Author Topic: Плевен  (Read 290149 times)

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 575
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1720 on: 07.04.2019, 09:57:51 »
Тази седмица посетих Плевен и останах приятно впечатлен от тролейбусният транспорт, както и от фирмата Импорт-Експорт, която поддържа о405-иците. Тролеите са чисти както винаги. :fan: Останах разочарован само от едно нещо - работата по музейния тролей (112). Изключително несериозно отношение от страна на екипа! Единственото, което са направили, е да приберат тролейбуса в хале колкото да не му влияят атмосферните условия. По тролея не е пипано нищо, само кабината е реставрирана от любител. За другото никой не си е направил труда. 112 седи и чака някой да го освежи. Мързеливите работници започват да се държат злобно само като се спомене музейният тролей. „Тролейбусен Транспорт“ е много печеливша компания и със сигурност могат да отделят пари за 112, но никой няма желание.

Сега да преминем към снимките  :)
Депо „Дружба“







Учебният тролей


ЗиУ-та в депо „Център“


Тролеи на линия
245-7

216-7

252-5

227-5 и 238 - 9

Салон на 216



216



Автобуси на Централна Гара











Видео с тролейбусите в Плевен


« Last Edit: 07.04.2019, 20:42:34 by TheBulgarianRail »
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2544
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1721 on: 08.04.2019, 19:41:34 »
Цитаро за Рибен.....много хубаво! Като знам едно време с какво ходехме дотам - 11М3, 11Г5, 11М4, В14-20, Икарус.....Хубаво също, че са запазили съчленените за Тръстеник, Гиген - едно време бяха само такива, все пълни, а дължината на маршрута до Крушовене и Гиген беше над 40 километра в едната посока....
« Last Edit: 08.04.2019, 19:46:24 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Radist

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1722 on: 09.04.2019, 15:00:03 »
Здравейте любители.Видях,че и TheBulgarianRail е посетил Плевен и е направил снимка на ЗиУ-тата от същото място където и аз.Може ли да споделиш успя ли да видиш 112, защото аз видях една великолепна снимка на шофьорската му кабина в този сайт http://transphoto.ru/photo/1201033/ и това ме зарадва защото кабината е 100% реставрирана.Много ми е чудно кой е този любител който е направил такава великолепна реставрация.И как е допуснат този любител в предприятието,защото това нещо отнема много време да се постигне.По въпросният шофьор,който плюеха по него съм сигурен че много негативно са го подредили пред управителя колко е изгнил тролейбуса,колко много средства ще отидат и каква грешка е било.Представям си с каква омраза всеки го гледа и се чудят с какво да му го отвърнат че трябва да реставрират нещо си.Имам желание да се свържа с управителя на тролейбусен транспорт и да му задам няколко въпроса по реликвата 112.Мой познат ми сподели че в София усилено се прави тяхното ЗиУ и паралелно ремонтират и Икаруси и Шкоди и имат много работа и не се отказват.
Към колегата  Mammoth евала ти,че подкрепяш начинанието на шофьора.Вероятно сигурно не знае че го подкрепяме макар и тук.

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 575
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1723 on: 09.04.2019, 15:34:09 »
Любителят е самият шофьор, който сега оплюват. Служител е и затова го пускат. 112 е затворен в халето и не се виждаше.

Quote
Вероятно сигурно не знае че го подкрепяме макар и тук.
:neznam: :rolleyes:
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2661
  • 8 9 6 6 (2009-2019)
    • View Profile
Плевен
« Reply #1724 on: 09.04.2019, 17:05:26 »
Човекът който направи запазването на 112 възможно, чете и пише тук. Голям поклон, че благодарение на него се запази поне едно ЗиУ за музейно в Плевен.

Не се учудвайте на реакциите на работниците относно реставрацията на музейния тролейбус. Ако живеехме в нормална държава където ценим транспортната си история (гигантски пример е Чехия), нещата нямаше да са така. Работниците щяха да работят усилено по реставрацията на тролейбуса, а не шофьор да ходи да се моли да се запазва такъв. Колкото и добър да изглежда тролейбусния транспорт на Плевен отвън, отвътре е също толкова гнил...

Жалко е, че не си ценим транспортната история и режем возила които са уникални за България, пример (някой сега може да ме нападне за пристрастие) - Шкода 15Тр.

