Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 701285 times)

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Във фейсбук страницата “Транспорт за София” са писали, че предстои МАН-овете да бъдат пуснати по линии 280 и 204. Браво, най-после!!!

Offline vladomladost

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
    • View Profile
Най-добре беше да ги разпределят равномерно по 20 мана в гараж. В Малашевци освен на 280 трябва да пуснат и на 85 за да се намали безумният 20-минутен интервал. Сега обслужването на 85 само с 4 коли е ужасно, поне още 4 коли ще е добре да пуснат. 85 трябва да е с интервала на 94.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
85 и 285 са синхронизирани в натоварената част от маршрутите между Централна Гара и Хаджи Димитър и поддържат сумарен интервал 7-8 минути в пик, 10 извън пик и 13-14 празник. По-голямо сгъстяване в общата част не е нужно, сгъстяване на 85 и 285 в Надежда неизбежно ще доведе до полупразни автобуси - 85 се дублира сериозно с ТМ6, 285 е със сравнително малък пътникопоток а и сгъстяването само на едната линия би нарушило синхронизацията. :rolleyes: Редовен 85 дублиращ се сериозно с ТМ6 и рядък 285 без синхронизация не са адекватно решение. :rolleyes:
« Last Edit: 15.05.2019, 16:11:10 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Ако е така това значи, че доста конекта ще бъдат освободени от 11-ката. Най-вероятно ще има прехвърляници... А нещо споменава ли се за прочутата 204? Дали ще си я вземат сега лятото или ще си я вземат чак като изтече договора? Защото ако е така едва ли ще държат новите манове в Дружба специално за 204 докато изтече вместо да ги пуснат по 76 например.
То по 76 и сега си има манове. По-добре за 204 смесено от Земляне и Дружба,а останалите манове по 305 , 404 и 413.
Това го казвам в случай, че не си вземат 204. Има логика в това, което казва Емо, но ако това не се случи сега, тия манове няма да седят в гаража я... По 76 са манове да, но къде ти друг вариант ако не там до взимане на 204? На 88 чисто нови е глупост!
Глупост, не глупост, точно на 413 и 88 ще работят. Евентуално на 304 при трансфер Малашевци>Дружба. Може и за 294 да артиса някой.
Това за 404, 73, 111, 5 и т.н. са мокри сънища, няма смисъл да пълните сървъра на форума, все едно няма да се случи.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Днес се повозих на новите манове на линия 11 (по точно 1601)
Като цяло останах доволен, автобуса вози много добре, тих е, таблoто вътре работи и всичко е 6, само не ми хареса, че още няма гласово назоваване на спирките, но сигурно скоро ще му сложат.  :D
« Last Edit: 15.05.2019, 16:40:32 by KrisKAPA »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Ще има два нови мана за 111.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline vladomladost

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
    • View Profile
85 и 285 са синхронизирани в натоварената част от маршрутите между Централна Гара и Хаджи Димитър и поддържат сумарен интервал 7-8 минути в пик, 10 извън пик и 13-14 празник. По-голямо сгъстяване в общата част не е нужно, сгъстяване на 85 и 285 в Надежда неизбежно ще доведе до полупразни автобуси - 85 се дублира сериозно с ТМ6, 285 е със сравнително малък пътникопоток а и сгъстяването само на едната линия би нарушило синхронизацията. :rolleyes: Редовен 85 дублиращ се сериозно с ТМ6 и рядък 285 без синхронизация не са адекватно решение. :rolleyes:
Да като се замисля си напълно прав. В такъв случай може да пуснат на 285 и 108. Новите 60 ще бъдат ли пускани и на досегашните титулярни линии с първите нови манове

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
108 е линия с малък пътникопоток за единични автобуси и пускането на нови съчленени е неоправдано.  :rolleyes: Също инфраструктурата по маршрута е в доста лошо състояние, особено в северната част и обиколката на катуни и коптори край Захарна Фабрика.  :rolleyes:

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
1616 с неработеща челна табела.

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
1616 с неработеща челна табела.
1616 и 1608 са с неработещи предни табели, поръчани са контролери. Проблема не е в табелите, а в дизайна на ман. При закачането на биковете(зареждачките) някой път се получава голям моментен ток и чипа гърми.

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
Днес се повозих на новите манове на линия 11 (по точно 1601)
Като цяло останах доволен, автобуса вози много добре, тих е, таблoто вътре работи и всичко е 6, само не ми хареса, че още няма гласово назоваване на спирките, но сигурно скоро ще му сложат.  :D
Гласово имат всичките, лично с Марио сме ги сложили и проверили.

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
Ако е така това значи, че доста конекта ще бъдат освободени от 11-ката. Най-вероятно ще има прехвърляници... А нещо споменава ли се за прочутата 204? Дали ще си я вземат сега лятото или ще си я вземат чак като изтече договора? Защото ако е така едва ли ще държат новите манове в Дружба специално за 204 докато изтече вместо да ги пуснат по 76 например.
То по 76 и сега си има манове. По-добре за 204 смесено от Земляне и Дружба,а останалите манове по 305 , 404 и 413.
Това го казвам в случай, че не си вземат 204. Има логика в това, което казва Емо, но ако това не се случи сега, тия манове няма да седят в гаража я... По 76 са манове да, но къде ти друг вариант ако не там до взимане на 204? На 88 чисто нови е глупост!
Глупост, не глупост, точно на 413 и 88 ще работят. Евентуално на 304 при трансфер Малашевци>Дружба. Може и за 294 да артиса някой.
Това за 404, 73, 111, 5 и т.н. са мокри сънища, няма смисъл да пълните сървъра на форума, все едно няма да се случи.
Конектотата ще останат в земляне за сега, тък като предстои ремонт на ТМ5, след това отиват част от тях в дружба за 88. 204 ще се вземе :).

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile


Еми аз вчера като бях в 1601 нямаше гласово назоваване

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Просто вероятно не са сработили таблетите напълно навсякъде още. Със сигурност ще тръгне гласово, не знам какво се вайкате.
Впрочем в Дружба все още нямат инвентарни.

Новината за 88 е екстра, щеше да е абсурд чисто нови да тръгнат там. За 304 нещо знае ли се?

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
А на 1617 отпред пише само 111 с големи цифри, а на странична и задна са мънички като някогашните на зелените. Това от какво се случва ?

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Те тея ел.табели още на 2рия ден почнаха да прават проблеми

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
А на 1617 отпред пише само 111 с големи цифри, а на странична и задна са мънички като някогашните на зелените. Това от какво се случва ?


Ще се запознаят с ибис компютъра. :) Малко време им трябва да свикната. Всички линии ги има въведени, както и съобщенията за гараж и т.н

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
Те тея ел.табели още на 2рия ден почнаха да прават проблеми


Какви проблеми? Сподели. :) Текст без доказателство, спам.

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
Ha 108 е същата работа.

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
Новите манове са с друга ибис система за разлика от старите. Новите са със система на БУТСТЕК, като работи подобно, като на шкодите. Два режима са:
-ръчен (ръчно избиране на линия и дестинация)
-синхронизиран(Линия-трасе)
При синхронизираният след избиране на линията се показват само посоките валидни за избраната линия. Когато водача избери линия, но не избере посока ще се изпише само линията.

Споменатите уж проблеми не са по вина на ибис специалистите и използваната апаратура, а на водачите. Те не са използвали такава система и им беше за първи път. За 1617 е прибран от линия и оправен, а водачите му са преминали нарочно персонално обучение. :)
« Last Edit: 16.05.2019, 23:17:07 by Krokit »