Да взема да ви разкажа за един 0 305, който през 2002ра смени баба ви 11Г5 на линията между санаториума и гарата в Сандански. Отвън и откъм салон вътре беше много добър - беше основно ремонтиран в АРЗ то за ГАЗ-ки до гараж Дружба - по това време Софиянски се опитваше този завод да усвои изцяло основните ремонти на модела в София. Обаче оригиналният двигател беше ритнал камбаната, та му намериха идентичен и уж запазен същия отнякъде от Гърция. След 3-4 години и този го последва, та му сложиха двигател от Кароса, с който изкара до замяната му с микробусче Ивеко през 2011та. Рейсът беше 77и набор и с механична скоростна кутия, никога не е бил автоматик, също с по-старото предно стъкло. Правеше по 6-7 курса на ден, само когато има влак, през другото време дремеше. Резерва беше един крайградски МАН SU202, с изнасящи се навън врати, предната много тясна, в немного добро състояние, двигателят му ревеше като мечка.