А на едно мнение ли сме, че маршрутките в момента са прекалено много по мой вкус и може би правят прекалено голяма конкуренция на СКГТ, което не е идеята?
Аз не мисля, че са много и винаги приветствам конкуренцията. Мисля, че цената на билетчето за маршрутка играе възспираща функция на безконтролното увеличаване на цената на билетчето за трамвай.
Освен това една маршрутка замества 10-15 коли (и стига почти толкова бързо, колкото кола) с по 1-2 души в тях и това заслужава да бъде поощрявано. Не бива една хубава идея да се свързва с поведението на водачи-нарушители. Че в МГТ няма ли нарушители? Идете на Румънското посолство и ако ми посочите за един ден повече от 5 автобуса, спрели в джоба на спирката, ще ви черпя. За нарушителите си има КАТ.
Мисля даже, че някои неефективни линии от МГТ трябва да бъдат понижени до маршрутни линии - дали СКГТ ще купува маршрутки или малки автобусчета или ще има частни оператори, за пътниците е все едно. Важното е обслужването и цените да са адекватни.