Author Topic: Железопътни инциденти  (Read 501525 times)

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #840 on: 20.07.2011, 20:31:10 »
В момента по-голяма загуба е локомотива! В депо София не останаха вече...

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #841 on: 20.07.2011, 20:58:28 »
Вагоните са серия 29 74.
От най-добрите и са на изчезване.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #842 on: 20.07.2011, 21:11:24 »
Вагоните са серия 29 74.
От най-добрите и са на изчезване.
Случайно да се знаят номерата на вагоните :P Съвсем сериозно питам, за да надникна кога са произведени и какви са им ревизиите :)

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #843 on: 20.07.2011, 21:15:18 »
Случайно да се знаят номерата на вагоните :P Съвсем сериозно питам, за да надникна кога са произведени и какви са им ревизиите :)
Това ли е най- важното в момента???
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #844 on: 20.07.2011, 21:35:27 »
Случайно да се знаят номерата на вагоните :P Съвсем сериозно питам, за да надникна кога са произведени и какви са им ревизиите :)
Това ли е най- важното в момента???
Ами кое е по-важно? Единственото положително от цялата работа бе включването на Недев по БНТ в новините, където много добре обясни за превозването на пътниците от влака.
По неофициална информация (преди произшествието) всички директори на регионалните структури на БДЖ + заместниците им (и от пътнически и от товарни превози) предстои да се простят с местенцата си.

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #845 on: 20.07.2011, 21:43:37 »
Едва ли ще помогне много, просто има "бодра смяна" желаеща да се нагуши... Това което трябва да се прости с местенцето си е самата БДЖ ЕАД.
UPP@UIC

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #846 on: 20.07.2011, 22:25:35 »

По неофициална информация (преди произшествието) всички директори на регионалните структури на БДЖ + заместниците им (и от пътнически и от товарни превози) предстои да се простят с местенцата си.
Само прост човек се ръководи от Сталиновата максима: " ест человека ест проблема, нет человека нет проблема" Професионалистите трябва да се ценят, и държавата има ресурс да накара кривналите от пътя с корупционни дейности да РАБОТЯТ за Държавата, така както Английското правителство е направило от пирата Нелсън-адмирал който издига на пиедестал Английската флота ! И освободените директори със създадените си връзки и контакти продължават да работят успешно ЗА СЕБЕ си, а на тяхно място идват нови необучени лаици-наши хора, които хептем забатачват работата. А техниката е подвласта на физични закони, които са неподвластни на директорски и министерски мечти, и фактите са на лице.
P.S.- Maniak, не визирам теб, да не си помислиш нещо лошо, визирам управляващите, и власт имащите.
« Last Edit: 20.07.2011, 22:29:00 by я л т а »
Спрете си просташките мнения !

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #847 on: 20.07.2011, 23:18:40 »
И си прав и не съвсем... Понеже съм преживявал подобно преструкториране (измитане на де що имаше директор) та знам, границата между успеха и неуспеха е много тънка. Под тези директори нали има един куп специалисти, които са им вършели оперативната работа? Ако новата власт успее да мотивира тези хора, то промяната ще е за добро.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #848 on: 21.07.2011, 02:20:42 »
Нещо което публикувах и в друг форум ще пусна и тук дословно
Както добре се знае в последните 5 години експлоатацията и ремонта на ел. локомотиви в най-голямото някога и единствено в страната електролокомотивно депо Подуяне бе оставен на самотек в девета глуха. Резултатът е налице и небива да изненадва никого.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline gogomi

