Между другото от шофьорката на ...забравих на кой номер беше тролей, ама дето е много готина и съм разказвал, че сме си говорили скоро....та тя ми разказа, че това дето като погледнеш wikipedia изглежда, че е имало много линии едно време, които ги няма е било доста .... как да го кажа....доста като на книга. В смисъл:
Примерно линия 87 - която е била Владиславово - Радиозавод като стигне до радиозавода слага номер 85, която е била Радиозавод - КЗ. И като стигне КЗ слага линия 84, която е била КЗ - Почивка (или Чайка). И с един тролейбус сутрин и вечер изпълнява 87, 85 и 84. Като се има предвид, че 81 се е движил само преди да изградят ВКМ до ЖП Гара и го е нямало после, а 82,83,86 и 88 се движат и сега излиза, че чисто и просто са били работнически курсове, които са вземали и пътници и просто интересното е било само изпозлването на ВКМ-а до КЗ и демонтирания участък от Сливница към Радиозавода.
Т.е. искам да кажа, че на практика Варна е била зле винаги с разнообразието от тролейбусни линии и едно време управниците са били същите напудрени като сегашните, дето са биели само тъпана, а зад това е седяло кьорфишеци. Самия факт, че ВКМ-а минава по Цар Асен, а не по Мария Луиза е пример за това.