Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 701257 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Едит: Щом казвате, че има неработещи табели ги снимайте и ги качете тук, на приказки е лесно. ;)

Няма какво да прикачаме. Написани са номерата на автобусите. От тук насетне лесно може да се провери водачите ли не знаят/искат/могат или нещо друго.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Оказа се, че въпреки уверенията, че вътрешните табла работят, бъг има! И той си е на производителя BUSE. Таблото влиза в режим за показване на спирки, но тъй като не получава информация, не се връща само към линия/дестинация. Ще бъде качен нов фърмуеър и докато не се оправят GPS трасетата със спирките, ще показва линия/дестинация/спиране.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Така и така сме на темата, да попитам (съжалявам, ако е обсъждано вече) защо на Ютонгите и на БМЦ се сменят само крайните спирки и ще се промени ли това? По този начин табелите са безполезни в момента. "Добре дошли" в новите БМЦ също хич не ми се струва на място.

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 420
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Някой знае ли малашевските кога ще ги пуснат?

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Така и така сме на темата, да попитам (съжалявам, ако е обсъждано вече) защо на Ютонгите и на БМЦ се сменят само крайните спирки и ще се промени ли това? По този начин табелите са безполезни в момента. "Добре дошли" в новите БМЦ също хич не ми се струва на място.
БМЦ не могат да показват следваща спирка, причината е техническа и е свързана с нежеланието на производителя на системата, да я адаптира за своя сметка, тъй като това е пропуснато при доставката.

Ютонг - ите, проблемът е горе-долу същия, но софтуерен. Там се направи адаптация с новия ГПС, но се оказа, че не могат да работят външните табла и за това, нещата в момента са в статус "изчакване".

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Веднъж се качих на такъв МАН от последната доставка на 111 и вътрешното табло работеше като изписваше дестинацията към която отива. Пишеше "Боянско Ханче" в случая беше в Младост и наистина отиваше към тази посока.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vladomladost

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
    • View Profile
Кога Дружба и Малашевци ще пуснат новите манове? Стоят си в гаражите а гаранцията им тече. Примерно в Дружба няма нужда да изтече договора на Карат С за 204 могат да ги използват за да допълнят 305 и 413 и линиите да са изцяло с нови автобуси

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Стига си питал едно и също през ден. Ако някой тук знаеше, може би щеше да ти отговори и предишните няколко пъти ;)

Offline vladomladost

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
    • View Profile
2018-94 капакът е над седалката пред крайната четворна седалка
« Last Edit: 31.05.2019, 18:03:04 by vladomladost »

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
И аз като се качвах запоследно в 2018 на 120 капака почти целия се беше отворил, сигурно са идиотите от левски г

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Тези плоскости се затварят с квадрат. Не е ли даже същия като на прозорците? Ако да, шофьорът да врътне 2те ключалки и готово. Само да не стане ала Конекто ЛФ - три-четири винта по цялата дължина и край.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
А един от малашевските манове, мисля че 202х, една такава плоскост до 2ра врата беше лепена с тиксо
« Last Edit: 31.05.2019, 22:18:02 by KrisKAPA »

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
А днес 3104 по линия 76 на спирката до The Mall, 2ра врата се затвори по време на движение :laugh: :/

Offline vladomladost

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 120
    • View Profile
Защо на мановете 16та серия не им работят вътрешните табла?

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
3113 е с оправени външно дясно огледало и вътрешно разделително стъкло при последната врата.  :fan:

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Днес 2015 на 120 ми направи много лошо впечатление, возих се 2 пъти в него, вътре като се качих отзад беше толкова шумно, че не можеш и една дума да си кажеш с някой, а на тръгване всякъш имаше проблем със спирачките ли нещо от тоя род, само се чува някакво толкова силно скърцане, че ме заболяха ушите :angry: :angry: :angry:
« Last Edit: 07.06.2019, 22:59:12 by KrisKAPA »

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Не само той бучи, а и много Землянски, спомням си преди 2 седмици 1170 бучеше много силно и след 2 дни поне беше отстранен проблемът.
По мои впечатления всички CNG бучат така, дори и новите бели китайци. Явно си е принципно така, надявам се някой, който разбира, да каже причината.


Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Обсъждано е неколкократно, че CNG-тата имали по-ниска оптимална температура на двигателя. В този ред на мисли ако се изкачва баир или лятото, обикновено се включва допълнително охлаждане, което бучи. И в Ютонгите (604) се наблюдава същото.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • Skype Me™!
    • View Profile
Е че то бучи бучи, ама тва е нетърпимо, само за 5 минути возене най отзад и може да оглушееш направо
А и аз като чувам на мановете да се включва това охлаждане, бучи една идея по малко от 2015, 2015 е сеедно слушаш стар 0305 Heuliez и тн

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Чак пък толкова да бучи...това са перките на охлаждането, просто са по-големи и се въртят с много висока скорост за това се чува така, за да държи двигателя една температура без да загрява, за това като е по-горещо и скоростта на перките се увеличава. Всички съвременни метанови работят така и се чува такъв звук. И при МАН с мустак се чува така, и при метановите китайски.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР