондуктор, с бус, който не спираше по всички спирки по бул."Никола Габровски" (една жена от сп."Качица" искаше да се качи, но шофьора подмина спирката като дърво на пътя). Точно този курс беше поет, от бус (и шофьор), който е правил курс до Свищов и закъснението се е получило, просто защото е закъснял. Чесно казано мислех, че слагането на цифра има за цел точно подобряването на транспортното обслужване до Арбанаси, а то всички си по старо му, просто линията тръгва от Автогара Запад, кондуктор се пуска от време на време, табели за №12 също се слагат от време на време, като са малко просто да направят повече. Относно втората линия №66 - не знам как Алекс ОК все още не са проумели, че вечерният курс трябва задължително да се изпълнява от голям автобус (без значение дали нископодов или висикоподов). Тази вечер точно на този курс беше Отокар, той още от Автогара Запад дойде с доста хора, а тези от кооперативен пазар не знам как и къде са влязли, може би в багажниците. На всичкото отгоре шофьора беше сложил табели, на която въобще не пишеше №66, а само Автогара Запад - Никюп, поне там имаше кондуктор. 1403 беше на 110 (поне вечерта), единият шофьор на 0866, караше 3375 под №20. Явно около ТРЗ е имало някакво задръстване, защото автобуса по №70 дойде с около 6/7 мин. закъснение. А №8 си мисля, че на курса 17:15 ходи до Западна промишлена зона, защото винаги минава с 3/4 мин. закъснение и то с доста хора, който няма как да се вземат само от една спирка (Телферен завод/Автогара Запад). Линия "Велико Търново - Дебелец - Килифарево" на Пламен Атанасов, отново се опита да открадне хората на №3 до Дебелец, като вървеше най-нагло с 6/7 мин. закъснение (интервала между тези две линии по това време е 15 мин.), интересното беше в случая, че хората оставаха да си чакат №3, а не се качиха в Мана с кравичките