Author Topic: Железопътни инциденти  (Read 501486 times)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2360 on: 12.06.2024, 01:14:41 »
Пратили си и двата нощни по подбалканската и явно ще чакат там да се пусне движение, но кога ще стане - никой не знае. 8627 чака на Пирдоп и е с 1:30 закъснение към момента, 3637 е на Златица с 1 час.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2361 on: 12.06.2024, 04:03:54 »
И към този момент (4:00 часа сутринта) влаковете престояват на Златица и на Пирдоп. И имат закъснения от над 5 часа. Това е според сайта на БДЖ.

Вече се зареждат влаковете от другата страна. 8626 вече изчаква на Клисура. А и 3636 наближава. И той ще се наложи да чака някъде. Може би на Сопот или Карлово.


Това се случва заради разделението между НКЖИ и БДЖ. Ако беше едно предприятие, комуникацията щеше да е много по-добра.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2362 on: 12.06.2024, 07:42:11 »
Поне така изглежда в момента на радара.
В случая нощните влакове наистина са стояли и после са преминали, което за тях може би е по-добрия вариант, отколкото пътниците да се свалят среднощ и да се возят с автобуси, но все пак радарът не е надежден при такива ситуации. Информацията там идва от диспечерската система на НКЖИ, където всичко се въвежда и променя ръчно от съответния влаков диспечер и нищо не е окончателно. Така вчера влак 30115 излизаше, че е пристигнал в Антон и даже пътува през прекъснатото междугарие, а реално той изобщо не беше заминал от София, но в суматохата диспечерът не го е отбелязал и той се "движеше" точно по разписание. Когато реално замина, информацията стана актуална.
Освен това, сегашната система СУВР позволява даден влак да се прекъсне и после да продължи със същия намер и така стана с Чайката - отмени се само между Антон и Копривщица, но реално продължи със състава на 30116, а този на Чайката се върна като 30116 от Антон. На радара обаче излиза, че все едно и двата влака са преминали.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2363 on: 12.06.2024, 12:16:23 »
Това се случва заради разделението между НКЖИ и БДЖ. Ако беше едно предприятие, комуникацията щеше да е много по-добра.
Глупости!

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2364 on: 12.06.2024, 17:15:26 »
Локомотивът на БВ 3691 е аварирал на входния светофар на гара Владимир Павлов, но запалването не е сериозно.Видимо машината е здрава, говори се за проблем с подкошов вентилатор.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Жепеец44

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
  • Живей на 32 + 4 шунт
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2365 on: 12.06.2024, 18:03:10 »
Вентилатора за компресора най вероятно. Иначе движението не е ли възстановено вече, що за номер е 3691? 9 е за извънредни случаи.
"Стига главата ТИ да не беше като окопан бандаж, щеше да се намери и подходящ гасител на колебанията в нея."

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2366 on: 12.06.2024, 18:06:06 »
Значи е извънреден номер.   ;)
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Жепеец44

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
  • Живей на 32 + 4 шунт
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2367 on: 12.06.2024, 18:07:42 »
Моя грешка. То верно че и участъкът Дъбово -Твърдица е затворен...
"Стига главата ТИ да не беше като окопан бандаж, щеше да се намери и подходящ гасител на колебанията в нея."

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2368 on: 12.06.2024, 18:09:15 »
Вентилатора за компресора най вероятно.
Вентилаторите на компресорите не са под коша и няма какво да им се запали.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2369 on: 13.06.2024, 10:29:15 »
Младши експерт Адриан Билянов, началник на дежурна смяна в Първа РСПБЗН-Бургас, обясни, че огънят е тръгнал от локомотива заради прегряване на маслото. (Което, знаем, се случва, когато маслото е по-малко, от колкото трябва, т.е. е откраднато.)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2370 on: 13.06.2024, 14:45:30 »
Особено на тези, които не са били на ремонт в чужбина, течът на масло е нещо обичайно, така че може да е просто недолято. А и изтеклото масло гори много хубаво.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2371 on: 13.06.2024, 23:04:30 »
Младши експерт Адриан Билянов, началник на дежурна смяна в Първа РСПБЗН-Бургас, обясни, че огънят е тръгнал от локомотива заради прегряване на маслото. (Което, знаем, се случва, когато маслото е по-малко, от колкото трябва, т.е. е откраднато.)
Не само. Недостатъчен дебит на помпите и компрометирани бароскопи. Причина за това беше едно от неотдавнашните запалвания.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2372 on: 14.06.2024, 20:07:48 »
Също и задръстени с прах маслени радиатори. Има запалвания и по тази причина.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2373 on: 16.06.2024, 13:28:54 »
Влак смачка джип на прелез в Разградско.

https://news.bg/crime/vlak-smachka-dzhip-na-prelez-v-razgradsko.html

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2374 on: 21.06.2024, 17:04:14 »
Не знам до колко подът на товарен вагон може да се нарече настилка, но така са го написали.

Горя настилката в товарен влак на гарата в Каспичан.

https://news.bg/regions/gorya-nastilkata-v-tovaren-vlak-na-garata-v-kaspichan.html

Offline Жепеец44

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
  • Живей на 32 + 4 шунт
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2375 on: 22.06.2024, 09:55:08 »
Подът на старите товарни покрити вагони (мисля че и хладилни даже) се състои от слоеве рубероид, дърво, асфалт...
"Стига главата ТИ да не беше като окопан бандаж, щеше да се намери и подходящ гасител на колебанията в нея."

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2376 on: 23.06.2024, 22:59:10 »
Да не е станало пак нещо, че е мазало с разписанието?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2377 on: 23.06.2024, 23:06:39 »
Жега е и след последните няколко случая на криви релси (единият довел до дерайлиране), температурните намаления хем станаха повече, хем с по-ниска скорост.
А релсите се кривят не заради жегата, а защото съответните участъци са в трагично състояние... и то не винаги заради липса на средства, а заради безхаберие и некадърност. При дерайлирането например, пътят се беше изметнал там, където са сменяни траверси и новите нито са подбити, нито са баластирани и нищо не е държало линията на мястото ѝ.
Това се струпва на общото мазало с безкрайни ремонти, дълги еднопътни участъци по главните линии, осакатени гари и т. н. и резултатът е тотален хаос в движението. А трябва да вървят и товарни влакове... вярно, че пътническите са с приоритет, но все пак не са само те по линията.
« Last Edit: 23.06.2024, 23:10:10 by bdz43r »

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #2379 on: 11.07.2024, 18:36:43 »
Гратисчия нападна с юмруци машинист на гара Искър

"Криминално проявен мъж нападна машинист на влак, съобщава bTV.

Нападението е било извършено около 21:30 часа снощи на гара Искър.

Влакът е пътувал по направление София - Копривщица.

Подаденият от машиниста сигнал бил за агресивен пътник, който нанесъл удари в лицето му. До саморазправата се стигнало заради незакупен билет.

Криминално проявеният 26-годишен мъж е задържан днес.

Образувано е досъдебно производство за телесна повреда по хулигански подбуди."

https://news.bg/regions/gratischiya-napadna-s-yumrutsi-mashinist-na-gara-iskar.html