Author Topic: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)  (Read 198630 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #540 on: 19.05.2020, 11:02:36 »
По кои направления и в какви случаи се пускат състави от четирисекционни Дезиро?
« Last Edit: 19.05.2020, 11:05:40 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #541 on: 19.05.2020, 16:38:29 »
10211 или 10213 беше със състави на 16.05, но бяха трисекционни ЕМВ и не знам дали винаги се движат по този начин.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #542 on: 19.05.2020, 18:51:52 »
Има 3-4 влака София-Перник и София-Пловдив и обратно, които задължително трябва да са с 4-секционни, за останалите е на случаен принцип.

Offline Saruman

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #543 on: 19.05.2020, 20:04:05 »
Ако на влак за Благоевград е ЕМВ то е 4 вагонна, също така Пловдив - Асеновград мисля че винаги е 4 вагонно.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #544 on: 19.05.2020, 20:07:47 »
До Мездра и Лакатник също пускат 4 вагонни.

Има ли в момента директен влак до Кюстеднил с дизел ДМВ от София? По-едно време дори директните по разписание бяха с прекачване в Перник уж временно.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #545 on: 19.05.2020, 20:09:11 »
Сутрешният в 8 часа е директен.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #546 on: 19.05.2020, 20:17:29 »
По-разписание ясно че е директен, обаче имаше съобщение на сайта им че по технически причини до Перник ще е с електлическо Дезиро. Това още миналото лято или есен. Въпроса е дали сега е така или е с дизел от София?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #547 on: 19.05.2020, 20:20:20 »
Ами днес в сайта беше отбелязано дизелово Дезиро. Те Сименсите са си достатъчно проблемни с чудната ни поддръжка, така че не бих се учудил „техническите причини“ да са често срещано явление.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #548 on: 19.05.2020, 20:24:16 »
На бързите влакове се пускат по правило 4-секционни, но се случва и обратното, макар и рядко, ако се омешат и ги запилеят някъде.
Има един влак сутрин от Перник, 10113 от София за Пловдив и още няколко, където се внимава много да е дълга мотриса. В останалото време дългите пътуват където падне и това обикновено е едно и също, но не е задължително.
По-разписание ясно че е директен, обаче имаше съобщение на сайта им че по технически причини до Перник ще е с електлическо Дезиро. Това още миналото лято или есен. Въпроса е дали сега е така или е с дизел от София?
Когато има достатъчно ДМВ, които могат да се движат сами, е с дизел от София, когато се изпочупят, е с електричка до Перник. В момента положението е такова. Дори между Кюстендил и Гюешево пътува локомотив с вагон, защото мотрисите са счупени.
Ами днес в сайта беше отбелязано дизелово Дезиро.
Това се променя оперативно от днес за утре или дори от днес за днес.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #549 on: 20.05.2020, 22:34:43 »
Като говорим за запиляване утре на 20270 от Лакатник в 5:15 е зададено дизелово Дезиро.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #550 on: 20.05.2020, 22:41:17 »
Този влак по график е с две дизелови мотриси, които сутринта заминават за Кюстендил на 6621, но ако има само една здрава в София нощем, върви електрическа, а ако няма нито една здрава, и 6621 е с електрическа до Перник.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #551 on: 20.05.2020, 23:38:22 »
Обаче интересно кой влак посока Лакатник е с ДМВ Дезиро, щом тръгва оттам, трябва и да отиде до там преди това :)

Иначе ми се е случвало да пътувам с дизел Дезиро на влак само до Перник преди 2-3 години, също до Сливница на влак до Драгоман...абе като се замисля преди години май и до Лакатник ми се е случвало да е дизел Дезиро, не помня. До Банкя също съм виждал дизел.

Може би ако нямат електрическо а имат свободно дизел дезиро пускат чат-пат до Перник/Мездра/Банкя/Драгоман и подобни КПВ-та около София.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #552 on: 20.05.2020, 23:41:30 »
Мотрисите отиват среднощ до Лакатник празни.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #553 on: 21.05.2020, 00:04:01 »
За мен това е пълно разхищение, неефективно използване на подвижния състав. Не стига, че нафтата е много по-скъпа от тока, не достигат дизелови мотриси, ами ги пускат по електрифицирани линии :neznam: До Банкя редовно са дизели, нищо, че е електрифицирана линията...

