Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 701216 times)

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • Skype Me™!
    • View Profile
До края на Април месец трябва да дойдат.

Offline Kuonyy

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
    • Email
Вчера 3100 се движеше по 413.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
А какво става с тези нови МАН-ове все пак, днеска на 76 пак си бяха 3551, 3691 и тн, от МАН-овете по-голям номер от досегашните не съм виждал на линия.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Преди седмица говорих с шофьор от Дружба и каза, че чакали лиценз.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Има още 20 нови в Божурище, 10 от тях съвсем скоро отиват за Земляне, 10 за Малашевци. Но има да чакат лиценз, бая време, сигурно две-три седмици .... за последното може би трябва да се сложи и no comment.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Има още 20 нови в Божурище, 10 от тях съвсем скоро отиват за Земляне, 10 за Малашевци. Но има да чакат лиценз, бая време, сигурно две-три седмици .... за последното може би трябва да се сложи и no comment.

Тези 20 същите от миналата седмица ли са, или са нови 20 и стават общо 40 в Божурище?

 :arrow:
В момента са 66 по гаражите и 20 чакат..

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
    • View Profile
    • Email
3102 върна ли се от представителството на МАН ?

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
3102 върна ли се от представителството на МАН ?

Не.  :laugh:

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Ако бяхме нормална държава, заедно с договора за доставка на автобусите, МАН щеше да има ангажимент да изгради чисто нов сервизен център, отговарящ на стандартите на компанията и да достави нужната номенклатура резервни части, така че всички ремонти да могат да се осъществяват в максимално кратки срокове. Ама ние не сме, затова ремонтите се правят в работилници отпреди 50 години с подръчни средства, а ако нещо е в гаранция, то (правилно) не се допуска и да припари до монтьорите в гаражите, които за година-две могат да превърнат всеки автобус в барака. И вече съм напълно сигурен, че някой има финансова изгода старите бракми да се движат колкото се може повече, дори и с риск за живота ни. Иначе няма обяснение защо се правят чудеса от храброст да се закърпят старите бракми, а на новите МАН-ове ту им липсва някакъв документ, ту някоя резервна част и си седят я в Божурище, я по гаражите.

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Е то МАН си имат официален сервиз и там си се карат автобусите

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Някой знае ли колко години им е гаранцията на новите МАN-ове, и какво Ви е мнението за тях като цяло? :) В смисъл такъв дали возят меко или твърдо и т.н. :)
« Last Edit: 01.03.2015, 23:54:23 by todorow_211 »

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Е то МАН си имат официален сервиз и там си се карат автобусите

Toва ще се случва докато им изтече гаранцията. После незабавно ще почнат ремонтите с тел и пирони в гаражните работилнички от Бай Пешо, който всичко знае и може, особено кат пие три ракии. И след най-много 10-ина години новите автобуси ще са за брак.

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • |MCMXLVIII|
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Е то МАН си имат официален сервиз и там си се карат автобусите

Toва ще се случва докато им изтече гаранцията. После незабавно ще почнат ремонтите с тел и пирони в гаражните работилнички от Бай Пешо, който всичко знае и може, особено кат пие три ракии. И след най-много 10-ина години новите автобуси ще са за брак.
Мене лично ме съмнява, че и с по-добра поддръжка новите Манове ще изкарат колкото Икарусите и 305-ците, пък и 10 години е един разумен срок на експлоатация на возилата в една нормална държава още повече, че дотогава вероятно ще има къде-къде по-модерни автобуси с оглед развитието на технологиите.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Аз пък смятам че с подходяща поддръжка могат и 20 години да изкарат и да са в приличен вид.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Мнението на шофьорите е, че може и да не изкарат колкото Дългото Конекто  :devil: . А относно "ремонтите с тел и пирони в гаражните работилнички от Бай Пешо, който всичко знае и може, особено кат пие три ракии" -  :D ... първо сигурно ще спрат печките - досега е имало поне 10 отказали печки, частите им са скъпи, после сигурно ще дойде ред на климатиците, там поддръжката също е скъпа, а до момента в "автото" изобщо няма оборудване за тях и в Земляне в момента има само един човек който реално може да се занимава с климатици. Но - тия МАнове поради своята сложност на практика няма да могат да движат изобщо ако ремонтите се извършват по заобиколен начин, следователно "с тел и пирони" едва ли ще се ремонтира.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Експлоатираме докато са в гаранция, после ги продаваме и купуваме нови, естествено с помощта на нов европейски фонд.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Но - тия МАнове поради своята сложност на практика няма да могат да движат изобщо ако ремонтите се извършват по заобиколен начин, следователно "с тел и пирони" едва ли ще се ремонтира.
Тоест нито ще се движат, нито ще се ремонтират :D

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Като Сименсите на БДЖ-то

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Това е икономическо заробване ! Тъпкани са с електроника, компютри, на които детайли поддръжката им е скъпа, няма дори един технически грамотен с английски език, който да разчита автодиагностиката. И няма и да има, защото автомонтьор ползуващ технически английски, или немски език няма да работи тази работа за 1000 лева, а за да се направи една компютърна диагностика гаранционните сервизи си искат по хилядарка вероятно- за пълна диагностика. Но никой не мисли в този аспект, защото лицата одобряващи параметрите са икономисти неразбиращи от техника.
Спрете си просташките мнения !

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Quote
няма дори един технически грамотен с английски език, който да разчита автодиагностиката.
Има, има  ;)  :P
Quote
Това е икономическо заробване !
А добрутро!  :( .. като не можем в България да произвеждаме автобуси и резервни части за тях - ще ги купуваме в повечето случаи за безумни пари ... което само по себе си не може да продължава дълго.
Quote
а за да се направи една компютърна диагностика гаранционните сервизи си искат по хилядарка вероятно- за пълна диагностика.
Далеч по-малко разбира се. Преди 5-6 години в Балканстар взимаха 100-на лева за диагностика със StarDiagnosis, сега не знам как е.