Author Topic: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)  (Read 198631 times)

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #440 on: 19.12.2011, 04:54:14 »
ДСБ - руска оферта със същото качество???!!! Тоя на колко ракии е бил! Сега очакваме Атака да изнамери изгодна турска оферта :D

Малко е оффтопик, но точно ДСБ доста добре защитаваше руските интереси, уж бранейки българските (за газа говоря). И все пак къде бяха те, когато се купуваха мотрисите?
« Last Edit: 19.12.2011, 15:03:40 by etnies »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #441 on: 19.12.2011, 08:33:30 »
Лижеха си раните след провала на изборите 2001.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #442 on: 19.12.2011, 13:16:53 »
Ето ви еднo интереснo сравнение, писано от руснаци на тема руски мотриси:

http://forum.auto.ru/railways/9424.html#post-9466 - само един цитат: "ЭМ4 с цена около 5,5 милиона щатски долара"!

В сравнение с това дрънканиците на "експерта" от ДСБ тук http://dsb-is.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=426&sid=f50c50855055ac790f94fa6017aaab62 са просто смешни. Мотриси от Трансмаш? За 1,5 милиона? Пълни врели некипели.

Мотрисите Дезиро са във всеки случай правилна покупка. Руснаците сами почват производството им под лиценз и предстои пускането на над 200 вагона годишно. Това говори само по себе си.

Проблемът със сигурност не е в мотрисите, а в това, че цената на билет София-Перник е 1,18 евро...



Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #443 on: 26.02.2012, 18:53:21 »
Снимков репортаж за производството на Сименс-Дезиро.
Е, вярно, Дезирото е  за Русия, но все пак е интересно да се погледне вътре в завода им:
http://sg79.livejournal.com/21879.html
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #444 on: 22.03.2012, 14:49:43 »
От доста време не съм влизал в тази тема и не съм в течение на нещата с Дезирото, но имам няколко въпроса - в постове от 2008 виждам как са коментирани някои проблеми като например липсата на МРС. Отстранени ли са или още са належащи? И последно - успяха ли да намерят начин да избегнат процедурата по връщането на влаковете или още има опасност да ни ги отнемат?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #445 on: 22.03.2012, 15:58:42 »
Никой няма полза да ни ги отнема, защото те вече за нищо не стават. Могат обаче да бъдат спрени докато се уреди изплащането им.
Проблемите със спирачките са отстранени отдавна (уж), което не прави МРС излишна.

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #446 on: 22.03.2012, 17:46:12 »
Никой няма полза да ни ги отнема, защото те вече за нищо не стават.

За три години не могат да ги скапят така. Какво толкова може да им има, освен пукнати стъкла?

EDIT: преди време беше писано, че две от дизеловите влакчета са изкормени за части. Дали не са ги стегнали и възстановили през това време?
« Last Edit: 22.03.2012, 18:17:55 by mediar »

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #447 on: 22.03.2012, 20:08:54 »
Какво толкова може да им има, освен пукнати стъкла?
Изпочупени (не пукнати) много стъкла, неработещи дисплеи, неработещи климатици, липсващи елементи от оборудването, някои са удряни и кърпени и др. Няколко са тотално извън строя, освен това пласирането им на друга железница е много нерентабилно - потенциалните купувачи са много малко, ще са необходими преустройства и цената ще е много ниска.
EDIT: преди време беше писано, че две от дизеловите влакчета са изкормени за части. Дали не са ги стегнали и възстановили през това време?
Не, но изкормиха още няколко. Положението с дизеловите е още по-тежко - движат се по-малко от половината, които се повреждат всеки ден. През зимата по едно време бяха останали само 5-6 в движение от 25 общо.
« Last Edit: 22.03.2012, 20:10:56 by bdz43r »

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #448 on: 22.03.2012, 20:30:06 »
Ти ме отчайваш! А защо трябва да разглобяват вече купени влакове, вместо да поръчат части от Siemens? Нали все още не са изплатени, не би трябвало БДЖ да имат право да бара каквото и да е по тях ( както бяха BMC-тата в Пловдив )? Нямат ли гаранция? И всъщност как точно са изкормени? Само са взели от тях ключови части, за да ги сложат на други мотриси, нали? Нямало е допълнително разграбване, надявам се, та в случай, че решат да ги възстановят, няма да се изискват кой-знае какви средства и усилия, а само поръчване на нужните части.