И като цяло връзките между влаковете са много лоши, специално на Централна гара. Понеже приятелката ми е от Перник, вече няколко пъти се случва по разписание влакът за Перник да заминава в същия час или 5-10 минути по-рано, когато пристига влакът от Пловдив, Драгоман или друго място, и после трябва да се чака поне един час. Примерно в неделя се прибираме от Драгоман, влакът в София пристига в 19:33, а влакът за Благоевград заминава в 19:30... Толкова ли не можаха да ги обвържат малко тия влакове, и без това са малко, какво пречеше примерно влакът от Драгоман да пристига 10-15 минути по-рано? И много са примерите на такива лоши връзки, за съжаление, и няма как с тия кофти разписания да спечелят пътници...

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #554 on: 21.05.2020, 00:28:55 »
Ами то... никой не се опитва да печели пътници. Субсидията върви и без пътници.

А за мотрисите да вървят празни, това е компромисно решение по много причини. Ако можеше иначе, щеше да е иначе.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #555 on: 21.05.2020, 11:05:59 »
Ето, именно затова не е добре да са държавни. Оставиха си половината дизели без части, да не говорим за външния им отвратителен вид, електрическите също са доста зле поддържани, но поне повечето май се движат. Една частна транспортна фирма никога няма да остави такава разсипия на подвижен състав и при наличие на конкуренция ще се бори за всеки пътник.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #556 on: 21.05.2020, 11:23:38 »
Ето, именно затова не е добре да са държавни. Оставиха си половината дизели без части, да не говорим за външния им отвратителен вид, електрическите също са доста зле поддържани, но поне повечето май се движат. Една частна транспортна фирма никога няма да остави такава разсипия на подвижен състав и при наличие на конкуренция ще се бори за всеки пътник.
Всичко е въпрос на държана политика и начин на управление. Във Франция, Германия и Испания също има монопол (в Германия с малки изключения) на ЖП превозите и няма разсипия. Във Франция дори и цените се определят като цените на самолетните билети, т.е. когато има повече търсене, цената расте. Приватизация на БДЖ ще означава 50% от влаковете по нерентабилни направления да спрат, а това съвсем ще обрече регионите на погиване.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #557 on: 21.05.2020, 11:30:25 »
Една частна транспортна фирма никога няма да остави такава разсипия на подвижен състав и при наличие на конкуренция ще се бори за всеки пътник.
И за държавата се отнася същото. Аз винаги съм казвал, че това, което се вижда са последици от проблема, самият проблем е другаде. Положението на БДЖ е само проявление на един твърде познат в България проблем - липса на адекватен контрол над разходването на обществени средства.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #558 on: 21.05.2020, 11:39:45 »
Приватизация на БДЖ ще означава 50% от влаковете по нерентабилни направления да спрат, а това съвсем ще обрече регионите на погиване.
Ами зависи, приватизацията не означава спиране на субсидиите. Може тези направления пак да се субсидират, но да се движи шинобус, а не 50-годишна чамуга с огромен разход на ток. Държавата трябва да е активна дотолкова, че да регулира пазара. Също така по места, във всяка област трябва да има транспортни съюзи като в Германия, в които да влизат местните превозвачи и да возят с общи превозни документи, да има тарифни зони и т.н. Това би улеснило прекачванията, а не Иво да ми изтъква като предимство на БДЖ, че може да се прекачваш от един влак на друг. Лошото е, че с толкова некадърници в ръководството на БДЖ и транспортното министерство не виждам това как ще се промени в скоро време. Дори за София не искат да помислят как да интегрират билетите на БДЖ в системата на ЦГМ.

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 711
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #559 on: 21.05.2020, 13:14:26 »
Съжалявам, че продължавам с коментар извън темата за мотрисите, но не съм съгласен, че най-доброто е субсидия за частни превозвачи. Тая игра я играят във Великобритания от 100 години. През определен период от време ту национализират, ту приватизират ЖП сектора и цялата тая въртележка ги забавя в развитието. Не, че в България БДЖ се развива изобщо от 30 години, но това е по други причини. Сравнявайки ЖП сектора в Обединеното кралство и този в Германия и Франция, разликите са значителни в полза на континентална Европа ;)