Жалко, много жалко...
« Last Edit: 09.04.2019, 17:07:45 by Mammoth »
В 2313 ВТ :devil:

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2028
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1725 on: 09.04.2019, 18:03:01 »
Абе хора с розови очила ли гледате... защо пишете глупости, вместо реални работи...
В България няма превозвач, който да успее да се занимава с ретро машини. Превозвачите са мизерни и не могат да оправят редовната си експлоатация, така че за ретро машини им е последната грижа. Плевен още пуска поръчки за продажба на ЗиУта. Единствено бих аплодирал, да се опитат да ги продават по ретро колекционери и тн по западни места с много надути цени.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2544
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1726 on: 09.04.2019, 19:32:09 »
Давам пример - в Ботевград има уникален съчленен автобус - единственият Чавдар 140, произведен в Австрия. И собственикът му го е реставрирал и се старае да го поддържа, въпреки че автобус с такъв капацитет не му е необходим за линиите, които покрива при сегашното дередже.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2144
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1727 on: 09.04.2019, 23:36:36 »
Абе хора с розови очила ли гледате...

Не, не гледаме с розови очила - защото имат всички възможности да съхранят един (или няколко тролейбуса) - имат място, имат обучен и запознат с поддръжката персонал, въобще имат всичко налично и необходимо. Липсва им обаче желание. В крайна сметка никой не кара работещите в депото да конструират и произведат нов модел тролейбус (което вече е трудоемко и в което гарантирано няма да се справят)! От тях се иска да реставрират и запазят машина, която е конструирана на ниво 60-те години на миналия век, отделно на това са я експлоатирали поне 30 години. Ако не могат да се справят с възстановяването на един екземпляр от такава техника, която са експлоатирали години наред (и която (не)знайно защо не е поддържана в отлично състояние дори в годините на експлоатация) то защо на тези хора въобще е дадено да поддържат чисто нова техника, закупена от завод, и то с европейски пари ?!

А ако в крайна сметка толкова са го закъсали в Плевен за боя, шкурка и други материали и не им стигат пари, нека пуснат един DMS номер (напр. DMS ZIU) на който да пращаме SMS-и и да съберем пари, за да се реставрират няколко тролея, щом общинската фирма го е докарала чак до там  :fan:

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6909
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1728 on: 10.04.2019, 13:11:16 »
Никъде по снимките не видях некролози. Емил да хваща първия влак и да ходи да ги урежда...

Offline Radist

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1729 on: 10.04.2019, 18:32:29 »
Какво излиза сега,че шофьорът който "не си гледа кормилото" е любител и освен,че е избрал музеен експонат е направил и пълна реставрация на шофьорската кабина.Аз съм си задал въпроса кога ли е отделял време човека да направи такова нещо.Вероятно или след работно време или през почивен ден.На всичкото отгоре са против него.Гаранция че този труд не му се е заплатил,защото и никой не го е карал,а ми е любопитно дали предприятието е финансирало за закупуването  на материали или той сам си е закупувал за негова сметка в което няма да се учудя.Много ми е чудно през работното си време началниците и управителя не забелязват ли бездействието на хората?Ако е така представям си пък контактната мрежа как се поддържа нощно време.Ако даден шофьор не изпълни даден курс сигурно веднага ще му се изиска писмено обяснение и ще бъде наказан.Но явно политиката на предприятието е такова.Да стоиш като куфар на автогара и да взимаш пъри за 8 часа подпиране,пушене на цигари пиене на кафе или пък вършене на някой часпром.В "Уикипедия" пише че през 2016г че 112 е избран за експонат.Ако погледнем 40-те нови тролейбуси са били още в гаранция и всеки ремонт се отстранява гаранционно само консумативите са се заплащали.Сега новопристигналите 14 тролейбуси също са гаранционни и по тях разход само за консумативи се дават.Би трябвало бая пъри да са се икономислали.Нека да припомним,че едно време се правеха големи капитални ремонти на ЗиУ-тата където се наливаха пъри като допълнително те са много по енергоемки на ток  и като теглим чертата бая разходи е имало.Във Враца нещата са зле,защото не можеха да си позволят такива ремонти каквото в Плевен и това означава че има финанси.Помня когато ходих във Враца през 2013г имаше един тролейбус бракуван и той беше 112 всичките носещи елементи бяха оригинални.но много изгнили е в Плевен същите тия мързели те ги подменяха и това го видях в едно видео качено от някой вътрешен човек
И нека да кажа с което съм сигурен е,че финанси има,но няма желание за работа.Ако този човечец го е нямало в предприятието гарантирам че нямаше да има музеен експонат.Ако във Варна е имало такъв човечец като в Плевен сигурно е щяло да има някоя Шкода 15 тр.

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 151
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1730 on: Today at 15:30:05 »
Има малка положителна насока в 112.Направени са автентични маршрутни табели като едната е с първият тролейбусен маршрут "Т1" а останалите са допълнение като е запазена и визията и логото на държавното автостопанство.