Author Topic: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)  (Read 88379 times)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8127
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #520 on: 20.02.2019, 11:55:07 »
Бургаските вече не минават през Димитровград. Иначе е въпрос на организация да се подават локомотиви за 130. Не виждам логика локомотив за 130 да вози мазния влак до Видин с 80, а към Пловдив да има локомотив за 100.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2771
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #521 on: 20.02.2019, 12:03:39 »
Максималната скорост по разписание, която е дадена за редовния състав не може да се превишава без значение какво точно се движи.
Бързите влакове са до 130 км/ч, но за да се движат с толкова реално, трябва и локомотива, и вагоните, и машиниста да са до 130 или повече. Последното условие важи и с ЕМВ.

А и да пътуваш с такъв ЕМВ до Бургас е инквизиция. Това е правено за най-много един час крайградско пътуване. Дори София-Пловдив е твърде много.
Не виждам логика локомотив за 130 да вози мазния влак до Видин с 80, а към Пловдив да има локомотив за 100.
Логиката е, че при липсата на достатъчно локомотиви в условия на пълна каша, не е възможно да се подбират и планират локомотивите кой къде да отиде, кога ще се върне на другия ден и къде ще отиде след това... Всъщност дори за текущия ден схемата се пренарежда по няколко пъти на ден и накрая първия пристигнал локомотив заминава на първия заминаващ влак, без значение за къде е влака и за каква скорост е локомотива. По график, сутрин от депо трябва да излязат 5 локомотива, а има 2-3, понякога и само един или нито един. Останалите се взимат от първите пристигащи влакове с което цялото планиране се проваля още отначало.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4846
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #522 on: 20.02.2019, 13:46:09 »
Пътуване до два часа с Дезиро с работещ климатик е приемливо, това са влакове за къси разстояния. При подобряване на инфраструктурата София-Пловдив би трябвало да падне под два часа. :rolleyes: Пускането на такива мотриси до Бургас е пълно безумие. :help:
« Last Edit: 20.02.2019, 14:36:01 by V.Peichev »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5073
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #523 on: 20.02.2019, 15:23:00 »
Аз лично отдавна не пътувам с влак на големи разстояния в България заради дългото и не особено комфортно пътуване. Все пак чуденето ми е дали тези, които го правят, не биха предпочели климатизирано Дезиро, което се движи с 30 мин. по-малко пред влакове с вагони без климатик и в доста случаи също салонни. Наскоро пътувах София - Пловдив на отиване с вагон 1-ва класа и макар че духаше от прозореца, беше по-комфортно действително от Дезирото, с което бях на връщане, НО това е през зимата, а не когато е 30+ градуса навън и не във 2-ра класа салонен вагон. Тогава ми направи впечатление и скоростта - 110 срещу 125 км/ч, като и двата влака бяха навреме, което значи че независимо от локомотивите, разписанието е сметнато за такава скорост. Съответно ако сравним времето при това положение при едни и същи спирания, Дезирото би стигнало от Септември до Пловдив с 5 мин. по-бързо, а до Димитровград - към 12. Със смяната на посоката и пътя до Бургас, спокойно може да отиде разликата към 30+ мин, което не е малко.
Иначе отново има ремонти по трасето и 8610 например е през Димитровград.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4846
    • View Profile
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #524 on: 20.02.2019, 15:36:07 »
Времепътуването до Пловдив трябва да спадне под два часа след модернизацията и пътуването с Дезиро ще е приемливо.  :rolleyes: До Димитровград времепътуването трудно ще падне под два часа и половина и пътуването с влак за къси разстояния няма да е комфортно, до Бургас ще е над пет часа и е прекалено голямо за подобен подвижен състав дори и да се спести половин час.  В краен случай два часа и половина в Дезиро са поносими с уговорки, но това е абсолютният максимум. :help: Салонен вагон за дълги разстояния определено е по-добро решение дори до Димитровград. :rolleyes: Няма смисъл да се повтарят съмнителните експерименти с ЕМВ 32 на бързи влакове от миналото с по-нов и модерен подвижен състав с аналогично предназначение. :help:
« Last Edit: 20.02.2019, 15:47:37 by V.Peichev »

Offline Spas237

  • Писател
  • **
  • Posts: 40
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #525 on: 21.02.2019, 17:38:34 »
Разписанието на повечето БВ по скоростните отечки е разтеглено и например Пловдив - Септември си го минават на време без проблем  с постоянна скорост около 100км/ч.Веднъж 8602(сегашния 8650) навакса 15 мин закъснение само от Димитровград до Септември...
Има смисъл  сименсите да се движат на ПВ по скоростните отсечки(например Ст.Загора- Бургас), защото ПВ ако са с локомотив и вагони са до 110км/ч, а мотрисите до 130/140, но не и на БВ.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2771
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #526 on: 21.02.2019, 20:23:21 »
Веднъж 8602(сегашния 8650) навакса 15 мин закъснение само от Димитровград до Септември...
Това беше по едно старо временно разписание. В обратната посока обаче от Пловдив до Димитровград едвам се стигаше навреме при 130 км/ч, даже понякога се закъсняваше 1-2 мин.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3470
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Siemens Desiro (ДМВ и ЕМВ)
« Reply #527 on: 26.02.2019, 23:27:00 »
Веднъж 8602(сегашния 8650) навакса 15 мин закъснение само от Димитровград до Септември...
Не е единичен случай навакване на 15- на 20 минути закъснение, всичко си зависи от техниката, машиниста, началник - гарите по трасето, където се движи влака. БВ 8601 с 45169 през 2011 навакса 20 минутно закъснение от Стара Загора до Карнобат. В сегашно време обаче и с този подвижен състав ми се струва доста трудничко (но не и невъзможно) подобни "постижения".
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".