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #449 on: 22.03.2012, 21:14:29 »
Това ми напомня на една история която в момента се случва в депо Красна поляна и Трамказан с едни нелоши немски трамвайчета :D. Тъжно е как лъсва некадърността и балканизираме всичко що годе прилично заради няколко лева спестени (или откраднати). Заслужаваме си стара и ръждясала българо-съветска техника - хак да ни е.  :crazy:

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #450 on: 02.05.2012, 10:57:29 »
Siemens Desiro RUS "Ласточка":

"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #451 on: 13.08.2012, 22:35:33 »
На 30021 четвъртият индикатор(от ляво на дясно) вместо с прозрачна пластмаса е с капачка от газирана вода Девин. :crazy:

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #452 on: 13.08.2012, 22:40:53 »
Капачките се слагат върху лампата за включени дълги светлини и лампите за повреди, за да не ти блестят в очите нощем, понеже са силни и често си светят по подразбиране, особено тази за повреда категория "С".
Другото приложение е за заклещване на сенника, защото както и много други неща в тези влакове, не е настроен добре и се прибира сам.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #453 on: 15.10.2012, 21:59:52 »
Siemens Desiro RUS "Ласточка":


Тези ще ги ползват за Аероекспрес, който осигурява достъп до московските летища за 35-45 минути вместо да висиш 3-4 часа по задръстванията.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #454 on: 14.02.2013, 10:18:04 »
Преди време четох из нета, че са се опитвали да куплират ЕМВ с ДМВ по СМЕ, в резултат на което ЕМВ била с потрошена автосцепка. Вярно ли е това и ако да, защо е правено?

п.п. Не се сещам къде четох, за да пусна линк
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #455 on: 14.02.2013, 10:28:39 »
Scharfenberg-овите сцепки могат да се ползват да се скачат ЕМВ и ДМВ, но само при маневрена дейност и то теглени от ДМВ-то. СМЕ не е възможна.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #456 on: 14.02.2013, 10:50:52 »
Мен точно затова ме учуди цялата работа!

Quote
С 30 003 е правен опит за прикачване по СМЕ с дизелово Desiro. Резултатът е потрошени ел. контакти на автосцепката. Затова въпросната ЕМВ се дава само на такива влакове, където няма да е необходимо прикачване с друг ЕМВ по СМЕ. Кранчето за електрическа връзка е пломбирано в затворено положение.
http://gergov.wordpress.com/category/%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82/page/2/
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #457 on: 14.02.2013, 11:09:57 »
Компютъра не може да управлява елекртрическото от дизеловото или обратното, не е предвидена такава опция, според мен не е нужно и доста трудно постижимо такова нещо, да се синхронизират двата да работят едновременно.

Като вагон може, но попринцип не е предвидено да теглят, и също не е добре за тях. Иначе сцепките са еднакви, ако нещо се е счупило може да са ударени по-силно просто.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #458 on: 14.02.2013, 12:24:46 »
Да бе щяло да бъде сложно да се управляват - че какво сложно има ? Нормалните хора управляват локомотиви от вагони... ние не може да управляваме ЕМВ и ДМВ заедно.. просто не е поръчана такава опция - иначе от Сименс щяха да направят и това - не е проблем.
 Иначе... чета за спрените Сименси и се чудя - как може да има "много спукана" или "малко спукана" въздушна възглавница ?
 Иначе като цяло информацията за тях е вярна - но мисля, че е старичка - към момента са и още по-зле от тогава. А и тепърва ще стават зле - не може само да се кара и чупи без да се ремонтира - но за това да бъдем честни са виновни и пътниците, не само експлоатационния/ремонтния персонал.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #459 on: 14.02.2013, 13:49:20 »
Ами те да продължават да ги пускат по влакове като 10115 и няма как да не се потрошат от тия мангали. Решението е или да пуснат някоя чамуга и да оставят мангалите да си правят пазар във влака, или яко полиция и контрол и да оставят мотрисите Сименс.