Благодаря за поздравленията.
Шкода е най-читава откъм съотношението цена/качество за България. Най-големия и плюс са евтините части. Че след време ще се троши, при това повече от бившия ми Ситроен, съм съгласен. Затова пък и подръжката ще е евтина. Общо взето това надделя при избора.
Скаутът е много добро ниво на оборудване - колата идва с фабрична Защита от лоши пътища - метална кора под двигателя (стандартната кора е пластмасова и също съм доволен от нея) и повдигане на каросерията с няколко милиметра спрямо стандартното разположение. Из Русия се кара много масово Октавия или Йети Скаут, доста са здрави.
Комби не искахме по лични причини. Важното беше да си вземем хечбек, задължително със задна частичка, каквато си и поръчахме и доплатихме.
Та по избора малко детайли. Основната дилема беше с Тойота Аурис. И двете коли се движеха в диапазона на 23 500 - 24 000лв, когато ги гледахме. Аурисът, който харесахме, е с двигател 1.33 Dual VVT-i 101к.с. с въртящ момент 128 Nm. Общо взето само за данъка ме е яд, защото на Ауриса щях да му плащам около 120лв годишно, а Октавията е 102к.с. и отива в горната категория, затова данъкът е почти 300лв.
Карах и двете коли. Октавията определено дърпа, едно че тежи само около 1150кг, Аурисът е почти 1270кг. А двигателят му е с по-малък въртящ момент. ДАже като го тествах на Цариградското, на баира на Алея Яворов, тръгвам да го
настъпвам
А отдясно един Хюлиез ме изпреварва
Тромаво купе, тежичък е, не му стига мощност определено.
На Тойота определено не ми харесват огромните опашки в ТМ Ауто София. Недай боже колата влезе за нещо - за 3-4 месеца можеш да я забравиш. И в това отношение червена точка за Еуратек.
Иначе на мен най-много ми е мерак за Шкода Супърб. Като поработя малко в Германия, ще пробвам да си я позволя след време