Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 359980 times)

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
Някои от мустакатите МАН-ове на Дружба са заприличали на стрелбище от някой морски курорт. 3152 с тая плажна кърпа просната на седалката се разпознава от далеч , допълнително са лепнати светещи надписи МAN, шкафчета и широка гама от всякакви джунджурии. 3149 е що-годе същия. Има и други с вързани някакви въженца за вътрешните огледала все едно още малко ще си проснат, с извинение, бельото. А все пак, специално дружбенските, са в експлоатация от горе-долу 6 месеца. :help:

Решението е премахване на зачисленията! Това обаче е свързано и с драстично подобряване на входящия и изходящ технически контрол, включително и дисциплинарна отговорност за несъобщаване на проблеми. Все неща, които в това положение, в което сме, са в сферата на добрите пожелания.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2656
    • View Profile
То в БДЖ затова няма китеници и перденца в кабините.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4145
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Някои от мустакатите МАН-ове на Дружба са заприличали на стрелбище от някой морски курорт. 3152 с тая плажна кърпа просната на седалката се разпознава от далеч , допълнително са лепнати светещи надписи МAN, шкафчета и широка гама от всякакви джунджурии. 3149 е що-годе същия. Има и други с вързани някакви въженца за вътрешните огледала все едно още малко ще си проснат, с извинение, бельото. А все пак, специално дружбенските, са в експлоатация от горе-долу 6 месеца. :help:

Решението е премахване на зачисленията! Това обаче е свързано и с драстично подобряване на входящия и изходящ технически контрол, включително и дисциплинарна отговорност за несъобщаване на проблеми. Все неща, които в това положение, в което сме, са в сферата на добрите пожелания.

Злобата и завистта причиняват самоунищожение! - научно доказано!

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
То в БДЖ затова няма китеници и перденца в кабините.

На 46.0 в "Товарни превози" има фабрично поставени пердета, които стоят добре. Шкодите не са пригодени за пердета, а при ЕМВ(ДМВ) няма особен смисъл. Така, че БДЖ не може да се сравнява със системата за градски транспорт.

Всъщност, за остъклените кабини, едно плътно перде в строг цвят не е лошо като идея, има го и на Запад. Функцията на това перде е и да не духа в гърба и дясното рамо на водача при отворена първа врата.

Online TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 889
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
3153 мина празен с табели 111 Дружба 2 по бул. България. Друг път съм виждал дружбенски МАН-ове да минават така с табели 83 и 179
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
3153 мина празен с табели 111 Дружба 2 по бул. България. Друг път съм виждал дружбенски МАН-ове да минават така с табели 83 и 179

Слагат каквато и да е линия когато ги въртят без пътници. Правилното е да сложат "Столичен автотранспорт" или "ЗА ГАРАЖ", но ходи се разправяй с водачите.

Offline sasho1576

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Днес по 213 автобус 3112 аварира на окръжна..
« Last Edit: 15.01.2020, 19:48:55 by sasho1576 »

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
Днес по 213 автобус 3112 аварира заради вратите на окръжна към 12.... :( :angry:

3107 също има проблем с вратите(1-ва врата по-точно) при по-студено време и за това нощува често в сервиза. Започват да се проявяват същите дефекти като при MAN NL273 LPG(Wiener Linien). Те също доста страдат от врати.

Offline sasho1576

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
 Ясно,на този не му работеше четвърта врата, на the mall тръгна с отворена трета врата..а да не говорим,че и рейса беше пълен..

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • пендел
    • View Profile
Не за първи път ми се е случвало това в Полски МАН - веднъж лятото в Малашевски, днес в Землянски (1186). Качих се на блвд. Бг по 83 и отзад миришеше много остро на газ (сигурно метан). След около пет минути миризмата изчезна и когато стигнахме ул. Иван Андонов пак замириса. На Зоопарка пак изчезна. :neznam: Аз говорех с шифьора, той провери но нямаше никакъв видим проблем. Знаете ли какво е това?
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

324228_e by TRIZUBECA, on Flickr

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • пендел
    • View Profile
3148 вие много силно на дългите и високоскоростни отсечки (на 204, примерно) като между Окръжна и Плиска, Плиска и Орлов Мост или по България. Не знам дали е от диференциала, обаче и на други Турски МАНове се чува това виене.
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

324228_e by TRIZUBECA, on Flickr

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1198
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Това е от грайферите на гумите по специфични са, нищо им няма на диференциалите.
Никога няма да се измисли по - добро нещо от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11354
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Старите ми зимни гуми на колата също бяха „пеещи“ и наистина се чува като механичен звук от диференциал или от скоростна кутия.

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • пендел
    • View Profile
Вчера също се возех на 3155, но той не виеше толково силно. По тази логика неговите гуми са по износени, така ли да разбирам?
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

324228_e by TRIZUBECA, on Flickr

Offline SashoGrigorov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Всички от последната партида Манове издават този звук
« Last Edit: 22.01.2020, 14:31:53 by SashoGrigorov »


Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2914
  • ČKD Tatra T6A2-SF
    • View Profile
От гумите е, Варненските Солариси 2017 им бяха сменяли гумите и почнаха да вият по същия начин.
В 2313 ВТ :devil:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline kakato10

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Днес на един от новата партида, 3-та врата се затваряше автоматично (предполагам), след 10-15 секунди, в които е отворена. Автобусът беше по линия 204, но не видях номер. Поне на 4 спирки щеше да заклещи хора при затваряне.

Offline ivaylostoenchev

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1843
    • View Profile
Днес на един от новата партида, 3-та врата се затваряше автоматично (предполагам), след 10-15 секунди, в които е отворена. Автобусът беше по линия 204, но не видях номер. Поне на 4 спирки щеше да заклещи хора при затваряне.
3та и 4та врата НЕ МОГАТ да заклещят хора!!! Особено на новата партида, където датчиците на вратите са много чувствителни.
А въпросните 2 врати се затварят автоматично след определено време (мисля, че беше 10 секунди) винаги, когато бутоните за отваряне от пътниците са активирани. Така че нищо необичайно.
« Last Edit: 26.01.2020, 18:22:09 by ivaylostoenchev »

Offline kakato10

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Знам, че имат сензори. С "щяха" имах предвид, че се наложи сензорите да влезнат в действие. Не знаех, че съществува тази зависимост с копчето. Дали е възможно да се смени този интервал? Лично на мен ми се струва твърде малък.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1220
  • ! 9060 !
    • View Profile
Това за 10-те секунди категорично не е вярно. Цъка се копчето и после се разчита на датчик в пода за тежест. Ако няма тежест се пуска сигнала за затваряне буквално веднага, демек след 2-3 секунди започва затваряне. Ако ще и 50 секунди да има хора на нея, няма да се затвори, затова и имаше проблеми в началото, докато хората свикнат да не седят на вратата.