Подкрепям напълно mitkov, точно същото си помислих и аз вчера като прочетох поста. Абсолютно ненужна система, която най-много да се развали, блокира и попречи някой ден автобуса да излезе да работи, отколкото да върши полезна работа; да не говорим, че във всяка по-голяма фирма се прави предпътен преглед и се духа на дрегер при вземането на пътния лист. Плюс това, никой уважаващ себе си професионален шофьор няма да седне и да вози хора пиян или надрусан, нещо, което е много типично за любителите-шофьори, особено по-младите от тях и току-що взели книжка.
+ привърженик съм на тезата, че двигателят не трябва да се гаси по време на работа и през цялата смяна. В някой държави, обаче, е задължително да се гаси при престой на място (което за мен е някаква пиараджийска измишльотина и не трябва да се спазва).