  • Писател
  • **
  • Posts: 41
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #849 on: 21.07.2011, 08:41:08 »
Нещо което публикувах и в друг форум ще пусна и тук дословно
Както добре се знае в последните 5 години експлоатацията и ремонта на ел. локомотиви в най-голямото някога и единствено в страната електролокомотивно депо Подуяне бе оставен на самотек в девета глуха. Резултатът е налице и небива да изненадва никого.
Това звучи по-лошо и от липсата на пари за нови локомотиви. Защото предполагам, ако старите се ремонтират както трябва верочтно ще си вършат добре работата. Като това си има границата разбира се. Аз случайно разбрах, че времето за преглед преди потегляне на влака от доста време е намален драстично. И служителите са заплашени с уволнение ако споделят тази информация. Не твърдя, че е вярно, но все пак ако е така положението става страшно.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #850 on: 21.07.2011, 10:07:23 »
Ами не е случайно, че предимно софийски локомотиви се палят.
В останалите депа не са по-нови.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #851 on: 21.07.2011, 16:18:34 »
И си прав и не съвсем... Понеже съм преживявал подобно преструкториране (измитане на де що имаше директор) та знам, границата между успеха и неуспеха е много тънка. Под тези директори нали има един куп специалисти, които са им вършели оперативната работа? Ако новата власт успее да мотивира тези хора, то промяната ще е за добро.
Е и така е, преди 12-14 год. нашият директор така мотивира главната ни счетоводителка, че получи инфаркт в офиса на канцеларията му. Бог да я прости.
Спрете си просташките мнения !

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #852 on: 21.07.2011, 17:06:09 »
Да ви помоля да се придържате към железопътните инциденти, а ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Железопътни инциденти
« Reply #853 on: 21.07.2011, 17:24:50 »
Такива инциденти ще зачестяват. Не заради миналото, а заради бъдещето. Първо БДЖ ТП трябва да се продаде на австрийците за стотинки и второ - да се намери повод за уволнение на хора, пречещи за постигане на първото.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #854 on: 21.07.2011, 17:58:25 »
Такива инциденти ще зачестяват. Не заради миналото, а заради бъдещето. Първо БДЖ ТП трябва да се продаде на австрийците за стотинки и второ - да се намери повод за уволнение на хора, пречещи за постигане на първото.
Искаш да кажеш, че този пожар е предизвикан умишлено?  На мен лично не ми се вярва.Или случая с дерайлирането на "Чайката" на Септември заради паднал редуктор от локомотива. Лично аз не вярвам да има толкова "болни мозъци", че да се стигне до умишлено причиняване на  инцидент, още повече в такъв мащаб.

Лошото е, че този локомотив, едва ли ще тръгне скоро (ако изобщо тръгне отново).
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #855 on: 21.07.2011, 18:01:32 »
Умисъла е косвен. Ясно е, че никой не е запалил локомотива с кибрит.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #856 on: 21.07.2011, 18:15:19 »
Лошото е, че този локомотив, едва ли ще тръгне скоро (ако изобщо тръгне отново).
Локомотивът е бракуван. Очевидно в БДЖ цари безстопанственост и поддръжката е доста влошена, за да стават такива инциденти. Изходите са 2 - приватизация (концесия) или сериозни реформи (съкращаване на администрация, инвестиции в подвижен състав и инфраструктура). Така си мисля де, има по-запознати с проблема хора тук.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #857 on: 21.07.2011, 20:33:17 »
Първо БДЖ ТП трябва да се продаде на австрийците за стотинки и второ -
Ха дано и по-скоро!
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #858 on: 21.07.2011, 21:06:25 »
Първо БДЖ ТП трябва да се продаде на австрийците за стотинки и второ -
Ха дано и по-скоро!
Много обаче ви се иска да са австрийци... За съжаление мераците са от железниците на една съседна нам държава...
Аз очаквам в съвсем скоро време друго "решение" на проблема. Не случайно Европа отпуска пари само на НКЖИ - за инфраструктура. Никой европейски политик не иска стабилен национален бг жп превозвач (а ние сме достатъчно тъпи, че да не развиваме своя), защото са наясно, че при добра инфраструктура, техните превозвачи ще стъпят без проблем тук - без да има необходимост да се разправят със синдикати и т.н. От две години стъпка в тази област направиха ДБ Шенкер Рейл и Рейл Карго Аустрия. Преди година и половина имаше дори запитване от френски превозвач да започне работа, но работата замря. Така че, с оглед на промените около икономическата криза, е съвсем възможно да не се стигне до успешна приватизация, а чуждите превозвачи директно да стъпят на наша земя със свои машини, вагони и мениджърски екип. Малко хора ще разберат в момента колко неблагоприятна картина чертая, но уви едва ли положението ще става по-добре.

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Железопътни инциденти
« Reply #859 on: 22.07.2011, 17:17:15 »
Картината с австрийците е още по-неблагоприятна. Преживял съм го вече в друга сфера.