Има вероятност "модернизацията" на каросерията да има някаква връзка с усвояването на производството на автобуси на шаси Шкода 706 РО с каросерия, следваща общата концепция на МТБ-82/ТБ-51, каквито можем да видим на приложените снимки. Въпросът е, че досега поне аз, не съм срещал инфо за тези сравнително редки модели. В "Автобусите на Ботевград" никъде не се говори за такива, въпреки, че в завода шаси Шкода 706 РО е масовото, което се ползва за производство на автобуси през 50-те. Дали тези автобуси не са произведени също в завод "Шести септември" след усвояването на производството на тролеи и върху пренасочени шасита от Ботевград? На снимката от Орлов мост, където автобусът се вижда отстрани, личат по-големите горни прозорци с по-остри ъгли (между другото, две от прозоречните секции са чувствително по-широки, което вероятно маркира мястото на двете по-широки врати в сравнение с тези на тролеите). Предницата на автобуса има декорацията на решетката като при ботевградските каросерии върху Шкода 706 РО по това време. Освен това двете ниши на предните прозорци автобуса са доста "по-плитки" в сравнение с тези на тролеите и самите стъкла са поставени под по-малък ъгъл.
Може би след началото на хипотетичното производство на автобуси с този дизайн модифицират и каросерията на новите партиди тролеи...