Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 275478 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12850
    • View Profile
    • Email
Чак пък толкова да бучи...това са перките на охлаждането, просто са по-големи и се въртят с много висока скорост за това се чува така, за да държи двигателя една температура без да загрява, за това като е по-горещо и скоростта на перките се увеличава. Всички съвременни метанови работят така и се чува такъв звук. И при МАН с мустак се чува така, и при метановите китайски.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
  • ❤️9065❤️
    • Skype Me™!
    • View Profile
Ок остави го бученето, ама защо при тръгване се чуваше някакъв звук от спирачките (не съм сигурен дали е от тях) сеедно някакво толкова силно скърцане, че ще те заболят ушите направо? (говорим за 2015)

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 312
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Ок остави го бученето, ама защо при тръгване се чуваше някакъв звук от спирачките (не съм сигурен дали е от тях) сеедно някакво толкова силно скърцане, че ще те заболят ушите направо? (говорим за 2015)

Ти обаче бучиш повече от тия перки...



Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 214
    • View Profile
1164 със сив плексиглас вместо малкото стъкло над радиатора на 111.

Offline aleks101

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 189
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
2306 вече е надраскан с маркери, успях да изтрия само един от стъклото...

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2387
    • View Profile
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Offline KrisKAPA

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 65
  • ❤️9065❤️
    • Skype Me™!
    • View Profile
Ей тея вандали скапани, нито не оценяват, само драскат  :angry:

Offline kakato10

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Някаква представа дали интервалът на 204 ще намалее, щом са подготвени 20 автобуса за линията? (Не знам въпросът дали е за тази тема)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8521
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не са подготвени 20 автобуса за линията. 20 автобуса са налични в гаража. В най-добрия случай ще се запази интервалът. Преди концесията, когато 204 се обслужваше от зелени Мерцедеси колите ако не се лъжа май бяха 14 или 15, a сега са 19.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18106
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Значи поне 2-3 мана са прибрани в гаража.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 770
    • View Profile
Не са подготвени 20 автобуса за линията. 20 автобуса са налични в гаража. В най-добрия случай ще се запази интервалът. Преди концесията, когато 204 се обслужваше от зелени Мерцедеси колите ако не се лъжа май бяха 14 или 15, a сега са 19.
Но 204 беше до Борово, а сега до Гоце Делчев. Ако се запазят 19 коли с дълги автобуси, положението по линията ще се подобри доста.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8521
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Aко не се лъжа със същия брой коли беше и до Борово преди това, сега има и 304. То принципно навсякъде ще е добре да има увеличение на колите, но въпросът е къде това е най-належащо. Добре би било 204 да е на 5 мин със съчленени автобуси, но ако по същото време 213 и 305 са на 12 мин това буди някои резонни въпроси. Аз лично смятам че ако не закрият 304, то колите на 204 ще бъдат намалени. Все пак превозният капацитет на линията ще се увеличи с 30%.

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 214
    • View Profile
Една обиколка на 204 е 5-10 мин по-дълга от тази на 76. В момента 76 е с 13 коли, значи 204 трябва да е с 14 коли.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5157
    • View Profile
204 е нормално да е по-редовен от 76 - по-малко се дублира с други линии и е по-натоварен. Оптимално разписание е примерно за 204 интервал 5 минути в пик, 8-10 извън пик и празник и 15-20 нощем, за 76 - 7-8 минути пик, 10-12 извън пик и празник, 20-25 нощем. :rolleyes:
« Last Edit: 12.06.2019, 16:04:44 by V.Peichev »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15865
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Значи поне 2-3 мана са прибрани в гаража.
Днес видях Конекто по 11... Че има нови титулярни автобуси, означава ли че на 100% трябва да са такива!?

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1563
    • View Profile
Малашевските да не би да не могат да смогнат да ги заредят всичките? Към 17:30 имаше оранжеви Манове и по 78, и по 85, 285, дори по 310.

Значи поне 2-3 мана са прибрани в гаража.
Днес видях Конекто по 11... Че има нови титулярни автобуси, означава ли че на 100% трябва да са такива!?
Земляне имат 2 спрени мана от новите, и двете Конекто Г са по наряд.
@Metan на 78 няма какво друго да се движи освен оранжеви манове.
Малашевци също от вчера имат мисля че 2 или 3 спрени нови манове - вчера 2 от старите лиони работеха на 280, а на 85 работеше 2150 с титуляр от новите манове.
Не съм гледал наряд, за да кажа точно колко се водят ТР.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18106
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И как от втория ден два мана вече са ТР?
А 1615 беше ударен от трамвай, който е връщал назад. Не помня дали го писах в някоя тема, щетите са минимални, но повече две седмици е ТР.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1563
    • View Profile
И как от втория ден два мана вече са ТР?
А 1615 беше ударен от трамвай, който е връщал назад. Не помня дали го писах в някоя тема, щетите са минимални, но повече две седмици е ТР.
За един със сигурност знам, че е със закачен мех на гърбица по 280.
Има и един с паднал капак.

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 214
    • View Profile
204 е нормално да е по-редовен от 76 - по-малко се дублира с други линии и е по-натоварен. Оптимално разписание е примерно за 204 интервал 5 минути в пик, 8-10 извън пик и празник и 15-20 нощем, за 76 - 7-8 минути пик, 10-12 извън пик и празник, 20-25 нощем. :rolleyes:
76 в момента в пик е през 10 мин и почти никога не съм го виждал препълнен. Съчленен 204 през 5 мин е безсмислено, при положение че се дублира с 304.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5157
    • View Profile
Безмислено е да има две дублиращи се силно линии 204 и 304, далеч по-добре е да остане само една редовна. :rolleyes: