Author Topic: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)  (Read 198622 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #460 on: 14.02.2013, 14:26:58 »
Ами аз въпреки, че мразя мангалите ще споделя, че не само те са проблем - голяма част от мотрисите са издраскани - както отвън със боя, така и отвътре с маркери - не мисля, че това е сътворено от мангалите.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #461 on: 15.02.2013, 02:52:10 »
За това има вина най-вече охраната в депата. Такова развилняване не може да стане по гарите и спирките! А инвестицията в ограждения ще върне за отрицателно време.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #462 on: 15.02.2013, 10:00:06 »
Голяма част от ЕМВ висят цяла нощ на гарата - тъй, че е елементарно да се надраскат отвън. А драсканиците с маркер вътре - да не би охраната да ги пуска в мотрисите да драскат ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #463 on: 15.02.2013, 10:01:50 »
Преди време четох из нета, че са се опитвали да куплират ЕМВ с ДМВ по СМЕ, в резултат на което ЕМВ била с потрошена автосцепка. Вярно ли е това и ако да, защо е правено?
Електрическите съединители са физически различни и се чупят при прикачване, затова предварително трябва да се затвори едно кранче на автосцепката, което изолира задвижването им. Случвало се е 1-2 пъти някой да забрави да го затвори и така се е стигнало до "опит" за СМЕ.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #464 on: 15.02.2013, 10:13:29 »
А в такъв случай какво показва компютъра, ако се закачи за дизеловото електрическо или обратното?

Аз съм си мислел за идея, по-големите гари да се заградят с ограда, сега като разрушиха част от ж.п. завода, от задната страна на гарата седи отворено и всеки може да влезе в гарата когато си поиска денонощно. Не мисля, че не е редно да бъде така, при все че гарата не е денонощна и в интервала някъде от 23.30-4.00 няма нищо. Може би евентуално само чакалнята да не се заключва, ако някои е изпуснал последния влак да има все пак някъде къде да се приюти, но откъм коловозите да е затворено.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #465 on: 15.02.2013, 10:15:48 »
Не е нужно да дойдеш от завода, че да влезнеш в гарата - може да влезеш от където си пожелаеш.. И точно чакалнята в момента се заключва - за да не събира клошари.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #466 on: 15.02.2013, 10:20:21 »
Така е, прав си, но поне на 1-ви перон има камера, предполагам че може да се проследи кой влиза и излиза по нощите. На фона на парите, които дават за почистване, може да отделят по 500-600 лв. месечно на човек, да наемат 2-ма човека които да обикалят, едва ли 1000-1200 лева общо разходи за двамата ще са повече от щетите по Сименсите. Все ще се намерят хора.
« Last Edit: 15.02.2013, 10:25:35 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #467 on: 15.02.2013, 10:31:53 »
На гарата има Транспортна Полиция - защо трябва да се наемат хора ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #468 on: 14.04.2013, 22:41:26 »
В петък, видях опити да се теглят дизелов Сименс със електрически след 30 минути опити вързаха дизела отзад а електрическият дърпаше, това беше влака за Свиленград мисля или Димитровград не помня, само помня, че заради тези опити вместо да тръгнат в 16 и 58 заминаха в 17 и 50.  ;) Та аз да питам можели наистина електрическа и дизелова мотриса да се дърпат, бутат по линия?  :neznam:

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #469 on: 14.04.2013, 23:01:47 »
Може - но са прикачени само механически - не може да се ползва система много единици.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline dkg14

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #470 on: 20.08.2013, 21:26:32 »
А в такъв случай какво показва компютъра, ако се закачи за дизеловото електрическо или обратното?

Аз съм си мислел за идея, по-големите гари да се заградят с ограда, сега като разрушиха част от ж.п. завода, от задната страна на гарата седи отворено и всеки може да влезе в гарата когато си поиска денонощно. Не мисля, че не е редно да бъде така, при все че гарата не е денонощна и в интервала някъде от 23.30-4.00 няма нищо. Може би евентуално само чакалнята да не се заключва, ако някои е изпуснал последния влак да има все пак някъде къде да се приюти, но откъм коловозите да е затворено.

Когато са прикачени само механически и кранчето от автосцепката не е завъртяно и посоката на задвижване е от ДМВ, задната мотриса изобщо няма да има спирачки (ЕМВ-то няма да спира, а само ДМВ), същото е и обратното. При завъртане на този кран на автосцепката отново няма система много единици, а само механически и пневматично са свързани, за това при спиране се изпозлва кран-машиниста на ДМВ или ЕМВ, а не джойстика (той не участва в спирането и при положение спиране до преди бързо-действащата спирачка няма да реагира, но ако се удари екстремно с джойстика ще реагира)... ДМВ и ЕМВ на Сименс не могат да работят съвместно на много единици, защото са с различни софтуети! Винаги обаче когато пътуват две разнородни мотриси (ДМВ + ЕМВ) кранчето трябва да се завърти, а когато се разклуплират да се върне в нормално положение, защото при следващо скачване на 2/3 ЕМВ няма да може да се потвърди конфигурацията и на дисплея не дава никакви индикации и трябва да се сетиш от къде е дошъл проблема, и да зацепиш, че кранчето не е върнато в нормално положение... А и друго нещо - когато две мотриси ЕМВ и ДМВ са скачени заедно, освен крана, който е под автосцепката се завърта и кран под пулта на последното ЕМВ... дефакто пример давам - влизат 1 ДМВ + 3 ЕМВ към депо Надежда, машиниста на ДМВ си е по посока на движението, машиниста не ЕМВ е в най-задната кабина и от там изолира крана под пулта, за да има пневматично спиране от първата мотриса, която е ДМВ! ;)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #471 on: 13.11.2013, 17:24:00 »
Щях да питам, но вече сте го дискутирали. Все пак, само малко пояснение – влакът Кюстендил - София е от ДМВ (или това което видях), както е известно до Радомир линията не е електрифицирана. На Перник се закача още една ДМВ и така до София пътуват двете, като същевременно в Перник има свободна ЕМВ. Въпросът ми е 1) връзва ли се сметката да пътува ДМВ по електрифицирана линия и 2) по конкретено – единствено съвтавът на двете дизелови, че е по - голям като брой секции от една електрическа, в случая от значение ли е, понеже от Перник - разпределителна до Г. Баня е най - натоварено? Или недостигат ЕМВ та, а другите са повече?   
 
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #472 on: 13.11.2013, 17:31:22 »
И от двете не достигат, но дизеловите са екстремно малко. ДМВ харчи около 60-80 л на 100 км, така че в това отношение се връзва, а и така или иначе се зареждат в София. Комбинация между ДМВ и ЕМВ пък не става.
ЕМВ-то в Перник ще пътува със някой следващ влак, а второто ДМВ е заради многото хора.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #473 on: 13.11.2013, 17:33:54 »
Депото е в София,съответно всяка една мотриса се прибира за екипировка в Сф.Незнам за кой влак имаш впредвид,но предполагам,че закачат втора мотриса от Перник,за да ползва трасе.ЕМВ си обслужва чифтовете Перник-София и тук няма отношение.По въпроса с единиците в движение,ЕМВ са доста повече от изправните ДМВ.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #474 on: 01.02.2014, 21:28:16 »
10029/030 е поредната спряна ДМВ  :(.

Offline diamond

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 192
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #475 on: 02.02.2014, 14:10:58 »
А причината е?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #476 on: 29.08.2014, 16:24:39 »
Някой има ли представа какво е количеството на движещите се ДМВ-та? Преди две седмици направих пътуване до Варна и бях потресен, че масово дезирата са изчезнали и са заменени с 55 серия + вагони. Такова е положението по линията до Свищов, Троян, Добрич...

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #477 on: 31.08.2014, 05:40:35 »
15 карат влакове.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #478 on: 24.01.2015, 15:23:13 »
Много, горещо много моля!!!
ПЪРВО- Нужна ми е помощ с информация относно това колко мотриси и какви са извън строя за ремонт- чакащи или в момента на ремонт. Преди всичко ме интересува общата бройка мотриси Сименс за (в) ремонт. Изключително благодарен (бих почерпил) стига някой да даде информация какви (ЕМВ или ДМВ), от кое депо и от какво "боледуват".

ВТОРО- разбрах за бракувани (или поне неизползваеми от прекалено много време) мотриси Сименс. Има ли реално такива, кои са, от къде са, защо?

Милиони благодарности!!! Ако е нужен по-директен разговор- скайп chi4oniki и фейсбук chi4oniki@abv.bg

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #479 on: 02.03.2015, 10:49:28 »
На фона на 25 нови елетрички и 25 нови дизелови влака + останалите чамуги в бг, в Швейцария в момента се експлоатират около 480! мотрисни влака, най-старите от които са произведени през 1984, т.е. са само на 30 години
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт