Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 701262 times)

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Ок остави го бученето, ама защо при тръгване се чуваше някакъв звук от спирачките (не съм сигурен дали е от тях) сеедно някакво толкова силно скърцане, че ще те заболят ушите направо? (говорим за 2015)

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Ок остави го бученето, ама защо при тръгване се чуваше някакъв звук от спирачките (не съм сигурен дали е от тях) сеедно някакво толкова силно скърцане, че ще те заболят ушите направо? (говорим за 2015)

Ти обаче бучиш повече от тия перки...

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
1164 със сив плексиглас вместо малкото стъкло над радиатора на 111.

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
2306 вече е надраскан с маркери, успях да изтрия само един от стъклото...

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Ей тея вандали скапани, нито не оценяват, само драскат  :angry:

Offline kakato10

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
Някаква представа дали интервалът на 204 ще намалее, щом са подготвени 20 автобуса за линията? (Не знам въпросът дали е за тази тема)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не са подготвени 20 автобуса за линията. 20 автобуса са налични в гаража. В най-добрия случай ще се запази интервалът. Преди концесията, когато 204 се обслужваше от зелени Мерцедеси колите ако не се лъжа май бяха 14 или 15, a сега са 19.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Значи поне 2-3 мана са прибрани в гаража.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Не са подготвени 20 автобуса за линията. 20 автобуса са налични в гаража. В най-добрия случай ще се запази интервалът. Преди концесията, когато 204 се обслужваше от зелени Мерцедеси колите ако не се лъжа май бяха 14 или 15, a сега са 19.
Но 204 беше до Борово, а сега до Гоце Делчев. Ако се запазят 19 коли с дълги автобуси, положението по линията ще се подобри доста.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Aко не се лъжа със същия брой коли беше и до Борово преди това, сега има и 304. То принципно навсякъде ще е добре да има увеличение на колите, но въпросът е къде това е най-належащо. Добре би било 204 да е на 5 мин със съчленени автобуси, но ако по същото време 213 и 305 са на 12 мин това буди някои резонни въпроси. Аз лично смятам че ако не закрият 304, то колите на 204 ще бъдат намалени. Все пак превозният капацитет на линията ще се увеличи с 30%.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Една обиколка на 204 е 5-10 мин по-дълга от тази на 76. В момента 76 е с 13 коли, значи 204 трябва да е с 14 коли.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
204 е нормално да е по-редовен от 76 - по-малко се дублира с други линии и е по-натоварен. Оптимално разписание е примерно за 204 интервал 5 минути в пик, 8-10 извън пик и празник и 15-20 нощем, за 76 - 7-8 минути пик, 10-12 извън пик и празник, 20-25 нощем. :rolleyes:
« Last Edit: 12.06.2019, 16:04:44 by V.Peichev »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Значи поне 2-3 мана са прибрани в гаража.
Днес видях Конекто по 11... Че има нови титулярни автобуси, означава ли че на 100% трябва да са такива!?

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Значи поне 2-3 мана са прибрани в гаража.
Днес видях Конекто по 11... Че има нови титулярни автобуси, означава ли че на 100% трябва да са такива!?
Земляне имат 2 спрени мана от новите, и двете Конекто Г са по наряд.
@Metan на 78 няма какво друго да се движи освен оранжеви манове.
Малашевци също от вчера имат мисля че 2 или 3 спрени нови манове - вчера 2 от старите лиони работеха на 280, а на 85 работеше 2150 с титуляр от новите манове.
Не съм гледал наряд, за да кажа точно колко се водят ТР.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И как от втория ден два мана вече са ТР?
А 1615 беше ударен от трамвай, който е връщал назад. Не помня дали го писах в някоя тема, щетите са минимални, но повече две седмици е ТР.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
И как от втория ден два мана вече са ТР?
А 1615 беше ударен от трамвай, който е връщал назад. Не помня дали го писах в някоя тема, щетите са минимални, но повече две седмици е ТР.
За един със сигурност знам, че е със закачен мех на гърбица по 280.
Има и един с паднал капак.

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
204 е нормално да е по-редовен от 76 - по-малко се дублира с други линии и е по-натоварен. Оптимално разписание е примерно за 204 интервал 5 минути в пик, 8-10 извън пик и празник и 15-20 нощем, за 76 - 7-8 минути пик, 10-12 извън пик и празник, 20-25 нощем. :rolleyes:
76 в момента в пик е през 10 мин и почти никога не съм го виждал препълнен. Съчленен 204 през 5 мин е безсмислено, при положение че се дублира с 304.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Безмислено е да има две дублиращи се силно линии 204 и 304, далеч по-добре е да остане само една редовна. :rolleyes:

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Quote from: asdasd55
Една обиколка на 204 е 5-10 мин по-дълга от тази на 76. В момента 76 е с 13 коли, значи 204 трябва да е с 14 коли.
Такава простотия не бях чел.

Най-учтиво ще помоля тези относно натовареността на дадена линия да се изказват само от хора, ползващи дадената линия. 14 коли по 204 би довело до пълен хаос. 76 и 204 нямат въобще база за сравнение, имайки предвид че частите от Дружба, които се обслужват от 204 (демек половин Дружба - 30 000 човека), нямат метро и въобще алтернативен транспорт. Младост също разполагаше с линии с интервал 5 мин. преди метрото. ;)
304 е безсмислен в този си вид, разкарва се полупразен.

Много избягахме от темата, вероятно е добре да се премести другаде, тъй като е релевантна дискусията предвид прехвърлянето в Автото.
« Last Edit: 12.06.2019, 18:08:23 by wiNt »