Ако някой не знае, БДЖ вече пусна влаковете да се таралянкат в ремонтираните досега участъци. Ремонтът между Радунци и Дъбово обаче продължава и автобуси все още пердашат между двете гари, колкото и да биват възпрепятствани от естеството на пътя, по който се движат - тясно, с много завои и с падащи камъни тук-таме. Предвижда се да го правят до някъде края на ноември. По-странното е, че вместо, както направиха миналото лято, да наемат автобуси от един гурковски превозвач, БДЖ решиха да продължат да разчитат на "Алекс ОК". Странно решение предвид разстоянието от Дъбово до Търново, което автобусите ще се налага редовно да преодоляват празни, връщайки се в гаража на собственика си за нещо. Гурково е доста по-наблизо, все пак, но както и да е. Ако някой усеща липсата на 7424 и О407-ицата, значи е достатъчно наблюдателен - и двата автобуса бяха командировани в Дъбово, като пътувах преди няколко часа. С тях бяха също неуморното кашонче 7186 и белият МАН с жълтата ивица, купен от "Пътнически превози". А Сетрата, която забелязах в гаража на "Алекс ОК" през уикенда, също се беше присъединила към купона и използвах възможността да ѝ направя сефтето, понеже другите два автобуса, между които имах да избирам, бяха Мерцедесът и белият МАН, с които пътувах предния път. Точният модел на Сетрата е S213H. Ако изключим, че понамирисва леко на нафта, предлага доста хубава возия, нямаш усещането, че е пред разпад и човек не може да се оплаче от нея.